Søkeresultater

1. S

Karmann`s Hule

Synest det var noe kjent med beina på dealeren ja... Spooky type 😂 Siden du stakk av med 3 stykk, så får jeg klare meg med den gamle og liiiitt mindre JBL 1618....
  2. S

Karmann`s Hule

Ja det ble rimelig seint før jeg var tilbake på hotellet, men absolutt verdt det! Var en smule trøtt når jeg skulle kjøre videre morgene etter. Ja skal se om jeg får dratt med meg noen andre fra området en gang du har fått tømt huset 🙂 Selv ved lavt volum så kan du høre at det er ett monster...
  3. S

Karmann`s Hule

Ja da var det på tide å få sagt noen ord om dette beryktede lydanlegget ned i Vanse. Avforum streiket den dagen jeg skulle skrive litt, så da tok det litt tid før jeg kom på det igjen. Var i Kristiansand i jobbsammenheng og hadde med noe snacks som Karmann skulle få og noen minidsp for testing...
  4. S

alias bygger hjemmekino - Ny utlufting fra Projektor

Må slenge meg på og si at det ble en flott oppgradering! Det er stor sjanse for at jeg kommer til å tjuvlåne noen av løsningene dine når jeg skal begynne å bygge. Husker du hvor mange liter vann du brukte i kassen til 8340A?
  5. S

Karmann`s Hule

Fint hvis du tar deg en tur innom her og velsigner litt av kabelene mine! Du skal få godt med kollekt for det 🤣🤣
  6. S

Karmann`s Hule

Tenkte på det her en dag hva jeg skal gjøre og fant vel egentlig ut at jeg nok kommer til å gå all in ganske raskt etter at rommet er klart. Men tenkte jeg måtte ta de siden jeg hadde sagt jeg skulle ha de. Men hvis @Ivaols vil ha de skal ikke jeg legge meg ned å grine 😂 De 6 jeg har får holde...
  7. S

Hoppe til uleste poster

Er det bare hos meg det ikke fungere å hoppe til første uleste post i tråden når en bruker New Posts lista? Det fungerte før, men nå kommer jeg bare til første side og må trykke på Jump to New.
  8. S

Unicable/SatCR LNB

Her er svitsjen jeg har. Det står i annonsen hvilken frekvenser de 8 båndene bruker. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79293763
  9. S

Unicable/SatCR LNB

Mener den fungerte med de hvit CD boksene som nå er noen år gamle. Det er faste frekvenser på min. Hvilken frekvenser er mulig å velge på CD sin nye tuner?
  10. S

Unicable/SatCR LNB

Jeg finner ikke noen unicable/satcr c120 lnb. Eneste valget da er å kjøre en quattro lnb til en switch med unicable ut. Har en slik switch liggende som jeg ikke har bruk for hvis du er interessert og holder til rundt Oslo.
  11. S

Chromecast sender lyd til projektor istedet for høyttalere

Hvis du har Chromecast tilkoblet receiver må du skru den på for å få lyd i høyttalerne.
  12. S

Karmann`s Hule

Jeg får bygge en minivegg her som test for hvordan det fungerer 😉
  13. S

Christian's lille kino blir til.

Blir spennende å høre hvordan det har blitt etter oppgraderingen! Burde tatt meg en tur igjen en gang :)
  14. S

*Host* minidsp *host* ddrc-88a *host* 2 stykk *host* ? 😉
  15. S

Det her blir spennende å høre hvordan det blir! Skal du ha kasse bak som med B&W, eller er det så tett i veggen at du ikke bryr deg med kasse?
  16. S

Beste måte å få dolby atmos (se bilde)

Du vil ikke få atmos effekt bare av å montere en høyttaler litt opp på veggen fremme, hvis det er det du tenker. De høyttalerne som jeg har sett plasseres oppå fronthøyttalerne og bruker refleksjoner i taket for å simulere atmos. Det beste er å se på monteringsanvisningene for slike...
  17. S

Beste måte å få dolby atmos (se bilde)

Tror ikke varmepumpa har noen innvirkning på "Atmos" høyttalere montert oppå frontene. De er vel vinklet frem og opp mot taket slik at de reflekterer i taket og ned i lytte posisjon.
  18. S

ELNS - Program for testing av multikanals lyd

Har ingen erfaringer med snap eller flatpack, men det er vel hovedsakelig Ubuntu som bruker de? Har derimot god erfaring med docker, men det er mest for web-baserte applikasjoner, selv om vi har noen docker containers som kjører grafisk grensesnitt gjennom guacamole. Men fordelen med en slik...
  19. S

ELNS - Program for testing av multikanals lyd

Sorry, har ikke kommet meg så langt å teste multikanal ennå, men du har jo allerede fått det til. Fant ut at den laptopen jeg kunne leke med hadde display port utgang og jeg hadde ingen adaptere til HDMI. Jeg tror det er like greit å la dere for Ubuntu. Det er vel ubuntu eller en som er basert...
  20. S

Ivaols hjemmekino 2.0

Se der ja! @Karmann har svaret 😁