Søkeresultater

1. F

During i Audio Pro Sub Focus - kondensatorer ?

Har en aldrende subwoofer i hjemmekinoen som har begynt å dure voldsomt. Spesielt når den er kald, men det blir mindre når den har fått varmet seg opp. Mistenker at det er kondensatorene som har tatt kvelden uten at jeg ser noen åpenbare fysiske spor - de har ikke est ut i alle fall. Tenker å...
  2. F

Sony HW55ES til 19999 på avshop

Da røyk jeg på en slik ser det ut til. 5 år siden jeg kjøpte BenQ W5000, så regner med at det blir et realt løft
  3. F

jvc x500 eller behålla sony hw55?

Takk for godt svar. Ser ut som jeg må gå for en Sony HW55 i så fall, da det nok vil bli en del TV-spill også.
  4. F

jvc x500 eller behålla sony hw55?

Jeg er også nysgjerrig på disse alternativene. Ser at det ikke skiller så mye prismessig. Vi pleier å bruke undertekster her i huset. Er det noen av disse prosjektorene som skiller seg ut når man får disse lyse feltene ?
  5. F

Sony lanserer VPL-HW40ES

Jeg bestilte en hvit, men fikk ordren kansellert :( Da jeg ba om å skifte til svart istedet siden denne var annonsert til samme pris da jeg bestilte fikk jeg bare svada til svar om at de ikke kunne åpne en kansellert ordre. Useriøst, men er vel slik man håndterer en feilprising
  6. F

Sony lanserer VPL-HW40ES

Prisen må vel være godt under 20k når HW55 nå selges for 21,5k. Eller er det bare en fluke ?
  7. F

SONOS Music System - Tråden

Mulig jeg er litt treg av meg, men sliter litt med å forstå hvordan surround fungerer med Playbar + Play:3 etc. Ser for meg å koble Playbar sammen med Panasonic VT50 TV via optisk. Kildene til tven er koblet til via hdmi (GET dekoder, XBMC og Popcornhour). Såvidt jeg forstår det leverer TVen...
  8. F

Bose Lifestyle V35 til 20K

Jeg sliter med å finne et godt stueanlegg selv. Selv om jeg ser argumentet med lyd kontra kroner så klarer jeg ikke å få meg til å plassere en gigantisk reciever og subwoofer i stuen. Her er Bose gode, og så får man heller ofre litt hifi-kvaliteter. Det er uansett milevis bedre enn TV'ens...
  9. F

3D mediastreamer?

Har også bestilt A-400 etter å ha brukt A-100 og A-200 lenge. A-200 tok kvelden før jul, og da passet det greit at A-400 har kommet. Er først og fremst interessert etter en 3D BlurayISO-spiller. Ser det kommer hyppige oppdateringer fra NMT, så da regner jeg med at den vil funke greit.
  10. F

Panasonic 2012 plasma-tv'er.

Takk, da vet jeg det. Men det jeg egentlig lurte på er hvordan man skifter lydspor. For min del er det barnefilm Netflix blir brukt til, og der er det som regel flere spor.
  11. F

Panasonic 2012 plasma-tv'er.

Netflix Hei Sliter litt med å få skiftet språk på Netflix på min VT50. Har ikke klart å finne noen innstillingsmeny der ennå. Noen tips ?
  12. F

Panasonic Plasma har gjort meg bortskjemt !

Om ikke annet var det fint å høre at verden har gått fremover og at gode prosjektoralternativer finnes. Og jeg må vel også bare svelge at jeg sitter med noe gammelt skrot - selv om den jo fremdeles er en testvinner når jeg refererer til den :) Så med andre ord er det Sony HW30 som gjelder om...
  13. F

Panasonic Plasma har gjort meg bortskjemt !

Jeg har hatt prosjektorer endel år nå. Startet med Benq PB7200 og oppgraderte til Benq W5000 for et par år siden. Har vært fornøyd så langt, men i sommer kom den en Panasonic 55VT50 inn i stuen og jeg må si at det er en helt annen opplevelse å gå ned i kjellerstua og se den blasse prosjektoren...
  14. F

Arvani Ergosound - Coaxial vs optisk

Tror ikke du skal bekymre deg over det. Signalet går digitalt hele veien, så med mindre tv'en din gjør noe fiksfakserier med lyden underveis (noe jeg tviler på) så vil signalet være helt uendret. Forøvrig tror jeg ikke evt. forringing av signalet vil være hørbart med denne høyttaleren heller...
  15. F

Vurderer Klipsch til Onkyo TX-SR608

Da lurer jeg på om jeg skal oppgradere litt på høyttalerfronten siden Elkjøp kjører på med kampanjer på Klipsch. Men jeg lurer på om jeg har en litt for svak reciever. Hadde i utgangspunktet tenkt meg RF-82 eller RF-62 i kombinasjon med RC-62. Hva tror folket ? Per i dag kjører jeg Audio Pro...
  16. F

Popcorn Hour A-210

Det kan den, men ikke med fulle menyer. Dette siden den ikke har innebygget flashminne / harddisk. Jeg har derimot "crossflashet" min A200 med C200 firmware og bruker en liten USB-minnepinne. Får da fulle menyer. Vil tro at det samme skal gå med A210 da det i og for seg er samme maskin.
  17. F

Nye Apple TV G2

Har nettopp satt opp XBMC på ATV2 og må si meg sånn passe misfornøyd. Brukergrensesnittet er treeegt og jeg sliter med hakking på 1080p filmer. Sistnevnte kan muligens skyldes at jeg er på trådløst nettverk foreløpig - det skal utforskes. Uansett så vil jo denne bare gi ut 720p i all fremtid...
  18. F

Boxee Box

Jeg var på Elkjøp på Forus i går og plukket med meg en Box. De hadde flere igjen der. Førsteinntrykket er faktisk positivt. Etter å ha gått fra en Popcorn Hour A-100 i stua gir denne et mye bedre inntrykk. Hovedgrunnen til å bytte var kona som mente PCH var for lite brukervennlig. Skal leke meg...
  19. F

Onkyo 608 - 2495,-

Var nettopp og henta meg en på Lefdal til den prisen. Åpningstilbud på Forus, men det tyder ikke på feilprising.
  20. F

Onkyo 608 - 2495,-

På hvilke områder er denne bedre ?