Søkeresultater

1. T

2.35:1 Rammelerret

Jeg er på jakt etter rammelerret i 2.35:1 cinemascope i omtrent 130 tommer, og lurer på hvilken alternativer som er tilgjengelige i Norge og hvem som selger dem, erfaringer om kvalitet og prisnivå osv Skal brukes i et mørkt rom med jvc projektor Mvh.
  2. T

Trenger hjelp til å finne lerret!

Hei, jeg trenger et lerret som er ca. 165x140.Helst rullelerret og ikke allt for dyrt :) lerretet kan ikke være bredere enn 166cm på noen steder, kan muligens gå litt over 140 på lengden en ikke mye. Takk for svar:D
  3. T

Test av psb g-design?

Hei, lurte bare på om noen vet hvor det finnes tester av disse høytalerene? -vet at lyd & bilde skal ha en test i neste nr. men er det noen flere? takk+
  4. T

Trøbbel med Grado sr60..

Jeg har et sett grado sr60 som jeg er veldig fornøyd med, men i det siste så har lyden begynt å skape seg når pluggen roterer, eller når jeg bare kommer borti ledningen. Da forsvinner dypbass, diskant og øvre mellomtone og det kommer bare noen rare lyder... jeg slik at jeg må prøve å snurre på...
  5. T

Ny DVD-spiller, hva er best?

Hei, jeg skal ha meg ny DVD spiller, og lurer på hva som er best i prisklassen rundt 1000kr. vil helst ikke bestille p.g.a. dyr porto osv...( har hi-fi center her da =) jeg har teknt litt på pioneer dv-393 -er det et bra kjøp? -hva koster det å gjøre en dvd spiller sonefri? Pioneer DV-393 -...
  6. T

Trenger litt hjelp...

Jeg har netopp fått tak i et par QLN 122 der diskanten i den ene høytaleren ikke gir lyd fra seg, jeg har prøvd å koble den direkte til forsterkeren men det virker fortsatt ikke. Går det ann å bytte diskantene uten å gjøre endringer i delefilteret? eller blir lyden helt feil da? -høytalerene er...
  7. T

Diskant virker ikke..

Jeg har netopp fått tak i et par QLN 122 der diskanten i den ene høytaleren ikke gir lyd fra seg, jeg har prøvd å koble den direkte til forsterkeren men det virker fortsatt ikke. Går det ann å bytte diskantene uten å gjøre endringer i delefilteret? eller blir lyden helt feil da? -høytalerene er...
  8. T

Hvor kan jeg lytte på vienna acoustics?

Er det noen steder i rogaland eller hordaland det går ann å på lyttet til vienna acoustics høytalere?:-D
  9. T

Når kommer prison break season 2?

bare lurte på om noen vet når prison break season 2 kommer ut på dvd?:-D