Søkeresultater

1. A

"Derfor bør du ikke kjøpe 4K-TV akkurat nå"

Siden jeg var i nød etter ny tv så måtte jeg bare kjøpe med en kunne ikke vente til nye tv'r skulle komme i april/mai. Så valget mitt ble samsung uhd7505 Har funnet endel 4k video matriale som ligger på nett og dette er i 10 bit color noe som ut fra hva jeg kan se er det nye farge formatet. Og...
  2. A

Erfaring med Samsung Uhd 7505

Vanligvis så har jeg alltid brukt "dynamisk" på min tidligere samsung. Men når gjelder BD så kan ikke denne modus brukes da du vil se alt som er av støy, feil, ghosting, osv. Så derfor har jeg prøvd også "film modus" men denne syns jeg blir for svart/hvis så derfor bruker jeg "naturlig". Det...
  3. A

Erfaring med Samsung Uhd 7505

Jeg har hatt flere samsung modeler bl.a LE40M8 som var en utrolig bra tv men denne hadde denne power feilen så etter 8 år måtte denne byttes igjen... Valget da gikk på og kjøpe ny tv og valget falt da på: Samsung UHD 7505 (48") Etter og lest en mengde tester så tenkte jeg ville prøve denne...
  4. A

Førsteinntrykk Sony KD-65X9005B, 4K-TV

Kansje et dumt spørsmål. Men når det selges UHD tv'r og det står der 4k-netflix. Kan tv'n brukes i 4k i andre kilder fks minix (4K), blu-ray 4k (når det kommer) eller er 4k KUN via netflix appen. ?
  5. A

Til tider mye groms i bildet og dårlig fargemetning på Samsung 55HU7505

hva er vitsen med en UHD tv hvis du skal se på norske kanaler. ?
  6. A

Samsung, Samsung, Samsung...

Samsung har 5 års pixel-garanti så denne tv er bare og returnere. Har selv en samsung som bilde på er ekstremt bra den er nå 8 år men har aldri noengang hatt noe som dette på min. Ps: bruker du riks-tv. ?. Jeg har sett riks-tv på andre tv'r og det er ekstremt dårlig. Vet du da kan få slik som...
  7. A

Samsung, Samsung, Samsung...

Går faktisk og lurer på om jeg skal kjøpe meg en Samsung 7505 (48" eller 55"). Men er vel ikke veldig merkelig hvis du har dårlig bilde på vanlig tv kanaler på en slik tv, siden de fleste norske kanaler sender i 720p! som bli oppskalert av denne tv.
  8. A

HDR - HIGH DYNAMIC RANGE Nå må du ha ny TV - igjen

se på denne siden her vises forskjellen på med og uten HDR i 4K. ???????????????200???????4K??????ULTRA HD BLU-RAY???? - AV Watch
  9. A

HDR - HIGH DYNAMIC RANGE Nå må du ha ny TV - igjen

Hvis du kjøper en 4k tv idag (2014 modell) vil disse fungere når blu-ray kommer med 4k eller ultra hd. ?
  10. A

beste tv / best bilde

Hvis valget står mellom en Sony W905a og evt 4k hva ville dere ha valgt. ? Har jo prøvd og unngå og kjøpe 4k p.g.a jeg vil vente til blu-ray 4k kommer og vil ha 4k tv som kan brukes sammen med bd 4k. Men vil dagens 4k tv'r kunne brukes sammen med bd 4k/ultra hd. ?
  11. A

beste tv / best bilde

er det noen som har noe kjennskap om sony W905a. ? har lest en mengde tester av denne de fleste skryter men har selv sett endel utstilt (ikke w905 men andre modeller) og jeg er ikke imponert. Hvis dere sammenligner med samsung/LG hvordan er bilde på denne kommer for det meste til og bruke den...
  12. A

Ny tv: LG 55UB850V - Spørsmål rundt den.

du finner test her LG 49UB850V (UB850V/ UB8500) Review Men du kan jo se hva som står i konklusjon!....
  13. A

Samsung 2015

De tv'r som blir vist frem på CES 2015 når kan vi se disse i norge. ?
  14. A

beste tv / best bilde

Har har sett endel på denne sony modell w905a (vet ikke hva a står får) men denne modell skal ha veldig bra bilde. Pris er jo nå veldig bra 9990,- Det som holder meg litt igjen er at dette er en modell som er fra 2013. Hva mener dere. ?
  15. A

beste tv / best bilde

Jeg er på jakt etter ny tv. Men ønsker finne den tv 45"-55" med beste bilde, men hvordan. ? Noen som har noen tips.
  16. A

Beste "plain" 55" til ca 10k

Var selv og så på denne tv og ble overrasket over skuffende bilde på denne.
  17. A

Samsung tv virker ikke etter oppdatering???

:) ikke klå!
  18. A

LG 55EC930V OLED TV

OMG. Nå er det HELG!.
  19. A

LG 55EC930V OLED TV

Har du noengang sett en oled tv. ? Kan du umulig ha gjort, gjør det før du skriver noe så utrolig dumt.
  20. A

Hvilke av disse 4 skal jeg velge?

Jeg har selv det samme problem... Hva skal jeg velge. En tv jeg som er bra til dagens sendinger (full hd) eller skal jeg gå får en tv som kan brukes også til 4k og spesielt (blu-ray 4k) når det kommer til neste år.