Søkeresultater

1. Tim90

3D briller til Sony vpl-vw270es

Okey, da undersøker jeg dem! Har Tdg-br100, men de er visst infrarød, så dem passer nok ikke?
  2. Tim90

3D briller til Sony vpl-vw270es

Hei. Jeg har nå kjøpt en sony vpl-vw270es og er super fornøyd! Men hvilke 3d briller er anbefalt til denne? Ser at det står tdg-bt500a, men denne ser det ut som er utgått. Noen bedre alternativer eller tilsvarende?
  3. Tim90

Optoma 4K DLP Laser Projektor UHZ65LV

Jeg fant en side som viste sammenligningen mellom UHZ65 og UHZ65LV, så der kom "LV" best ut, men er sammenhengen mellom LV og epson tw9400 jeg også lurer på. Også mot sony vpl-vw270es..
  4. Tim90

Optoma 4K DLP Laser Projektor UHZ65LV

Noen som har erfaring med denne: Optoma 4K DLP Laser Projektor UHZ65LV Det er snakk om et lyskontrollert rom og ca 6m kaste avstand til 138".
  5. Tim90

Effektforsterker til klipsch i hjemmekino

Er nok mye bra brukt, men liker tryggheten med å kjøpe nytt.. Bruker du høyttalerene til musikk eller film? Tenker siden mange er misfornøyd med nad.. er vell mer krevende for en forsterker å spille musikk enn film..
  6. Tim90

Projektor 6m fra vegg, max 120" bilde. Mulig?

Det går nok sikkert fint, spørs hvilken projector du velger. Du kan teste det ut her, ved å velge projector og skrive inn mål og avstand: https://www.projectorcentral.com/projection-calculator-pro.cfm
  7. Tim90

Forstod logikken der ja. Greit å bruke biler til diverse sammenligninger! Emotivaen virket grei også, men ser ut som den må bestilles ifra utlandet.. like greit å gå for en norsk nettbutikk eller fysisk butikk.. vi får se hvem som vinner på black friday! Tenker jo også på ny projector, så føler...
  8. Tim90

Her er forresten den kalkulatoren: https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/s%C3%A5-mange-watt-trengs.93834/
  9. Tim90

Det blir mest sannsynlig enten crown eller xtz.. Men hvor mye watt bruker normalt høytalerene? Kom over en side som regnet ut watt osv.. der kom det frem at høytalerene nesten ikke bruker watt når dem spiller, og folk kommenterte hva dem skulle med så mye watt da.. mitt svar på kalkulatore var...
  10. Tim90

Okey, er sikkert trygt nok da, bare jeg som er ulykkesfugl når det kommer til diverse.. nettopp fått 2 stk knust speil i posten, så tiltro til forsiktig behandling i posten har jeg ikke... Den Crown var interessant! Sett litt på XTZ Edge A2-300 også, så er ikke lett dette!
  11. Tim90

Men hvor trygt er det? Er det ikke lett for at produktet tar skade i posten? Eller at produktet er såpass gammelt at det er dårlig lydkvalitet?
  12. Tim90

Ultra short throw 4K laser projector.

Okey, greit å vite! Får håpe på noe gode black friday tilbud i år! Så får jeg gå for vanlig projector! Takk for hjelpen! :)
  13. Tim90

Tenker litt på: Marantz MM7025 og NAD C275BEE Er de gode kjøp?
  14. Tim90

Vurderer å kjøpe en effektforsterker til klipsch høytalerene i hjemmekinoen. Har idag et 7.2.4 oppsett med en Onkyo rz-740 og en parasound 275 forsterker. Tenkte litt å hjelpe frontene som er RP-280f og rp-440. Hvilke forsterkere er anbefalt? Vurderer prisklasse opp til 12 000kr. Jeg har ikke...
  15. Tim90

For min del er det i et dedikert kinorom med full lyskontroll. Ønsker forsåvidt vanlig projector, så slipper jeg kabel frem til lerretet og de short throw er stort sett til 120" og jeg har 138".. Men surt å betale 30 000kr for ny vanlig projector om det plutselig er utdatert til neste år pga ny...
  16. Tim90

Noen som har erfaringer med ultra short throw projectorer? Ser mange ligger til rundt 30 000kr, og kan kaste fint opp i 120" på veldig kort avstand.
  17. Tim90

Atmoshøytalere.

Skulle gjerne hatt klipsch, ulempen er at dem blir hengende for langt ned ifra taket..
  18. Tim90

Atmoshøytalere.

Jeg hadde noen høyttalere som jeg tenker å bruke midlertidig som atmos. Er sånn som du har dem jeg har også 👍
  19. Tim90

7.2.4 oppsett på Onkyo Tx-rz740 receiver

Blir nok ren effektforsterker tenker jeg, så kobler jeg opp som tegningene viser, har en tegning ifra onkyo om hvordan koble effektforsterker til uten detaljer, så tror jeg kjøper en effektforsterker og kobler til takhøyttaleren, så er jeg "ferdig" på en stund! Men forstår godt at det kan være...
  20. Tim90

7.2.4 oppsett på Onkyo Tx-rz740 receiver

Ikke dumt.. 👍 men visst jeg skal kjøpe effektforsterker, er det noe spesielt jeg må være obs på? Funker stereoforsterker mot AV? Blir det noe forskjell på lyden om 2 høyttalere har forsterker, mens resten kun er fra receiver? Sikkert jeg som får alt til å virke mer komplisert en det er 😂