Søkeresultater

1. HoJ

HoJ sitt anlegg- 2019 Ennå mer nytt!

Gustard u12 usb-konverter er i hus. Den har gjort lyden ennå bedre. Nå nytes det for fullt...
  2. HoJ

2019, Nytt fra sist oppdatering er forforsterker, Jeg sitter nå med en norskprodusert Musical Innovation MI15 Light. Denne er så utrolig bra at min REL sub ikke har blitt påslått etter MI'n kom i hus. Utrolig flott - rett og slett. Squeezeboxen er heller ikke noe særlig i bruk da musikken styres...
  3. HoJ

Lenge siden sist, mye nytt.. For det første har jeg fått inn hjemmekinoanlegg. Yamaha RX-V371; System Audio 1530; Dali SC-7; Wharfedale Diamond 220; Peerless xl 12 DS.4.0; Sony bdp-s6500. Nyinnkjøpt er Diamond 220 som skal stå bak. Etter over ti år med samme dac så var det på tide å bytte...
  4. HoJ

Hehe, ble litt rot i systemet, slettet... Det var mine magnepaner jeg har hatt i over ti år..
  5. HoJ

Troels Gravesens Illuminator 4 byggetråd

Har du kommet noe lenger?
  6. HoJ

Trenger "flate" vegg høytallere til tv

Hva med Magnepan MM2?
  7. HoJ

Lydkvalitet med spotify

Muligens Chromcast audio hadde gjort en bedre jobb, hvis dac'n i rx-a1020 ikke er så god?
  8. HoJ

Noen som er eksperter på oppsett av Yamaha reciver og hjemmekino.

Jeg synes Yamha sin YPAO fungerer greit, litt små justeringer etter på bl.a. som du understreker - sette front til small (hos meg) - senter to hakk opp på level og sub ett hakk ned.. Ellers så synes jeg det fungerer greit med mic på Yamaha sitt system.
  9. HoJ

Ny senterhøyttaler?

Hadde vært interessant ja
  10. HoJ

Ny senterhøyttaler?

Ja, jeg ble meget fornøyd med de sammen..
  11. HoJ

Ny senterhøyttaler?

Takker, men jeg prøver disse som jeg betalte 600,- for. System Audio SA1530.
  12. HoJ

Ny senterhøyttaler?

Da har jeg kjøpt SC-7, nå gjelder det bare å finne noen rimelige stativhøyttalere som passer senter, til å ha i front. Ikke dyre... Forslag?
  13. HoJ

Ny senterhøyttaler?

Hm, hva anbefales av merker? Jeg ser at Dali SC-7 kan kjøpes for grei pris, er det noe å satse på?
  14. HoJ

Ny senterhøyttaler?

Hei, jeg har ett hjemmekinoanlegg på "ekstremlavbudsjett nivå" Gammel yamaha rx-v373 forsterker samt Klipsch HD Theater 300 system. Jeg driver å oppgradere sakte men sikkert. Så nå er en ny subwoofer på vei inn. Jeg lurte på å bytte senterhøyttaler samtidig. Hva tenker dere om det? Makspris...
  15. HoJ

Siden sist har jeg kjøpt inn Sony MDR-1000X trådløse hodetelefoner, disse fungerer meget bra. God lyd og enkle i bruk, samt batteriet varer lenge. Støyreduserende og komfortable er det som enkelt kan sies om disse. Er du på jakt etter gode trådløse så bør disse nok tas med i evalueringen. Jeg...
  16. HoJ

Kun 2.1 på min HK255

Husk, ekte surround via YouTube er nok ikke den beste plassen for testing av deres system.
  17. HoJ

Signal til TV detter ut..

Jeg har nettopp kjøpt meg mitt første hjemmekinosystem, brukt system som gir stor oppgradering fra vanlig tv-lyd. Men jeg har ett problem. Signal, både lyd og bilde detter ut fra blu-ray-spilleren, ett eller to sekunder, så er det på plass igjen. Har dere noen tanker om hva problemet kan være?
  18. HoJ

Valg av BR spiller.

Noen som har testet Panasonic DMP-BDT280? Trenger en grei måte å koble til internet (netflix osv) til mitt anlegg og har ikke flere ledige hdmiplasser.. Denne skal erstatte en gammel dvd-spiller. Jeg ser at denne Panasonic spilleren har en del gode funksjoner.
  19. HoJ

For å gjøre verden enklere er nå t8 koblet med SB Duet..