Søkeresultater

1. K

Hvordan er det med " romperister "

Hei! :) Vurderer og montere på noe "romperister" på stolene/sofaen. Noen med erfaring ang det? Er det noe man bør gjøre? Har 2 seter kino sofa :)
  2. K

AVSHOP KEF CUSTOM "speakon kontakt kobling"

Hei! :) Har fått AVSHOP KEF CUSTOM IN/ON-WALL / IN/ON-CEILING KABINETT Fikk med speakon kontakter. Hvordan kobler jeg + og - på denne xD Ser det er mange koblinger på de, og veit ikke hvem som er hvem.
  3. K

Hvor bør man kjøpe 2 seter kino sofa?

Ser etter en 2 seter kino sofa. Noen anbefalinger hvor jeg kan kjøpe det?
  4. K

Hvordan få vinklet center høyttaleren på gulv?

Hei! :) Noen tips/triks på stativ eller noe annet? Ønsker da og få vinklet center høyttaler fra gulv (under lerret) og mot sofaen :)
  5. K

Scene Malton ( fjerne merker etter bretting)

Noen som har tips på hvordan fjerne brette merker ? :)
  6. K

Noen som er flink til og finne: Deadpool 4k steelbook og deadpool 2 4k steelbook

Noen som er flink til og finne: Deadpool 4k steelbook og deadpool 2 4k steelbook ? med norsk tekst? mvh Knutarn! :D
  7. K

Noen som opplever en rød prikk på lerretet (helt nederst) (epson tw9400)

Har nettopp fått i gang Epson TW9400! :D Er det normal at det skal være en sterk farget rød prikk nederst på lerretet? fra projektor?
  8. K

Hvor kjøper dere 4k filmer? Og andre filmer

Hei! :) Hvor kjøper dere filmer hen? spesielt 4k? EDIT: Jeg la den i feil kategori, admin kan bare flytte den :)
  9. K

Valg av GERRIETS SCENEMOLTON Svart eller grå?

Hva er og anbefale av GERRIETS SCENEMOLTON ? Svart eller grå ? Har det noe og si for effekten?
  10. K

Hjemmekino 5.1 oppsett. oppdatering til 7.1 valg av bak høyttalere.

Hjemmekino oppsett jeg har nå (5.1) Klipsch RP-280 i front Klipsch RP-450C i center Klipsch RP-250S på vegg (siden) Klipsch R-115SW Subwoofer Ønsker og oppdatere til 7.1 Så må ha noen bak høyttalere. Kan jeg bruke de her? Klipsch RP-250S plasserer de på veggen bak sittegruppen. Og hvordan...
  11. K

Hjelp med valg av projektorer og lerret i et lite rom.

Rom Bredde 3.20 Lengde: 3.60 Høyde: 2m 3 seter kinosofa System: 7.1 Trenger hjelp med valg av projektor og lerret. Ønsker da en som kan plassere i taket med oppheng. Kan også ligges med et oppheng i taket. Vil helst ha så stort lerret som man kan tillate. Med tanke på rom størrelse og 3...
  12. K

Nå har jeg fått mulighet til og lage meg en liten kino / film rom. Er rommet for lite?

Hei! :) Nå har jeg fått mulighet til og lage meg en liten kino / film rom. Er det håp for meg og? ang størrelse? Bredde 3.20 Lengde: 3.60 Høyde: 2m 3 seter kinosofa System: 7.1 Utstyr jeg har Klipsch 7.1 , rotel og yama reci Hvor stor projektor kan jeg ha her? hvor stort lerret? Hvor mange cm...
  13. K

Rotel 992 ( plutselig funker kun 1 kanal)

Ser ut som jeg har mista lyden fra 1 kanal. Betyr det at kanalen er brent? evt hvordan reparer jeg det? EDIT: 991 meiner jeg
  14. K

HVor får man taki THX skilt osv

Hvor får man taki feks noe sånnt? http://images2.static-bluray.com/htgallery/160401_full.jpg
  15. K

Plutselig brummelyd fra SUB ( sub: Klipsch R-115SW For: yamaha-cx-a5100 )

Hei :) Plutselig komme det en brummelyd fra sub ( elementet vibrere ) har hatt sub og forforsterkeren i 1 uke xD Skule bare på kjøkkenet og plutselig begynte den og brumme. Har testet alt mulig snart og ingen ting hjelper :/ Det kommer selv om lyden er skrud ned og forforsterkeren er av. Når...
  16. K

Rotel RB-991 Noe feil med knappen ?

Rotel RB-991 Her er saken: Når jeg skal skru den på: Det er viktig å trykke knappen på den inn til det kommer et klikk i selve knappen/mekanismen. Hvis du trykker den 2/3 inn så hopper den ut igjen og da kan det gå ei glassikring inni den. Hvis du har den på og du slår den av igjen så må du...
  17. K

KLIPSCH RP serien til hjemmekino ?

Da vurderer jeg og kjøpe en pakke: KLIPSCH RP-280F KLIPSCH RP-160M KLIPSCH R-112SW KLIPSCH RP-440C Hva tror dere om den pakken her til hjemmekino ? Skal også bruke YAMAHA CX-A5100 i spissen :)
  18. K

Nye hobby! Trenger hjelp med valg av reciever

Hei jeg er helt nye i det gamet her Tenkte og starte med og kjøpe hjerte Sånn at jeg kan bygge meg opp over med tiden. Jeg har egentlig lyst på en forforsterker, men prisen på de er jo helt syke. Så da prøver jeg og finne en reciver med pre.out til 5000-9000kr Fant den her: Yamaha RX-A860...
  19. K

Kjøpe 2xBehringer EP2500 eller cerwin-vega cxa-10

Hei. Jeg har CW xls 215 CERWIN-VEGA XLS-215 Høyttalere | Hi-Fi Klubben Er den her best? CERWIN-VEGA CXA-10 Effektforsterker | Hi-Fi Klubben eller 2 stykker av den her Scenario - Behringer EP2500 Europower 2x1200watt - effektforsterker Eller har dere noe tips maks pris 10.000 :-D