Søkeresultater

1. M

Hjelp til kalibrering av ny Sony KD-65ZD9

Takk :) har sendt deg et pm med detaljer nå. mvh Marcus
  2. M

Får ikke sendt Gorm PM ser det ut som, han har valgt å ikke få PM. Jeg får stalke lit på Gule Sider og se om han dykker opp der :) Mvh
  3. M

Tjena, Høres helt konge ut :) Ja Sand er ikke langt fra Jessheim, han liker nok å komme vekk fra flystøyen en time eller 2. Skal jeg bare søke etter han her på Avforum eller? Mvh
  4. M

Hei, Har kjøpt ny TV (Sony KD-65Zd9) og vill ha lit hjelp med kalibrering av den så den viser så optimal bilde som mulig. Jeg har sjekket lit på nett men virker som man trenger lit utstyr for å få gjort dette skikkelig. Er det noen her som har mulighet å komme forbi på en kaffe? Bor på...
  5. M

Onkyo NR616 eller?

Ja her var det mye hjelp å få. Kjøper den for 3.490, virker vare en helt OK pris.
  6. M

Onkyo NR616 eller?

Har presist gjort et innkjøp av ny TV Panasonic 50" GT50Y og en pakke med rimlige Jamo S 606. Fikk en bra pris på TV og høyttalerne kostet 3.495. Var skeptisk til så billige greier men har lest mye bra om dem for den prisen, skall låte som mye dyrere osv osv. Jeg har mulighet å kjøpe en Onkyo...
  7. M

Hjelp med å kjøpe nytt Stereo system.

Takk for hjelpen, jeg ska sjekke de ulike forslagen. Man får virkeligen bedre greier når man ikke går for disse alt i ett produktene.
  8. M

Dubbelposta av misstag.
  9. M

Ok, det var ju inte så mycket hjelp at få her. Trodde det skulle rasa inn forslag :( Kan et XTZ Class A-100D3 + XTZ 99.26 Høytalere vare noe? Trenger en bra docking og, ettersom jeg primært ska bruke Ipod. Noen tanker om dette?
  10. M

Hei. Jeg har sett en del i dette forum ang hjelp med kjøp av et nytt stereo system. Mulig at jeg kunde skape meg en idè av hva jeg burde kjøpe bare av at lese andre tråder, men jeg liker å få ting servert på silverfat :) Det jeg er ute etter er det absolut "best sounding" system for sån...