Søkeresultater

1. NorwegianGoose

Hvilken filmsnutt for å imponere venner med hjemmekinoen?

Oblivion og Iron man 3 Dette er to filmer jeg har sett i det siste. Oblivion har et bilde av referanse og et lydspor uten like. Her er det lamge scener du kan se på. Iron Man 3 har også et bra bilde, og med lydsporet på slutten blir dette imponerende!
  2. NorwegianGoose

Yamaha RX-A1020 for 4995,- hos Elkjøp

For et halv år siden fikk jeg min RX-A1020 for 7700.-, det var da en bra deal. Til og med da var det mye for pengene. De som skal ha ny reciever, er dette veien å gå! Kjør på, masse for pengene!
  3. NorwegianGoose

hei. hvilken effektforsterker og hjemmekinoreceiver

Da er det vel ikke et spørsmål en gang. Jeg var heldig å fikk min til 7700.- den gang. Det der er en kanon pris!
  4. NorwegianGoose

Heisann!Angående effektforsterkeren, er det ikke CXA 10 eller 8 som spiller så bra på Cerwin Wega? Eller så ville jeg vurdert en Emotiva, her du får du massse lyd for pengene. Her har du jo også muligheten til å velge mellom en to, tre, 5 eller enda flere kanaler. Hvis du kunne skrudd opp...
  5. NorwegianGoose

Heisann! Angående effektforsterkeren, er det ikke CXA 10 eller 8 som spiller så bra på Cerwin Wega? Eller så ville jeg vurdert en Emotiva, her du får du massse lyd for pengene. Her har du jo også muligheten til å velge mellom en to, tre, 5 eller enda flere kanaler. Hvis du kunne skrudd opp...
  6. NorwegianGoose

Fredrik (17) sin hjemmekino: Nytt headset, utpakkingsbilder! + Blu-rays

Da ser det ut som forumet er oppe å går igjen. Litt nytt som har skjedd her og, så skal oppdatere så fort jeg får tatt noen bilder.
  7. NorwegianGoose

Onkyo TX-NR929 eller Yamaha RX-A2030 ?

Jeg ville gått for Yamahaen. Nå er jo ikke denne sluppet ennå, men jeg vil tro den er rimelig lik fjorårets modell. Den låter jo fantastisk! Jeg liker den særpregede lyden til Yamaha og jeg synes det er en bedre filmformidler enn Onkyo. Det beste hadde kanskje vært om du jadde dratt ut å lyttet...
  8. NorwegianGoose

Da holder jeg meg til HI-FI og hjemmekino enn så lenge jeg ;)
  9. NorwegianGoose

Må bare få lov til å komme med mine inntrykk ang. dette headsetet. Dette er et gaming headset, ikke et HI-FI sett. Dette er ikke formålet heller. Jeg har testa det litt opp mot PS3 med Spillet BF3. Her spiller det detaljert, dynamisk og oppløst. Bassen sparker, samtidig som den er stram...
  10. NorwegianGoose

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Hehe, denne er faktisk til pappa. Hadde jeg kommet med Britney Spears tror jeg han hadde sett rart på meg :D
  11. NorwegianGoose

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Oblivion fa Lefdal Crossroads og Prometheus fra Amazon.uk 179.-
  12. NorwegianGoose

Astro A40 på plass, utpakkingsbilder! Da var Astro A40 på plass. Skal prøve å være flink å poste bilder av det "Lyd og Bilde" relaterte jeg kjøper. Enjoy! Kul eske på denne Dreibare ear-pads Mix-amp Med MIC, kan settes på valgfri side Litt Blu-rays også! Amazon og Lefdal...
  13. NorwegianGoose

Det er kanskje det spillet jeg gleder meg mest til. Forrige års Ultimate team på FIFA 13 var glitrende, og etter trailerne å dømme, blir ikke dette noe dårligere år. Det som er synd er at points tar knekken på lommeboka. Spiller du Ultimate selv?
  14. NorwegianGoose

Oj sorry, så at det ble veldig bredt jer nå :( Brukbare spill :O FIFA 14, GTA V, BF4 og Assasin's Creed Black flag? Er ikke det brukbart nok så veit ikke jeg ;)
  15. NorwegianGoose

Kinobyggern bygger .... kino. Endelig er sommern over.. det er KINOTID! Nye bilder!

Takk for det! ELKO har mye bra og by på pluss et godt utvalg! Sonyen er min første projektor, og jeg må si jeg ble temmelig overrasket over bildekvaliteten første gang jeg fyrte opp. Dynamisk, godt sortnivå og knivskarpt bilde var det som møtte meg. Den er jo også kalibrert, og det hjelper jo...
  16. NorwegianGoose

Kinobyggern bygger .... kino. Endelig er sommern over.. det er KINOTID! Nye bilder!

Ahhhh, jeg elsker slike tråder. Her skal det følges med fremover fra min side ;) Skjønner ikke at denne har gått meg forbi :(
  17. NorwegianGoose

Xtz, Dali, Onkyo

Høres bra ut dette! Dali Zenzor 3 har jeg ikke hørt, men Dali er alltid kvalitet. Denne Onkyoen, har den pre-out? Jeg tenker da videre oppgraderinger i forsterkerparken din. Kanskje du ønsker mere trøkk og du føler Onkyoen ikke kan gi deg du ønsker, så er en effekt forsterker løsningen. Da må du...