Søkeresultater

1. A

Erfaring med Samsung Uhd 7505

Jeg har hatt flere samsung modeler bl.a LE40M8 som var en utrolig bra tv men denne hadde denne power feilen så etter 8 år måtte denne byttes igjen... Valget da gikk på og kjøpe ny tv og valget falt da på: Samsung UHD 7505 (48") Etter og lest en mengde tester så tenkte jeg ville prøve denne...
  2. A

beste tv / best bilde

Jeg er på jakt etter ny tv. Men ønsker finne den tv 45"-55" med beste bilde, men hvordan. ? Noen som har noen tips.
  3. A

Ny tv hjelp hva skal jeg velge

Har lyst på ny tv ønsker det beste bilde. Har sett på disse: Komplett.no - Samsung 46" LED Smart TV UE46ES8005 Komplett.no - LG 47" Cinema3D LED Smart TV 47LM669T Sony 55" 3D LED Smart-TV KDL-55HX855 - Lefdal så hva bør jeg velge. ?
  4. A

sidemater

Noen som vet hvor det er mulig og få tak i en sidemater til en 85cm nokia paprabol. ???? Har vært i kontakt med de fleste forhandler men dem har enten ikke peiling eller så ønsker de bare og seølge pakker. så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i en sidemater for 4 lnb så ønsker jeg svar.
  5. A

Ny satelitt tuner

Idag er jeg canal digital kunden men vurderer og kjøpe meg en tuner som ikke er levert canal digital, noen som kan gi meg noen råd om hva jeg bør skaffe. Ønsker ikke og ha pc'n stå på for at jeg skal få tv så dette skal være "stand alone" noen som har noen tips om hva jeg bør gå for skal være...
  6. A

hylle

Skal igang med et hylle prosjektmen har kommet et problem. Skal bruke denne for feste av hver hylle. http://www.clasohlson.no/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=21-2792 Men noen som vet om noen verktøy som lager disse fester så disse blir like. ? Vet det er mulig og bruke bor men tror ikke...
  7. A

Hva er den beste led tv (46")

Hva er den beste tv dvs den som gir best bilde. Da mener jeg skarpest bilde. har idag samsung men ønsker en ny tv minimum 46". Jeg har sett på disse: Samsung Sony Phillips Men hvem gir deg best bilde. ?
  8. A

DVD/BD hylle/vegg

Er det noen som har peiling på hvor det er mulig og få kjøpt noe slikt som denne (I Norge). Venture Horizon Double 76-Inch Tall CD DVD Wall Rack Media Storage, Available in Multiple Finishes - 2412 Vet ikea har noen men den som de har, har en hylle dybde på 28cm! så det er ikke aktuelt. Tips...
  9. A

Nytt hifi møbel

vet ikke om dette e er riktig tråd men jeg prøver meg!. Jeg har kjøpt meg et nytt HiFi møbel. Men jeg ser nå at dette ikke er i "vater" dvs hyllene vil dette ha noe og si for evt blu-ray spillere, kan denne ta skade av dette. ?
  10. A

Ny tv hva er best

Ønsker og skaffe meg en ny tv den skal brukes til BD!, ønsker meg en tv med best bilde. Dvs veldig bra farger men bedre skaprhet på bilde enn samsung kan og ønsker finne en hvor de har fjernet dette med "hakking" under panorering. Svart nivå må også være veldig bra. har idag en Samsung...
  11. A

hdmi vs composit tilkobling

Håper jeg har valgt riktig... Men lurer på en ting her. Jeg har koblet en dvd spiller til en reciver via composit ikke som vanlig hdmi. Jeg syns bilde er bedre enn via scart men er litt usikker på hdmi jeg har lagt merke til at jeg får ikke dts lyd via composit. men bilde syns jeg er bedre...
  12. A

dvd opptager

Er ganske fersk når gjelder dvd opptager men er noe jeg lurer på før jeg kjøper. Jeg har en mengde vhs kassetter er det mulig og koble en vhs spiller til en dvd opptager og også brenne ut fra dvd opptager. ?
  13. A

subwoofer feil. ?

Har nettopp kjøpt meg en subwoofer. Problemet er at når jeg starter den opp (pioneer) så er det en kraftig "during" Denne er koblet til en sony reciver str da 3400. Har sjekket kabler og alt virker ok. Hva kan dette være. ? Hjelp.
  14. A

James bond Blu-ray cover

Er det noen her som har mottat disse james bond filmene på blu-ray som kan bekrefte at de bruker også disse "steelbox" på de europeiske bond BD. ? Eller er det det vanlige "plast cover" vi får her i europa. ?
  15. A

konvertere vhs til dvd

Ja som de fleste her så har jeg endel vhs kasetter som jeg ønsker og få over til dvd. Men fins det noen ut der som vet hvor jeg kan få kjøpt en video konverter vet plextor har en men syns denne ser litt billig ut fins det noe andre alternativer. ????
  16. A

Sony reciver

Fant nettopp ut at Sony ikke kommer til og selge sine nye recivers i europa. Sony unveils 2008 ES receiver lineup - Engadget Er det noen andre recivers som støtter de samme formater som er alternativer.
  17. A

The Hitcher (BD)

Eller dette er ikke en filmomtale men en ADVARSEL! for makan til makverk av en blu-ray release har jeg aldri sett. Og grunnen er som følger: 1. finns ikke meny 2. ikke scene tilgang 3. ikke mulig og velge text etter du har valgt land. Filmen gis ut i scandinavia av Nordisk Film. STYR UNNA.
  18. A

avspilling av kommentator spor blu-ray

Har et problem og finner ikke ut av dette gjør et siste forsøk her før jeg evt tar kontakt for service. Problem er som følger når jeg prøver og spille av kommentator spor blu-ray filmer de jeg har prøvd er 2001, commando, the shining. Når jeg velger kommentator fra menyen så får jeg opp...
  19. A

Råd ønskes hjemmekino

Ønsker hjemmekino og har da satt sammen dette: reciver: Sony STR-DA3300 Høytalere og det er her problemet starter...... Sony SA-FT7ED men som kjent prisen for disse er fullstendig galskap så fins det noen som ligner på disse i design men kansje litt lavere i pris. Råd ønskes. Har liten...
  20. A

Trenger tips

Jeg ønsker og skaffe meg bedre lyd enn det jeg har idag.... Så for oss som er litt på tyn is her hva bør vi gå for. Pakke løsning. ? eller sette opp et system som kan utvides. ? Jeg har en ganske bra dvd som jeg ønsker og bruke så syns det er litt ille og skal kjøpe en pakke med NY dvd...