Søkeresultater

1. kinosjef_christian

Veggeste til 50" plasma?

Det er snakk om Panasonic Panasonic TH-50PZ70E
  2. kinosjef_christian

Veggeste til 50" plasma?

Er på utkikk etter ett bra veggfeste til en grei pris for og henge opp min plasma-TV på veggen. Den er 50" stor og i følge spesifikasjonene for den på nett veier den 43kg. Det jeg har sett på som ser greit ut her på nettet er denne fra Clas Ohlson: Clas Ohlson - Veggfeste for plasma og LCD-TV...
  3. kinosjef_christian

Hvilken HD-DVD film har du kjøpt i dag?

Trist nyhet for alle som valgte og satse på HD DVD fremfor Blue-Ray :cool:
  4. kinosjef_christian

Pioneer Plasma skjerm forsvunnet i OSLO sendt fra Fyndbørsen

Problemet er att det er vanskelig og få gode folk til kundeservice jobber over alt, blir alltid bare ungdom og studenter. :wink: Dette påvirker kundeservicen mye, og dessverre er det vanskelig og få flinke folk til og ta disse jobbene fordi de som regel sikter etter noe annet, forståelig i mange...
  5. kinosjef_christian

Jobbintervju... hjelp og råd!

Ja, da har jeg kastet meg på lasset med og dra på jobbintervju, og til mandagen har jeg jobbintervju på den jobben jeg aller mest ønsket meg da jeg sendte ut noen søknader med CV. Trenger da noen gode råd og tips som kan hjelpe meg til og få stillingen. :) Stillingen er Data Entry Agent - Air...
  6. kinosjef_christian

Lisenskrav på 6000 kroner!!!

Jeg er definitivt med til Mo i Rana.. hagle og rifle med på lasset :wink:
  7. kinosjef_christian

Litt humor i hverdagen.

Hehe... :lol:
  8. kinosjef_christian

Told

Dersom dere har toll og moms på handling fra utlandet i Danmark, så ja, da må du betale det på ting fra Norge som overskrider toll og moms grensene så vidt jeg ikke tar meget feil nå.
  9. kinosjef_christian

Nye høyttalere har ankommet.

I mitt tilfelle synes jeg det definitivt var verdt det. :wink: Du får ett mye mer "spredt" og dypere lydbilde som forsterker opplevelsen, da spesielt under filmer som har godt lydspor. :) Men antar vell det har litt og si hva slags forsterker man kjører også, hvor godt den behandler de 2 nye...
  10. kinosjef_christian

Bør karaktergiving på MinXXXXX være synlig?

Mulig det ja. :wink: Kan fort hende mange føler presset på seg til og yte mest ut av kinoen sin kun for og få litt høyere poengscore... selvfølgelig hyggelig og få høy score.. men er ikke hyggelig for de som ser på de som har 4 til 5 i score.. også har de bare 1 eller 2, er jo ikke akkurat...
  11. kinosjef_christian

Bør karaktergiving på MinXXXXX være synlig?

Er helt enig med deg her. :wink: Anyways.... synes systemet virker litt feil... ser mange som har vanlig budsjetts anlegg som ligger høyt oppe kun pga utseendet. Og ja, selvfølgelig teller utseendet.. men istedet for en samlet karakter kunne det vært at når du ga karakter måtte du gi an...
  12. kinosjef_christian

Arendal gifter seg IDAG

Grattis med med slutten av friheten :D (håper de fleste skjønte det var ironiskt ment :wink: )
  13. kinosjef_christian

rammer for plakater

Ingen internett butikk man kan få kjøpt det fra? Vet godt om ikea, men har lite lyst til og stresse inn til ikea i oslo kun for det siden det ikke ser ut til og passe så bra noen av de nærmeste dagene, og skulle gjerne hatt en 4-6 rammer snarest mulig.... må være 70x100 cm rammer
  14. kinosjef_christian

Det kjennte verbet å basse...

Følger den "filosofien" med. :lol: Hvis ikke er jeg redd det ville gått mer ille med min tekst en den jeg rettet klagen mot, ikke at jeg noe ofte bryr meg om ting som dette da. :wink:
  15. kinosjef_christian

Er AVforum sunt?

AVforum er et flott sted for alle entusiaster, det er det ingen tvil om. Å heller ikke mye negativt og si om siden selv eller noen her. :) Men tror nok Ambings har et ganske så sant poeng ja! :wink: Merket det selv, bryr meg ikke nå lenger, men etter første tur innom dette forumet ble ikke noe...
  16. kinosjef_christian

Feil i rankgeringssystemet for minHjemmekino?

Opplevde det nå igjen når jeg ga stemme på Frod sin hjemmekino.. :wink: Ikke at det er noe alvorlig feil, men litt kjipt da. :wink:
  17. kinosjef_christian

Feil i rankgeringssystemet for minHjemmekino?

Jeg har vært innom noen hjemmekinoer jeg ikke har sett på før og gitt stemme, men la merke til at på 2 av de 3(for og være nøyaktig) jeg ga stemme på, ble ikke antallet av registrerte stemmer endret? Er dette bare tilfeldig eller? Litt kjedelig bare dersom ikke alle stemmer folk får i...
  18. kinosjef_christian

Irriterende feil i PM-boksen + forskjeller i firefox og IE

Bruker FireFox, og ikke en eneste feil hverken i PM boksen eller noe annet sted på siden. Alt virker klokkerent. :wink:
  19. kinosjef_christian

Komponent eller S-Video?

Yeah I know, har dessverre ikke det... :wink: Håper på en oppgradering i DVD spilleren til høsten så kanskje vi får se da. :) Sendt PM på filmforumet.net martin så har du tpen PJ der.. skal oppgradere min hjemmekino her i morgen tenker jeg så da kommer det der også. ;)
  20. kinosjef_christian

Komponent eller S-Video?

Sant det Anfield :wink: Tror nok jeg tar og prøver ut komponent, siden det virker som det er den veien det heller her å har hørt så mye positivit ellers om det. Så da får vi se om det er verdt investeringen etter jeg har fått det nye utstyret i hus. :) Skal bli godt å få inn alt nytt, har...