Søkeresultater

1. L

Hva er beste nettbutikk for å handle komponenter til selvbygging i disse dager?

Tenker da på bassrør, terminaler, kabler og generelt tilbehør. Skal bygge nye kasser til eksisterende høyttalere.
  2. L

få fler gratiskanaler på canal digital abb?

Har den nyeste opptaksdekoderen satelitt. før så fikk jeg inn kanaler fra andre satelitter også.. noe østblokk med mye bra damer og musikk kanaler.. finner ikke de lengre.. noen enkle grep for å finne gratiskanaler??
  3. L

Hvor få tak i Patos elementer til Basic 510 mk1?

Har spurt før jeg laget denne tråden
  4. L

Er desverre ikke til de gamle patos de der..
  5. L

Finner delementer til de billige kinahøytalerne fra mk2, men har den gamle typen med serienr. Trenger begge diskanter og 2 bassere. Hvor i all verden kan jeg få tak i det?
  6. L

Billige små Satelitthøyttalere?

Har ikke noe behov for og matche lyden, men har jamo classic i front
  7. L

Billige små Satelitthøyttalere?

Trenger noe smått som skal på veggen i en hybel.. Skal bare fungere som bakhøyttalere i et system som skjelden blir skrudd opp noe. Må være små og billige.. Forslag?
  8. L

Kan jeg bruke Canaldigitals IDTV på min samsung PS51E535A3WXXE?

Tusen takk for utfyllende svar :)
  9. L

Det som er greia er at jeg kan ikke finne noe sted i spesifikasjoner eller på nettet om den er klar for idtv.. sto ikke på esken engang. Derfor jeg er usikker :) Så det er derfor jeg søker eksperthjelp.
  10. L

så det er bare og bestille?
  11. L

Kan jeg kjøpe canaldigitals kortleser https://kabel.canaldigital.no/Produkter/TV/Dekodere/Kortleser-for-IDTV/#1 Inn i tven min Komplett.no - Samsung 51" Plasma TV PS51E535 Tven min står på listen over godkjente tver hos canaldigital. Har en port som heter common interface.. er det den som skal...
  12. L

Forslag til billige bakhøytalere/front high?

Har ikke noe bra budsjett til hjemmekino i disse dager.. Men skulle hatt 4-6 småhøytalere billigst mulig. Ok lyd er også og foretrekke. Eksisterende ht er jamo classic og Patos senter. Størrelsesmessig hadde det vært knall med Bose sine juwel cube, men er altfor dyrt.
  13. L

Hvorfor får jeg ikke opp DTS eller Dolby Digital på reciveren?

Finner ingen DRC innstilling på min reciver.. Har alle det?
  14. L

Takker.. BD audio mix til off ble gull!
  15. L

Har lest i bruksanvisningene ved tidliger anledninger, og ikke blitt så klok.. de ligger også i en eske innerst i boden nå tror jeg.. Når jeg går inn på hdmi audio kan jeg velge auto eller pcm
  16. L

Står bare pcm.. ikke noe DTS eller DOLBY DIGITAL som i gamle dager. Får bare frem multichannel 5.1 eller 7.1 Vet ikke om jeg egentlig har DD true HD lyd eller noe sammenmixet stereogreier.. Trykket og herjet på diverse menyer på begge enhetene uten og bli klokere. Hjelp? Sony Blu-Ray BDP-S370...
  17. L

Spm ang pc i bil...

Vurderer dette. har en van, så plass er ikke et problem. Men.. Har 3 unger som gjerne vil gjøre hver sitt.. og jeg som vil gjøre mitt foran. Hvordan kan dette løses med 1 pc? ikke aktuellt og ha fler pcer.. Noen programvare som kan løse dette? Noen kort som kan håntere fler skjermer...
  18. L

Noen som kan regne ut kassevolum for meg??

Lurer på om noen kan regne ut kabinett til denne: http://www.boschmann.com/images/parameter/current/ZD-10XAL.pdf Er til bil. Helst lukket og så lite kabinett som mulig..
  19. L

Oppgraderinger og Tweaks til Infinity sm155 ??

Har tidligere lest et sted på nettet om og endre kassevolum og bassrør på disse for og få bedre bass. Har også lest noe om ombygging av delefilter og bytte av diskant osv. Jeg finner ikke noe av det igjen.. Noen som vet noe? Evt forslag til forbedringer. (Skal bygge nytt kabinett av mdf)
  20. L

Bygge Hus-sub med Rockford bilbass? Winisd gir snåle data :s

Liker stram og definerbar bass... da er altså ikke denne noe og prøve seg på da.. skjønner ikke så mye av det du sa men takk for hjelpen!