Søkeresultater

1. G

Beste prosjektorkjøp rett etter nyttår?

Nå føler jeg virkelig jeg trenger å oppgradere min Epson TW-4400. Jeg har ikke fulgt noe særlig med på pj fronten de siste årene og prøver å lese meg opp igjen. Jeg regner med at enkelte 2016 modeller vil falle i pris og spør derfor dere der ute om hva som anbefales for en pris mellom 20-30k...
  2. G

Spikes til jbl 250ti

Noen som har noen forslag til montering av spikes på 250ti? Er jo ikke gjenger for montering der. Vurderer soundcare som man kan teipefast, men er usikker på hvor bra det blir. Tips?
  3. G

GrimRippa's kjellerkino. Slow logg.

Måtte bare få starta en tråd nå i farta, eller så bare utsetter jeg det hele tiden. Anyways, skal flytte stuekinoen ned i kjelleren, og trenger tips og innspill til hvordan dette skal gjøres. Nå har jeg rivd ned paneltaket. Mere info kommer etterhvert! Utstyr: Pioneer lx86 Pioneer lx53...
  4. G

Klipsch rf 82 for 4444kr paret!

Kampanje tilbud på handelstevnet i Skien og elkjøp megastore. Kun 15 par, løp og kjøp, 4444kr paret!
  5. G

Trenger ny forsterker til mediaseat

Jeg har et par slike stående AVshop.no / MediaSeat Transform, Rød Vinyl, 150W Amplifier, shaker og Fjernkontroll -LAGERSALG! NORMAL PRIS 5599.-!- , og den ene har defekt forsterker. Noen tips til et billig alternativ? Ser AV selger nytt til 3000kr, men da kan jeg heller kjøpe ny stol. Kan jeg...
  6. G

Spørsmål ang. bruk av DAC

Per idag kjører jeg musikken min fra pc'n til ps3 slim, via nettverket og videre med hdmi kabel til recieveren (lx82). Vil det bli noe forbedring på lyden hvis jeg går gjennom en cambridge DAC på veien? Da tenker jeg mest på musikk i stereo.
  7. G

Hvordan koble opp en en effektforsterker oppmot en reciever?

Hei. Jeg er egentlig ganske blank på dette her, men ønsker å få litt mere punch i fronthøytallerene mine. Jeg bruker nå en pioneer vsx lx50 og planen er å oppgradere til JBL tl 260. Jeg skjønner jo att den forsterkeren ikke kan dra tl 260 no særlig, men kan jeg koble til en 2 kanals effekt...