Søkeresultater

1. N

Dan's kino på loftet: BigMiles og demping i førsterefleksjon ferdig!

Vi har testet coax-surroundene til BEF i front. De ble satt opp med en itech 6000 og jeg har bare gitt dem litt eq. Kanskje Arve har noen ideer om lyden? Jeg synes de spiller veldig bra.
  2. N

Jeg fyllte hele frontveggen med 120cm x 60cm glava. Dette er nå ute bortsett fra 120 x 60 x 60 i hvert hjørne foran. Dette ga mer gain og bedre målinger for min del.
  3. N

Takk selv for en super helg med intensiv kurs i kalibrering:), det var kjempegøy. Hadde aldri drømt om å få så bra lyd i dette rommet:) De nye surround kanalene var helt rå, skal få opp noen bilder av de fine stativene vi bruker:)
  4. N

Så kult at du kom innom :) Kom gjerne innom igjen når du har bedre tid....:)
  5. N

http://www.isola.no/assets/Norway/Installation%20instruction/Mestertekk-montering2012.pdf Se helt i sist i denne pdf filen, det står Isola Skive. Rund Ø40 mm Jeg fant de på byggvell
  6. N

Hei, så bra :) Blir spennende å høre hvordan resutatet blir.
  7. N

Hei, de er skrudd i bakenforliggende spikerslag. Jeg har brukt 40mm skiver fra isola
  8. N

Takk selv BEF for en super helg med en rå kalibrering av anlegget. Jeg hadde ikke drømt om at det kunne bli så bra:)
  9. N

Takk for det devilej :) Det var veldig hyggelig å ha dere på besøk
  10. N

BenQ PE7700 (1280x720)

Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få tilsendt ny pære?