Søkeresultater

1. G

Hjelp til diy-sub (par)

Tenkte å prøve meg på å lage 2 stk sub/basser til å spille sammen med mine Dali opticon LCR i stue på ca 30m2. Tenkte å bygge ganske flate lukkede subber da jeg kan gjemme en under sofa og en bak tv. Trenger hjelp til valg av forsterker(e) og element. Musikk er viktigst, trenger ikke gå...
  2. G

Koble forsterker til receiver (Hjelp)

Fant det ut nå, jeg hadde koblet riktig men jeg måtte stille på "fixed input" volum, dette blir en sen natt! :)
  3. G

Koble forsterker til receiver (Hjelp)

Hei! Da har eg gått til innkjøp av en Yamaha RC-A810 receiver. Planen er at Cambridge 740a skal drive frontene mens receiveren tar resten av oppsettet. Jeg har da koblet fra fronthøyttaler utgangene (pre out) på Yamahaen til "Signal 1" altså en vanlig analog inngang på Cambridgen, men jeg får...
  4. G

Rimelig receiver med pre-out

Takk for tips! Den Yamahaen såg meget bra ut, kommer nok til å gå for den :)
  5. G

Rimelig receiver med pre-out

Jeg har per i dag dette oppsettet: Cambridge 740, Dali Mentor 1 og XTZ 10" sub. Da jeg skulle kjøpe meg ny tv på hifiklubben kom jeg på at surround også hadde vært gøy :twisted: Derfor har jeg i dag bestilt meg Dali Ikon 2 senterhøyttaler og Cambridge WS 30 til å ha på bakveggen (rimelige...
  6. G

Boxee Box

Ja har prøvd den, den fungerer vel i praksis kun som en fjernkontroll, eneste "gleden" er at man kan spole i sanger, men ikke skifte spor...
  7. G

Boxee Box

Er det noen her som har erfaringer med Ipad og Boxee Box? Det jeg egentlig lurer på er om man kan f.eks kan betjene boxee box når tv'n er slått av og få bilde opp på ipaden, dette hadde vært veldig praktisk mtp bruk av spotify m.m. (lyden må selfølgelig komme på anlegget) I såfall har jeg en...
  8. G

Boxee Box

Hei! Jeg har akkurat fått meg Boxee box og sliter veldig med å finne og identifisere filer. Når jeg scanner f.eks ekstern harddisk som er koblet til med usb direkte finner den filer, men klarer ikke å identifisere noe, f.eks må jeg manuelt identifisere alle episodene av the office, noe som...
  9. G

Platespiller

Mente selve platene, de skal hamstres fra finn :D
  10. G

Platespiller

Svir gjør det for en fattig student, men man lever jo bare en gang! 8)
  11. G

Platespiller

Takker for hjelp :-D Hva med den Rega p1 som er på samme siden? Likte egentlig bedre utseendet på den. Ser fram til å herje bruktmarkedet på Finn :twisted:
  12. G

Usb-lydkort til Asrock

Hei Har en Asrock Ion330 BD og en Onkyo stereoforsterker uten digital inngang: Komplett.no - Onkyo A-9377 stereoforsterker Jeg hører mye på musikk og har funnet ut at det ikke duger med kabel fra hodetelefoninnganen til forsterker. Tenkte da å investere i et eksternt lydkort, surround-greier...
  13. G

Platespiller

Harn en slik forsterker: Komplett.no - Onkyo A-9377 stereoforsterker Er det problematisk å koble den til en platespiller?
  14. G

Platespiller

Litt overpris kan ikke skade :P Har ærlig talt ikke peiling så forslag mottas med takk :)
  15. G

Platespiller

Hei Jeg er ute etter en platespiller til å spille gamle LP'er med til under 2000 spenn. Usb-greier osv er ikke interessant, det er kun lydkvalitet som teller. Noen som har tips?