Søkeresultater

1. M

Atter en tråd om rumperister

Har en gammel stereo forsterker, som jeg vurdere å bruke som rumperister forsterker. Bor i en blokk, så noe høyt volum på sub, er uaktuelt. Men vil jo ha "trykket" for det om. Så det jeg lurer på er dette: 1: Kan jeg bruke den gamle stereo forsterkeren? 2: Er det bare til å dele sub...
  2. M

Har kjøpt Samsung 40" LCD-TV LE40C535. Trenger tips til å kalibrering

Har bestilt denne tv'en fra Komplett i dag. Leste på anmeldelsene at tv trenger kalibrering. Har søkt på google, men finner ikke noe. Er det noen som har noen tips? Kan gjerne kommer med erfaringer om tv'en også :) Takker for eventuele tips/råd :)
  3. M

Trenger film tips (70-80 tallet)

Heisann, har nettopp sett Deliverance ( som hadde en creepy stemning, uten å være overdrevent). Og fant ut, at jeg savner gode skrekk, thriller og action filmer fra 70-80 tallet. Og spørr dere om tips og anbefalinger til filmer. Og hvis dere gidder og orker, så setter jeg pris på nettbutikker...
  4. M

NYHET: FOX CRIME! På Rikstv

Fikk en sms om denne nyheten i dag. Her er link som dere kan lese selv: RiksTV - NYHET: FOX CRIME! (Kopiert fra Rikstv sine sider) Kanalen er tilgjengelig i RiksPakken, Månedskort og som Fritt Valg fra 21. mars 2011. RiksPakken-abonnenter vil få tilgang til Fox Crime automatisk. Dersom du...
  5. M

Trenger litt hjelp med Yamaha RX-V657

Heisann godt folk. Jeg har nettopp kjøpt meg en brukt Yamaha RX-V657 som ser ut som den er ny. Fikk med manual, men den er på engelsk, svensk og ett par andre språk. Og siden jeg har Dysleksi, så er det veldig vanskelig og lese og forstå alt som står på engelsk og svensk. Er det noen som vet om...
  6. M

Tv signaler fra NextGenTel

Håper denne ikke er feil plassert. Heisann folkens. Jeg bestilte Bredbånd fra NGT i dag, og fikk ett tilbud om å få 18tv kanaler for 100,- i mnd. Om jeg fikk det til den prisen pga jeg er student, eller om det er pga en kamanje de kjører vet jeg ikke. Men det jeg lurer på, om det er noen som...
  7. M

Holder forsterkeren å ta kveld?

Hallo godt folk. Har en eldre Sony sorround reciver som har begynt å tulle seg litt. Det som skjer er at det "klikker" når den er på. Det kan minnes om at den lyden som kommer når den slår inn. For å prøve å forklare det bedre. Jeg skrur for sterkeren på, så kommer det ett klikk, så når den er...
  8. M

Ranger dine skrekkfilmer

Liker å se en god skrekk film inni mellom. Så det er litt greit med tips fra andre også :) jeg kan ta de jeg syns er topp nå 1: Shutter (thai utgaven) 2: The Descent 3: IT (god gammel slager) Er noen flere også, men kommer ikke på de i farten.
  9. M

Ubehagelig lyd på Tv3

Er det noen andre som opplever ubehagelig lyd når Tv3 sender Robinson? Inni mellom når jeg sitter og ser på Robinson, så kommer det skrap kvine lyd (i mangel for å forklare den lyden bedre).
  10. M

Støy i anlegget fra laptop (koblet til tv med s-video)

Jeg prøvde å koble laptop'en til tv og anlegget i dag. Når jeg hadde ledningen slik at laptop'en fikk strøm/ ladet, så hva det støy i anlegget (prøvde uten batteriet i også, men hva fortsatt støy). Prøvde å sette ledningen/strømforsyningen i en annen kontakt, men fortsatt støy. Er det mulig...
  11. M

Dempe stoff/teppe

Hvis denne er feil plassert, så venlig flytt den moderator. Heisann! Stemmer det ikke at det finnes stoff som folk bruker til å dempe lyden litt? Det er ikke alle som kan blende vinduer, så da bruker de vel ofte ett stoff/teppe for å dempe lyden og for å dempe lyset inn/ut. Eller er jeg helt...
  12. M

Hva hadde dere gjort? (gjelder fiks laptop eller ikke fiks laptop)

Heisann :) Min Hp Pavilion dv9000 sitt Lcd panel holder på ryke. Det begynte med en bred stripe fra topp til bunn som va ca:2cm bred. Nå er det kommet enda en som er totalt hvit som går fra topp til bunn. Har fått det bekreftet av data folk at det er Lcd panelet som holder på å ta kveld...
  13. M

Hva er det med Pink Floyd?

Hva er er det med Pink FLoyd som gjør at nesten alle som høre de blir hel frelst. Har snakket med mange folk om dette, alle svare nesten likt at det er melodien som fenger de. Noen svare at det er tekstene og mange svare at det er den klare og fantastiske lyden de har på innspillignene sine...
  14. M

Dvd fra laptop -> Vhs spiller -> Tv. Er det mulig?

Hvis denne er feil plass, så bare flytt den :) Har begynt å planlegge påskeferien alt ;) På hytta har jeg bare vanligt gammelt crt tv, UTEN scart inngang. Den har bare antenne inngang. Men jeg har jo laptop, jeg vet at det er mulig å koble seg til tv'en gjennom vhs spilleren. Men vil det funke...
  15. M

Trenger litt hjelp med xbox 360

Heisann folkens :) I år fikk jeg en Xbox 360, og den kunne jeg tenkt meg å koble til pc'n. Men hva trenger jeg og hva trenger jeg ikke? Har prøvd å lese meg frem til dette, men ble ikke så veldigt klok. Noen anbefaler meg å koble xbox360 til ett trådløst nettverk, men det har jeg ikke. Jeg...
  16. M

Trenger tips til konspirasjons filmer

Heisann! Kunne tenkt meg noen tips til konspirasjons filmer. Vet om Jfk, Copland og Basic. Kunne tenkt meg og sett flere :)
  17. M

Mister retten til arv ved skifte av etternavn?

Hei folkens! Håper at det er noen her inne (fks: advokater) som hjelpe meg med dette spørsmålet her. Har 2 brødre som påstår at jeg har mistet retten på fars arv og mors arv, siden jeg har skiftet etternavn (mine foreldre er skilt). Det er jo slik typisk ting at det er snakk om penger (som...
  18. M

Htpc, riks-tv, cam?

Hallo'en godt folk. Da har mine tanker kommet til det at det hadde vært greit å hatt muligheten til å kunne ta opp fra riks-tv :) Men ka trenger jeg? Er det muligt å se tv fra pc'n til tv'n og progamere den til å ta opp? Har forstått det slik at jeg må ha 2 kort hvis jeg vil se på en kanal men...
  19. M

Div spørsmål om Ice og noen spørsmål om 1 mobil tlf

Admin, fant ikke rett plass og poste dette, så kan du være så snill og flytte den til rett kategori? Jeg har i dag mobilbredbånd fra Ice, og det er usb modemet. Men for 1-2mnd siden senket de prisen på abonnomangene, fra 399,- til 299,-. Men vi som er "gamle" kunder fortsatt betaler 399,-. Har...
  20. M

Til folket i Bergen

Heisann. Jeg og samboeren min er på jakt etter leilighet i Bergen området. Vi skal flytte opp over i November/desember. Har sett litt rundt på Finn og andre plasser, men tenkte at det kansje va noen andre her inne som hadde/vet om noen som trenger leier tager om noen få mnd'er. Send meg en pm...