Søkeresultater

1. Lovemusikk

Lovemusikk's hule.

Kjøpt Topping D90SE Og MiniDSP Studio. Nytt begge to. Dsp da jeg slit med 48hz topp som er hørbar og plagsom. 10-15db pik.. Og vil ha det som i dag.. Ikke tid å åpnet det opp. Dvs 4 åringen tvang meg i dag til å åpne begge to. Men ikke tid så får koble det opp senere etter helgen...
  2. Lovemusikk

Bygging av AVshop sin demokino

Skal sei 😁 Dette blir nok knall. Dere er driftige karer 😊
  3. Lovemusikk

Hifisentralen - Bare lureri/sensur? Erfaringer?

Nå slettes mine innlegg også.. Blei Lynings og skrev i samme tråden.. Så blir vel utestengt jeg også nå.. På tross av betalende medlem. Bambadoo sikkert, men fikk en varsel uten at jeg så hvem som hadde skrevet det. Ikke sett før at det går an? Men ja, var samme fyren... Uansett.. Er ikke...
  4. Lovemusikk

Ja det er han. Han har vert etter meg lenge. Kommer med vas og tull. Kjefter på meg da jeg skrev i en gammel tråd.. Mens andre og mange kan gjøre det samme. Spesielt galt var det i tiden Høvdingen var syk å lå på sykehus.. Kanskje han måtte hevde seg? Så jeg tok å skrev en fin og saklig mail...
  5. Lovemusikk

Hmm.. Var det en moderator? Som begynner på B? Slette med han jeg og tidligere. Frem til jeg skrev pm til Høvdingen og forklarte alt sammen. Alt fint etterpå. Ville skrevet et saklig brev til Høvdingen og forklart alt sammen.
  6. Lovemusikk

Lovemusikk's hule.

Og kjøp sist av Lumin D2 streamer med innebygd dac. Beste kjøp kanskje det. Dritfornøyd. Gå i Lumin app og trykk Spotify knapp og Spotify app åpner opp! Spill 😊 Evnt gå rett i Spotify og trykk lumin der. Så BMC Puredac er solgt. Menne.. Kanskje var ikke det lurt.. Bør vel ha en til tv...
  7. Lovemusikk

Tror det er disse to tråden tror jeg alle bør lese. Vertfall den øverste, men mener det også var den andre. Mye lærdom. Adm får slette hvis ikke det er lov å legge inn bildet. Jeg har sensurert så godt jeg kan..
  8. Lovemusikk

En blir ikke kastet ut. En kan bli sperret for å skrive i en mnd f.eks hvis en ikke følger reglene, men bryt de flere ganger. Bare å lese reglene. Tar ikke lang tid det. Men riktig at mamge ikke gidd skrive der pga redd for at noen skriver at det ikke er forskjell. Men følger en med, er...
  9. Lovemusikk

Bytte ut høyttalerkabler + bi-wiring

Focal Elite. 12 m rull. 4 kvadrat. Da får du 2 par til hver høyttaler på 3 meter. Blir nok strøm da. Kjører selv slik, uten kontakter. Pluss 2 rca Kjøpte mine hos Bass brother men har sikkert flere plasser og.
  10. Lovemusikk

Hahaha.. Nope. Der krangles det som fillene fyker.. Men lenge siden nå det har vert noe kabel krangel 😁 Men nå er det også en del som sitter med skyhøy kompetanse og virkelig verdt å lese slike tråder.
  11. Lovemusikk

Lovemusikk's hule.

Mobilen leve sitt eget liv her.. Jaja..
  12. Lovemusikk

Lovemusikk's hule.

Ser jeg ikke følger opp her i det hele.. Solgte rørforsterkeren og Klipsch RP280F. Effekten MI18 fikk oppgradering til MI 18.2 som betyr helt ny innmat. Usherne ble byttet diskanter på og lagt ut for salg. Ble biltur på meg for å bytte de I Focal Electra 1037 be De trøkket voldsomt og det...
  13. Lovemusikk

Lovemusikk's hule.

Måtte ha nye diskanter.. Mine tanker om den saken, var dessverre riktig. På enkelte sanger på litt volum skrapet og smell det i diskanten. Den ene. Så sendt de inn og skal få ut nye. Oppgraderingskit fra Beryllium til dei jeg har i mine høyttallere, DMD koster kr 17.000 Men gikk på en smell på...
  14. Lovemusikk

Hegel H160

Ved å slå av, varer det lengre. Mange velger å la det stå på pga av at apparater er da varmt hele tiden. Noen apperater kan låte bedre når de er blitt driftsvarm. Skriv apparater, da det gjelder alt egentlig. Om det er forskjell, får være opp til hver enkelt å avgjøre. Greies å slå det av...
  15. Lovemusikk

Lovemusikk's hule.

Heed ble solgt. Hørt mye på BMC nå. Så da jeg koblet tilbake til Heed tok jeg et valg pga corona krisen og at jeg er permittert og trenger penger. Så da ble Heed solgt, på under 5 min var penger på konto. Gikk raskt og kunne solgt flere. Tror og tipper at Heed og BMC er like gode på sine måter...
  16. Lovemusikk

Klipsch RP160m + RP440C - Hvilken forsterker?

Har selv RP160M på rom nr 2 Med Marantz PM 17 og det spiller flott. Hadde det vert meg, ville jeg gått for en brukt Marantz kino forsterker. Helst størst mulig. Pioneer hadde jeg holdt meg langt borte fra, for det kan fort bli kaldt og kjedelig.