Søkeresultater

1. buzzlight

Rød stripe

Hei. Har en kompis som plutselig har fått en rød stripe vertikalt mitt på bildet av lerretet. Projektoren er en Epson tw9000. Noen som vet hva det kan være? Pæra?
  2. buzzlight

Hvilken tv?

Sitter å lurer på om jeg skal bytte ut min Panasonic tx-p55vt50 med en større tv. Hvilken tv vil være en ordentlig arvtager etter panasonicen min? Har kikket litt på disse, men håper det kommer noe bedre tilbud til Fredag. Minimum 65"; gjerne 75" også, men helst ikke over 15000,-...
  3. buzzlight

Philips 75" pus8303

Noen som har noen formeninger om denne tv’n? https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/75PUS8303/philips-75-4k-uhd-led-smart-tv-75pus8303-12
  4. buzzlight

Ny tv.

Hallo. Sitter å sikler på ny og større tv, men litt usikker på hva jeg skal velge i denne tv jungelen. Har nå en Panasonic 55 vt50 som jeg er veldig fornøyd med. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg synes den begynner å bli litt liten ;) Også er jeg plaget av en del gjenskinn da tv’n er i...
  5. buzzlight

Harman Kardon Onyx 3 eller 4?

Hallo. Er det noe forskjell på Harman Kardon Onyx 3 og 4? Og hvor stor forskjell er det på de to? Hvilken av de er best?
  6. buzzlight

Ikke Spotify på Squeezebox touch?

Hallo. Som overskriften sier, finnes ikke Spotify appen på Squeezebox touch lenger? Hadde det før, men finner det ikke lenger.
  7. buzzlight

Arc problem?

Hallo. Jeg har en Panasonic 55vt50 og en Lg Hlx56s lydplanke og HD per dekoder til Canal digital. Hvordan får jeg bilde på tv'n uten å ha på lydplanken hele tiden? Begge komponenter skal støtte arc. Har koblet en hdmi kabel fra tv'n ( hdmi 1 ) til lydplankens utgang. En hdmi kabel fra dekoderen...
  8. buzzlight

Beste 50-55"?

Hallo. Noen som kan hjelpe svogeren min med ny tv? Max prisen hans er 15000,- og vil ha 50-55". Hva er det aller beste til den prisen?
  9. buzzlight

Problemer med Panasonic vt50

Hallo. Har en Panasonic 55vt50 som plutselig har begynt å tulle. Helt uten videre forsvinner bildet, blir snø lignende bilde i farger, med skikkelig høy skurre/sprakelyd. Sånn er tv'en i ca 15 sekunder, så skrur den seg av og på. Får ikke gjort noen ting når det skjer. Eneste som hjelper er å...
  10. buzzlight

Chromecast ultra

Hallo. Har vanlig Chromecast som jeg streamer til tv'n da jeg ikke har en hbo app på tv'n. Men synes den sliter en del i mørke scener. Det svarte og det grå flyter liksom ut i hverandre. Kan bli irriterende til tider. Hvertfall da jeg ser Game Of Thrones, det ødelegger serien litt :( Er det...
  11. buzzlight

Dårlig nett

Hallo. Har Internett fra Canal digital, og er fornøyd med det. Grei dekning i nesten hele huset. Unntatt i kjellerstua til guttungen. Han sliter med å oppdatere spill på sin ps4 der nede. Hvordan kan jeg få bedre nett der nede uten å legge opp 40meter kabel eller bruke tusenvis av kr? Hvilke...
  12. buzzlight

Chromecast audio via Tidal?

Noen som vet åssen jeg får casta musikk på Tidal med Chromecast audio? Får det ikke til. I følge Chromecast selv, så skal det jo gå ann.
  13. buzzlight

Hdmi 1.4 for å se 3d?

Har akkurat kjøpt meg ny projektor, Epson tw6600. Og mener å huske at hdmi kabelen må være 1.4 for å kunne se 3d? Har en hdmi kabel, Supra som jeg kjøpte for 9 år siden til min pj den gang. Mener 100% sikkert at den ikke er hdmi 1.4, men får 3d bilde. Behøver jeg ikke å bytte ut kabelen, eller...
  14. buzzlight

3d briller til Epson tw6600?

Noen som kan hjelpe meg å finne 3d briller som passer til Epson tw6600? Alt fra originale til uoriginale .
  15. buzzlight

Ny projektor?

Trenger litt hjelp til å finne en ny projektor. Har kikket litt på 2 stykker, Epson tw6600 og Benq w2000. Hvem ville dere anbefalt? Har ikke full lyskontroll. Rommet er grått, taket også ( Matrix heter fargen ). Og kaste avstanden bort til lerretet, som er 106" er ca: 3.60m. Prisklassen er...
  16. buzzlight

Støydempende matter.

Noen her inne som har erfaring med å lime støydempende matter i tak? Har fått tak i en haug med støydempende matter. Skumgummi aktig 5 cm tykke og 150cm lang og 200cm lang. Er litt lytt opp til 2 etasje. Er rommet til guttungen på 6 år og man kan høre vanlig prat ned. Og min lyd går rett opp...
  17. buzzlight

Grei prosjektor pakke??

Har en kamerat som holder på å pusse opp kjellerstua. Og som vil kjøpe seg en billig pakke, men ikke helt dårlig heller. Er tenkt mest på til 10 åringen hans skal spille og se på film, men også litt for far. Er denne pakka noe...
  18. buzzlight

Online spill på ps4

Ser mange som selger ps4 som har blitt " banned " eller utestengt fra all online spilling. Åssen får man til det? Kan man fikse det, så man kan spille online igjen?
  19. buzzlight

Sonefrie blu ray?

Hallo. Hvor/åssen kan jeg finne ut om en film er sonefri? Tenker da f.eks på denne: http://www.amazon.com/Police-Story-Lockdown-Jackie-Chan/dp/B00XKJFRVK/ref=sr_1_2?s=movies-tv&ie=UTF8&qid=1457793234&sr=1-2&keywords=police+story&refinements=p_n_format_browse-bin%3A2650305011
  20. buzzlight

Klipsch r-14s

Noen som har kjennskap til de høyttalerne? Må bytte ut mine gamle bakhøyttalere, Klipsch rf 52 med noen mindre, vegghengte. Og som ikke koster skjorta. Har et kinorom på ca 12kvm der bakveggen er helt oppi stolryggen. Så kikket på r-14s. De kommer til å henge rett over hodet mitt. De blir...