Søkeresultater

1. M

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

Har handlet mye på Avtorget, men nå i senere år. Så har det vært lite som har blitt lagt ut der, synd egenlig.
  2. M

Flere som liker øl?

Hoster du, så hold deg unna melk og sjokolade. Det bare gjør at du får slim hoste. Det er ikke noe heller. Var på apoteket selv i dag, ga tørhoste. Fikk med et skriv om forskjellige tips.
  3. M

RuneW: Byggetråd - Kino - Ventilasjon V2.0

Må jo til med en bolt/skrue på de festene der. Senker du hodet/mutter på utsiden da?
  4. M

God jul til deg og dine :)
  5. M

Flere som liker øl?

Har drukket meg full på Black Tower, og det skjer aldri igjen. En skvett Bayleis i kaffe eller med is-biter, er veldig digg. Må ha meg en skvett i kveld kjenner jeg :)
  6. M

Flere som liker øl?

Hva som er galt med Bayleis da? Syns det er litt digg jeg :)
  7. M

Hjemmekino i tilbygg: Nye surround og Atmos-høyttalere!

Når du holdt på med stjerne himmelen din, så tenkte jeg at dette var litt mye greier, og at det ville bli litt: sånn dær. Men når jeg ser det nå, så er jeg glad at jeg tok feil. Er utrolig kult det greiene der. Flott kino du har, utrolig flott.
  8. M

Flere som liker øl?

Ja det er helt sant, bedre med en fot innenfor. Stiller litt sterke i diverse situasjoner da.
  9. M

Flere som liker øl?

12.5%, hva er det da? 30minutt annen værdag?
  10. M

Litt humor i hverdagen.

Takker :)
  11. M

Litt humor i hverdagen.

Hvilken tråd er dette fra`? Spørr, pga jeg har Dynavoice F6 selv.
  12. M

Flere som liker øl?

Gratulere så masse :)
  13. M

Ja den ser jeg, hadde nok heller ikke gjort det. Har en gammel stasjonær, som står og surrer ved siden av tv'n. Den har ikke eksternt skjermkort, må bruke det interne. Og den sliter med Netflix. Men laptop'n av nyere dato, gjør ikke det. Nei, det er ikke enkelt dette her. Håper du finner ut...
  14. M

Hvis du har HTPC, så hvorfor ikke bruke den? Regner med at du har diverse ting i den, som gjør at du får bra lyd og bilde fra den. Fyr opp FireFox, last ned Media Hint. Media Hint av = Norsk Netflix, Media Hint på = Amerikansk Netflix. Koster ingenting.
  15. M

SiCkPuPPys tvkrok - Vurderte downscaling, endte med oppgradering.

pris for boxee (hvis den funker på Netflix) og eple tv?
  16. M

Det går i rykk og napp med hvor ofte jg benytter meg av Netflix. Men benytter meg av det. Jeg ser da via pc som er koblet til tv, kunne ha brukt Xbox'n. Men har valgt pc, for å ha muligheten til å se det Amerikanske innholdet. Det gjør jeg med en plugin, som heter Media hint. Netflix har, eller...
  17. M

Hjemmekino i tilbygg: Nye surround og Atmos-høyttalere!

Du er i avisen her oppe i Bergen også :) Heftig hjemmekino - Bergens Tidende
  18. M

Flere som liker øl?

Ble faktisk litt rørt av den filmen der, det skal så utrolig lite til noen ganger. Alle har råd til å tape et lite minutt.
  19. M

Flere som liker øl?

Blir en del øl på byen i dag. SKal ferie bursdagen som var for 2 ukers tid siden :D