Søkeresultater

1. MaW

CES 2011 tråden - hva tror DU vi får se?

Nå er det jo litt under 1 mnd til CES messa som holder til i Las Vegas fra 6-9 januar, der vanligvis de største produsentene presenterer sin range for 2011. Dette gjelder jo først og fremst tver, men også blu-ray spillere, høyttalere, hjemmekino og diverse annet morro. Hva tror DU vi vil få se...
  2. MaW

Effektforsterker til KEF - tips?

Jeg har 95% sikkert bestemt meg for KEF Q700, valgte disse fremfor Q900 pga. at jeg har sub og har ikke plass til de gigantiske Q900, og da er jeg ute etter en effektforsterker. Kjører foreløpig Onkyo TXNR807 som reciever, men denne forsvinner nok snart den og. Etter det jeg har hørt er Q700...
  3. MaW

Inception

Noen som gleder seg til Christopher Nolans neste mesterverk? Inception (2010) Inception - Movie Trailers - iTunes Frysninger....gåsehud :-D Leo skjønte ikke bæret - Filmweb Inneholder en spennende bakomfilm Premiere 21. juli
  4. MaW

LG's 2010 plasma toppmodell. Første test ute

LG PK950 test/anmeldelse - FlatpanelsDK LG 50PK950 Tenkte jeg bare måtte poste denne, da LG tydeligvis har truffet på sortnivå i år og er på nivå med Panasonic G20. Og denne kommer faktisk til en meget gunstig pris... Meget spennende modell m.a.o! :D
  5. MaW

LED-TV - Høst/Vinter 2009

Tenkte vi kunne samle en tråd for å diskutere de kommende LED skjermene fra utallige produsenter, istedenfor å starte en enkelt tråd per tv. I tillegg til Samsung sine som allerede er ute, så kommer jo følgende: LG SL9000/9500 i 42" og 47" - Edge LED Philips PFL9704 i 40", 46" og 52" -...
  6. MaW

Yamaha - etterkommerne til RXV1900, RXV3900 osv. tråden

Noen som har noe info om erstatningene til RXV1900, RXV3900, DSPZ7 osv? Vært svært lite prat og nyheter rundt disse. Så tenkte kanskje noen satt på noen rykter? Eller evt. når disse blir annonsert? Blir det RXV2000, RXV4000?
  7. MaW

Public Enemies

Ja da har Michael Manns nye film om americas most wanted på 30 tallet hatt premiere på norske kinoer. Så hva synes folket? Min mening: Her kan mange gå på en skuffelse. Dette er ikke en action film. Dette er et drama/thriller, gjort på Michael Mann sin spesielle måte. Dvs. mye bruk av...
  8. MaW

8" eller 6,5" - Hjelp meg å velge

Jeg har nå hatt 6,5" elementer på alle høyttalerne jeg har hatt. Dvs Dali 6006 og Dali Mentor 6. ....dere tenker, hvorfor går han NED fra Mentor 6? Han er jo dum og teit og dust!.. Jo det har litt med prioriteringer å gjøre.... ;) Jeg skal nå kjøpe nye høyttalere, og det står mellom Klipsch...
  9. MaW

Noen som har greie på bil her? VW Bora

Nå har jeg kjørt min 2000 modell VW Bora 1.6 SR en god stund, men nå ønsker jeg litt mer krutt. Bare enkle og ikke så dyre oppgraderinger. Hva kan jeg kjøpe, hvordan går jeg fram og kan jeg bytte dette selv? Luftfilter, effektanlegg, chip osv??
  10. MaW

Michael Jackson tråden

EDIT: unødvendig tråd.....og var skrevet halv 4 på en lørdag kveld. så sorry.... kan bare slettes.... ble litt "følsom rundt en øl..." :-P
  11. MaW

Collateral på Blu-Ray!

Veit ikke om det finnes mange fans av denne filmen her, men her har du hvertfall en. Tittet gjennom release.no sine release sider idag og kommer en gledelig nyhet PROFilm - Filminformasjon 12 aug 2009 kommer Collateral på blu-ray! Og når man ser på hvor sinnsykt bra bilde det er på dvd'n så...
  12. MaW

Trenger hjelp til sub i bil

Har nettopp kjøpt meg bil. Der fulgte det også med et relativt greit men gromt anlegg, men problemet mitt er: Subwooferen lager lyd men elementet slår ikke (slaglengde er nesten null) og bassen høres forferdelig ut. Hva kan problemet være? Det er et MTX Thunder 2000 element på 12 tommer med...
  13. MaW

Metallica On Tour i 2010 tråden!

NB: Tidligere Metallica On Tour i 2009 tråden! Nå nærmer det seg ny konsert i Oslo og da tenkte jeg å åpne en tråd der vi kan samle klipp og korte ned vente tiden sammen Så her er det bare å diskutere fritt rundt Metallica! Metallica spiller 2x i Norge i vår: 13. April 14. April Metallica...
  14. MaW

Hvor er Klipsch billigst?

Siden jeg må prioritere andre ting skal jeg faktisk nedgradere fra Dali Mentor 6 (23000 kr) til Klipsch RF-82 (10000 kr). Mange spør da: "HÆ? WAAAT? Hvorfor det? ..tard!" Svaret er da at jeg må prioritere andre ting som bil, jobb og annet. Dette er heller ingen grunn, men av og til må man ta et...
  15. MaW

Produkt og prisjakt: Samsungs 2009 LED-TVer (B6000, 7000, 8000 og 9000)

Etter STERKT ønske fra moderatorer starter jeg en produkt- og prisjakt tråd for Samsungs nye LED skjermer der ALT av veggfester, priser, og annet stæsj tilhørende Samsungs LED skjermer kan diskuteres Denne tråden samkjøres med...
  16. MaW

Kjøremusikk - tips!

Skal kjøre mange timer i helga og trenger påske-kjøre-rock-i-kø-rock'nroll Trenger noen tips, da lister mi på itunes ikke er lang for øyeblikket Jeg snakker tempo rock, type Motley Crue: Kickstart My heart, ACDC: Shoot to thrill (og mye mer), Metallica - holier than thou (noe dårlig eksempel)...
  17. MaW

Samsung 2009 modeller

Oppretter egen tråd for diskusjon av alle Samsungs 2009 modeller (LED tvene har egen tråd, men kan diskuteres fritt her og) Både 4,5,6,7 og 8 serien blir oppdatert i både LCD versjoner og plasma versjoner. Mange har allerde havnet på nett. Eksempler: LE40B655 Bilde - LCD TV | Hi-Fi Klubben...
  18. MaW

Full HD projektor 10-13 000 kr. Tips?

Vurderer å kjøpe Full HD projektor i budsjett klassen. De jeg har sett på er: Sanyo PLVZ700 - 10.995 kr -------------------------------------- BenQ W5000 - 12.995 kr -------------------------------------- Optoma HD800XLV - 11.995 kr Denne ligger noe over men interessant: Infocus X10 - 14.995...
  19. MaW

Ringen Kino - digital kinoen for entusiaster!!

Fikk med meg Guy Ritchies nye film RocknRolla på Ringen Kino. Ringen Kino er norges første HELDIGITALE kino som ligger på Grunerløkka. Og starter med å si at jeg skal aldri gå på en annen kino igjen. Dette er sal 1 Lyd: Introen på Rocknrolla starter med heftig rock musikk, og det første som...
  20. MaW

Samsung LE52A676 vs. Sony KDL52W4500

Yes. Da er det snart tid for tv kjøp. Skal faktisk gå ned fra projektor til tv, men selvfølgelig ikke under 50. De det står mellom er da Samsung LE52A676 og Sony KDL52W4500. Begge til 20 000. (nei kjøper ikke paralellimport) Begge får jeg veldig bra i tester, men den jeg er mest imponert over...