Søkeresultater

1. Captain Kirk

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!

Da var jeg endelig startet på kinoen min:mrgreen: Dette har vært far sin drøm LENGE da jeg alltid har elsket film og serier...er heller ikke fremmed for og spille xbox:mrgreen: Jeg har stort sett bodd i blokk hele mitt liv så det har vært lite muligheter til multimedia utfoldelse:(men i 2007...
  2. Captain Kirk

RF-82 som bakhøyttalere??

Et kjapt spørsmål. Skal kjøpe nye RF-82mkII. Da jeg har RF-82 mkI i dag,lurer jeg på om disse kan fungere greit som bakhøyttalere?? Pros/cons.
  3. Captain Kirk

Inn-wall vs vegg høyttalere??

Skal bygge kino snart og lurer veldig på dette med inn-wall høyttalere. Vurderer klipsch thx inn-wall eller RS-52/42/62 som bak og sidekanaler!? Er det noen som kan komme med innspill/erfaringer, pros/cons? Trenger hjelp?
  4. Captain Kirk

Sony Hw30...falle Ytterligere I Pris??

Hei:-D Jeg har bestemt meg for hw30 til garasjeloftskinoen min og lurer på om dere tror den vil falle ytterligere i pris og i så tilfelle hvor mye?..pris nå 19995,- ink 2par briller og sender. Kjøpe nå vs. vente??:confused: Venter spent på svar:-D På forhånd takk:)
  5. Captain Kirk

HJELP! Surroundhøyttalervalg?...RS-42/52/62

Hei:-D Nærmer seg byggestart garasjeloftskino. Har kjøpt onkyo 3009, RF-82 ,RC-62 og 2stk TC-2000 12" til diy sono. Er nå veldig i stuss på hvilke klipsch RS bak/side og evt. høyde høyttalere jeg skal velge og hvor de bør henge!?... Bør jeg gå for 7.2 eller 9.2 oppsett. Lurer på hva som er...
  6. Captain Kirk

reciever hjelp!?!

Hei:-D Kinoen min er ikke klar før om 3 måneder så jeg lurer på kjøp av onkyo 3009 på tilbud nå kontra vente? Setter pris på hjelp da jeg er ganske fersk i gamet!:-D
  7. Captain Kirk

Projektor valg????

Hei:) Da har jammen meg kommunen godkjent søknaden min om bygging av 60kvm garasje med loft til kino...drømmer blir til virkelighet:mrgreen::mrgreen:....tok under en uke behandlingstid!:mrgreen: Jeg skal kjøpe meg projektor men sliter med å velge:confused::(...Har lest masse men er ikke helt i...
  8. Captain Kirk

HJELP!! Sonosub element og forsterker

Hei. Jeg er helt fersk i gamet,dette er mitt andre innlegg. Jeg lurer på og lage meg to sonosuber til min kommende kino og trenger hjelp til valg av element og forsterker:confused: Rommet mitt blir ca.28-30kvm og det blir 7kanals klipsch hele veien. har kjøpt Rf 82 og Rc-62 mkII og er på jakt...
  9. Captain Kirk

Hjelp!? SVS 20-39PC-Plus? klisch rs-52/62

Hei. Dette er min første post:-D Jeg er helt fersk i gamet og skal til og bygge meg loftskino hvis garasjesøknaden går igjennom.(håpe,håpe) Har allerede kjøpt meg klipsch RF-82 og rc-62 mkII....Klarte ikke vente:mrgreen: Jeg ligger nå og venter på at noen skal selge brukte rs-52 eller 62...helst...