Søkeresultater

1. P

Mitt oppsett. Musikk og film

Bestilte en ifi zen streamer i dag. Den har fått mye skryt og jeg er naturligvis veldig spent på å høre denne.
  2. P

Mitt oppsett. Musikk og film

Hei, Jeg har vært interessert i lyd og bilde helt siden ungdommen og har testet mye forskjellig. Under corona grunnet mye hjemmetid og lite pengebruk på ferier, opplevelser m.m. har jeg oppgradert en del. Pioneer sc lx 58 ble til Denon avc x4700h. Jeg beholder pioneer bdp lx 58 og er syntes...
  3. P

zero signal terminal

takk for svar:) regner med det da er bare til og koble det inn i hvilke som helst lyd inngang siden det bare er jord, ingen forskjell i lyd, men har nå koblet det til siden den er der.
  4. P

Dolby Atmos receiver: hvilken skal man velge?AURO 3D er her. DTS:X kommer!

jeg har pioneer lx58 og er veldig fornøyd med den. ser onkyo har kjøpt de opp. er usikker på om pioneer fremdeles er eit godt valg med tanke på oppdateringer og slikt.
  5. P

zero signal terminal

Hei. Har lyd og bilde gjennom hdmi fra bluray til forsterker, ser der er noe som heter zero signal terminal. er det det samme som PQLS? som skal fjerne jitter? og kobler jeg den bare inn i hvilke som helst inngang bak på forsterkeren? er dt i det hele tatt noen forskjell? Jeg prøvde og lese...
  6. P

Stril sitt stue oppsett.

Hei. Jeg har samsung 8serie 55"led Pioneer sc lx58 surround forsterker Pioneer bdp lx 58 BLU RAY B&W CM8 front B&W cmc senter Bakhøytalere er noen gamle andersson høyttalere, har bestilt cm1 hos hifiklubben men de er ikke komt ennå. er helt ny her og det kommer mere info og bilder etterhvert.