Søkeresultater

1. R

80" Sharp Priset!!

Sharp 80" 3D LED Smart-TV LC-80LE646S - Lefdal Så da er det bare å begynne å spare! Prisen er ihvertfall levelig. Bare å flytte denne tråden til prisjakt hvis ønskelig.
  2. R

Mirage`s Venner

Tenkte at det er på tide at Mirage høytalerne får sin egen "fan" tråd. Er jo noen på forumet som har disse høytalerne da særlig som bakhøytalere. Selv har jeg komplett oppsett og føler vel at jeg har funnet den lyden jeg vil ha nå ihvertfall, men blir jo aldri ferdig med og oppgradere:) Jeg...
  3. R

Tri Amping Mye For Seg????

Har pr idag 4 Mirage OMD28 som kan TRI ampes. Har pr idag BI-ampet frontene og single amp på bakhøytalerne. Men etter demo i helga av Emotiva på de så er lysten for å prøve mere effekt absolutt til stede! Vil da Tri amping være veien å gå eller vil det være bedre å putte på en stor single amp...
  4. R

Vil SMS-1 kunne fikse dette?

Har nå fått kjørt mine første sinus kurver av mine nye høytalere å må si jeg er ganske fornøyd! Vil en sub kunne forbedre lyden mye? Har hatt sub tidligere men håpe kanskje jeg slipper dette med disse beistene av noen høytalere fram og bak:) Har noen prøvd å kjøre front høytalere via SMS-1...
  5. R

Få liv i spyder

Har fått problem med spydern på SpyderTV programmet. Noen som har noe tips? Har prøvd å instalere på nytt med får feilmelding om at spydern ikke er tilkoblet. Ser ut som CVspyder.dll driver ligger der på spyderTV programmet så lurer på hva som er galt... Noen som har vært ut for defekt spyder?
  6. R

Bruktpris

Har nå bestilt en Onkyo 905 å håper den er bedre enn AX4avi min. Hva er fornuftig brukt pris på AX4avi?? 2 år gammel. Ca 6-7k?
  7. R

Onkyo A-1vl

Ser at denne forsterken skal ha god lydkvalitet iflg flere tester. Noen som har prøvd den og hva er evt inntrykk? Hvordan er denne iforhold til Midgard og Rotel sin ICE forsterker? Har tenkt å bruke denne til å drive Veritas 2.4i å håper lydkvaliteten blir bedre enn med AX4?? Takker for alle...
  8. R

Byvadnig?

Hei, lurer på om det hadde vært noen interesse for å tatt en vandring blandt trondheims 3 hifibutikker en lørdag? Innflytta Nord-trønder her forresten.
  9. R

Toshiba 47WL68P

Da er det kommet litt info om nye Toshiba LCD skjermer. Må si at 47WL68P med 3 HDMI frister... Noen som har litt mere info?
  10. R

Bi-amp med Blokker

Lurer på om noen har prøvd å kjøre reciverern på diskant/mellomtone og kjøre effektblokker på bassområde? Er dette noen god ide? Tenker evt å la AX4 ta diskanten og et par Oberon 4.1(2.1) ta seg av bass området på front høytalerne(Energy Veritas 2.4i). Vil evt romkorreksjonen kompensere for...
  11. R

Toshiba 42WL66

Er det noen som har sett Toshiba 42WL66 ? Har full HD opp løsning 1920*1080 men er usikker om den tar 1080p. Ser jo lovende til en meget bra pris (ca 30k)
  12. R

Bruktpris DV668

Noen som vil anslå brukt pris på en DV668 som er 2 år gammel?
  13. R

1 stk SVS PB12+=2*YST1500

1 stk SVS PB12+=2*YST1500?? Hei! Nå som snart Lsound får priser på PB12+ lurer jeg på om 1 stk PB12+ kan erstatte 2*YST1500? Fikk målt frekvens gangen og 1 YST-1500 i hjørneplassering rullet som ventet kraftig av ved 25HZ(88db) ned til kun 73 dB i 22 Hz og 20Hz :-? Spiller ikke så høyt ca...
  14. R

Stadig gode PJ kjøp på QXL!

Dette må jo være et kanon kjøp spesielt kjøp nå prisen! http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19424550&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11992
  15. R

Små kraftige subber med passive elementer-noe å satse på???

Noen som har erfaring med små kraftige subkasser med passive elementer? Har kommet over http://www.shows.soundstagelive.com/shows/ces2005/dly_jan07_01.shtml Litt mer bakgrunn info. http://www.audioholics.com/news/pressreleases/EnergyReferenceConnoisseur.php Noen som tror at dette kan fungere...
  16. R

DB heving

Halloen, Bare lurer på om jeg har forstått det rett at nivået blir hevet +3db hvis en setter inn 1 ekstra sub som har samme spec :?: Har 2 Sw1500 nå, men vil ha mer "bunndrag" under 25HZ. Tenkte på 2 PB 12-ISD vill de spille ca like bra som en PB-ultra i bunn? Noen som har hørdt noen...
  17. R

AX5ai-s som Pre amp.

Har nå fått spilt inn Veritas 2.4i med AX5ai og lyden er meget bra, men høytalerne vil ha mer enn AX`n klarer og levere :D Har vært ute og kikket litt på effektforsterkere men får mange forskjellige svar :roll: Er det noen som har erfaringer hvordan recivere med romkorreksjon blir som pre...
  18. R

RXV-2500 vs VSX-AX5AI-S

Noen som har peil på hvem som er best? AX5ai-s ser bedre ut på spec :roll: Noen som har hørdt noen av dem?
  19. R

Rs_banditt sitt student annlegg.

Her er en oversikt over mitt student annlegg. Lyd: Pioneer VSX AX5ai-s Pioneer DV668 Energy Veritas 2.4i (front) Monster M2.2 (Front) Energy Connoisseur C1(center) Energy Connoisseur R1(bak)...