Søkeresultater

1. Etaten

Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Du er fremdeles en ung mann Frode :) Nå... Om veien til Tyskland kun skal være mer eller mindre bare en transportetappe, hva er greiest da mener dere? Bare peise ned til Larvik og ta Superspeeden over på 3.5 timer og knappe 4 timer gjennom Danmark? Eller Fra Oslo til Køben, videre inn mot...
  2. Etaten

Takk for det Frode... Bare en får bestemt seg helt for reiseruten da.... Har det blitt sykkel på deg igjen forresten? Kan opplyse om at kvelden i kveld var magisk på veien ;)
  3. Etaten

Det var jaggu meg lenge siden, men det holdes liv i tråden ser jeg.. :) Knallbra da.. Håper alle sammen er mer eller mindre i feriemodus :) Jeg for min del skal på en liten egotripp nedover til Europa, men ikke med sykkel. For jeg skal handle inn endel mcutstyr i Tyskland. Hjelm,støvler osv.. Og...
  4. Etaten

Skikkelig kjipt Jan. Håper du anmelder det, selv om det mest sannsynlig blir henlagt.. En vet jo aldri....
  5. Etaten

Er litt kaldt og surt ennå for lange turer Jan, men en sniker seg ut når det er mulig ;) Ny grill ja? Min mor har en Weber stående, og den er visstnok meget bra...
  6. Etaten

Heisann gutta boys... Nå er det LENGE siden jeg har vært her ser jeg.... Så på tide med en liten visitt :) Har gått over til å bli stereo på stua her. Kjøpte Dag's Dali Concept 10, og det blir nok på stua egentlig... Så nå er det bare to store høyttalerklumper og en 60" plasma på stua... ;)...
  7. Etaten

Heisann gutter :) Har ikke vært innom på ei stund.... Men sniker innom på nattestid ;) Har ett småteit spm, men stiller det her uansett.. Var jo en aldri så liten tur sammen med madammen i feb/mars... Først ei uke i Riga, også tok vi bilen fra østlandet og ned til Flensburg for en større...
  8. Etaten

Heisann og hoppsann dere :) Innom og avgir en liten sit.rap. :D I dag har man fått hatt flere roller gitt... Først to kjedelige møter.... Etter det, var det opp i garasjen for å frese seg en tur på sykkelen.. Deretter ut i kåken og pakke så en kommer seg avgårde i morgen... Jepp, da er det ut...
  9. Etaten

Flere som liker øl?

The "Moneyshot" :p Litt kald forfriskning til nattfilmen i natt.....
  10. Etaten

Hei på dere folkens :-) Interessant... Kjøpte ett oppsett med Dali Concept 6 som fronthøyttalere til ett kinorom. tok en liten test nå i kveld, og lot mine store og trofaste Jamo Classic 10 vike plassen på stua.. Daliene har til min overraskelse ikke noe å stille opp med kontra de gode gamle...
  11. Etaten

Samme her... Imponerende stykke arbeid som blir lagt inn her.... Bra jeg tok meg en strekk etter idretten på nrk1 i dag... ;) Dette blir bra!!
  12. Etaten

Så kom jaggu meg denne i posten i dag... Må begynne å huske på hva en bestiller gitt :p blir morsomt å prøve ut denne lille saken her ja... :)
  13. Etaten

God morgen, og god helg..........snart ;) Da har man shoppet enda litt mer gadgets... I morgentimene i dag ble det denne her SmartDock for Xperia ion | Ladedokk - Sony Smartphones (Norway) :p Får man egentlig nok gadgets? God helg :)
  14. Etaten

30 McIntosh MC-2102, noen Snell høyttalere, osv. Pris: 33 mill. nok.

For å være litt pirkete, så skrev jeg forsåvidt bare at jeg ikke misunnet de som evt måtte tørke støv der ;)
  15. Etaten

Håndtverkere som ikke dukker opp når de skal? Nei sier du det? :p Lurer på om det er ett eget fag innen utdanningen jeg..... Ellers så var det like før det ble en svingom på sykkelen i kveld... Det målte 9+, men var litt for guffent ute uansett pga vind. Møkkete på veiene er det også... Men må...
  16. Etaten

30 McIntosh MC-2102, noen Snell høyttalere, osv. Pris: 33 mill. nok.

Jeg hadde søren meg ikke tatt sjansen på å ta meg ett par øl på kinorommet mitt om det så slik ut... Er heller ikke misunnelig på den/de som vasker og tørker støv der :p
  17. Etaten

Bananer er da alltid godt Jan :) Her har det blitt handlet med hård hånd i romjula... Så det kommer nok inn pakker utover i januar... :D Glad jeg ikke har handlet på kreditt ;) For kredittkortet brukes stort sett bare til bestilling av turer og lignende...
  18. Etaten

Gratulerer deg her også jeg Frode... ;) Håper formen bedrer seg :-) (Feiret dagen din med innkjøp av ny mobiltlf og ett sett med (t)rådløst headsett :) )
  19. Etaten

Da har en vært i byen og handlet inn det siste lille som skal til for kvelden... Her blir det rolig nyttårsfeiring som vi skal tilbringe i huset til ho mor.. Det kommer ett søskenbarn av meg hit, samt at kjæresten min kommer og har med barn.. Små barn, så her blir det mye god mat og...