Søkeresultater

1. S

Hoppe til uleste poster

Er det bare hos meg det ikke fungere å hoppe til første uleste post i tråden når en bruker New Posts lista? Det fungerte før, men nå kommer jeg bare til første side og må trykke på Jump to New.
  2. S

150" Dreamscreen V4 akustisk lerret og HW50ES

Jeg har i dag ett 106" Dreamscreen V2 lerret og en Sony HW50ES, men har tenkt å gå over til ett Dreamscreen V4 akustisk duk og har noen spørsmål angående størrelse på lerret og hva som er akseptabelt med tanke på lysstyrke og synlig struktur i duk. Rommet er vel det en kan kalle en batcave...
  3. S

Buet bilde HW50

Jeg gikk til innkjøp av en HW50 for ca. en måned siden og lurer på om det er vanlig at bildet er en smule buet? Projektoren henger i ett chief MFG takfeste og jeg er rimelig sikker på at jeg har justert linsen riktig i forhold til lerretet. Jeg har sjekket at rammen ikke er buet med laservater...
  4. S

Dreamscreen HDMI Extender virker ikke.

Kjøpte for en liten stund siden to par Dreamscreen HDMI extendere for å ha til prosjektoren og en fra teknisk rom til soverom (for å slippe å ha tuner på veggen). Fikk endelig koblet opp prosjektoren i loftstuen og trakk to cat5e kabler for å bruke til extenderene. Koblet opp extenderene, men...
  5. S

Hjelp til kjøp av prosjektor

Jeg har tenkt å anskaffe en prosjektor til hjemmekinoen som jeg skal ha i mitt nye hus. Har prøvd å se litt på tester for å finne ut hva jeg skal ha, men må si at jeg er litt usikker på hva jeg skal velge. Flytter ikke inn i det nye huset før i November, men så at det er kampanje på InFocus...