Søkeresultater

1. B

Samsung F8005 og Netflix

Hei, Er det noen som kan hjelpe meg litt her. Har ovenfornevnte TV, men sliter med at Netflix'en er av det "gamle" utseendet. Altså lite sprekt og bare modus er ikke søkbart. Er det noen som kan enten dumpe en screenshot av deres Netflix om den er annerledes. Grunnen til at jeg spør her er at...
  2. B

LIP SYNC, Pioneer, Altibox, Samsung TV

Hei, Har en utfordring, fikk ny Samsung tv her om dagen, 55" 8000 serie. Har merket nokså tydlig problemer med lip sync. Gjelder TV-titting, signal fra Altibox PVR (ADW 8512) Forsterker er Pioneer vsx-920-K Jeg har koblet Altibox til Forsterker (HDMI), og forsterker til TV (HDMI) Har lest...
  3. B

LG BD570 og AC-Ryan

Hei, Er ganske så ny og fersk på dette området med avspilling direkte fra PC, har brukt en WD media box koblet til TV fram til nå, men skal kjøpe meg surround nå, har bestemt meg for å kjøpe en LG BD570. Spørsmålet er egentlig om spilleren kan og vil erstatte behovet for en media box ala AC...
  4. B

LCD Tv, hvilken er å anbefale (STR 26-27")?

Har lagt inn ett innlegg i går, hvor jeg spurte om erfaringer på LG sin tv (RZ26LX2). Har ikke fått noen svar på dette. Men kan jo heller spørre om det er noen arfaringer på tv'er som er å anbefale. Str 26-27" HD klar. Pris maks 12000 (LG sin pris). Dette skal være en tv nr 2. men ønsker ikke...
  5. B

LG RZ26LX2 og pris

Hei, Lurte på å kjøpe denne tv'en som en ekstra tv i huset. Er dette ett godt kjøp eller er det andre tv'er som noen av dere vil anbefale i ca samme prissjiktet. Har ikke undersøkt så veldig mye inen LCD-tv, men har såvidt fått med meg at denne er nokså bra?? Og er det noen butikker dere vet...