Søkeresultater

1. Danke

Mitt oppsett. Musikk og film

Jeg fikk meg iFI Zen DAC er kjempefornøyd med den, brukes både til Hodetelefoner og som Laptop Dac til anlegget.
  2. Danke

Hvordan få mer trøkk i mitt oppsett

Ja tror det hjelper bra med effekt. Den kobler du til pre out front (rød og hvit). Og kobler effekten med høyttalerkabler til stereo høyttalere. Jeg har denne og er veldig fornøyd... Koster ikke all verden heller...
  3. Danke

Filmer man må se flere ganger

Millers Crossing Once upon a time in America Hero trilogien Pulp Fiction Tlotr og Hobbiten Star Wars Gudfaren filmene Scarface Sunshine Event Horizon Disse spilles iallefall ofte her i huset...
  4. Danke

Hifisentralen - Bare lureri/sensur? Erfaringer?

Jeg vet ikke, et betalende medlem jeg ikke husker navnet på klagde på det, jeg beklaget meg men klarer ikke å uttrykke meg annerledes, det er en del av min skrivestil. Dermed ble jeg utestengt 1 måned tror jeg av Bambadoo, etter 4 eller 6 måneder var fortsatt ikke skrivesperren borte. Og jeg ba...
  5. Danke

Linjeskift er retur knappen det vet du. Slik. Om du ser på innleggene mine så skriver jeg alltid på denne måten. Altså med mellomrom og avsnitt.
  6. Danke

Hifisentralen er virkelig ute å kjører, da mener jeg at de har Bambadoo som nestsjef/moderator.... Ser flere ganger han får klager, uten at noe skjer sef siden han er sjefen/nestleder. Det er mange andre der som heller hadde passet til den jobben. Men de får styre som de vil. Det er jo...
  7. Danke

Ja det var Bambadoo og han var også direkte slem og bøllete mot de som var uenige med ham. Jeg fikk mail av høvdingen også. Jeg drev aldri med personangrep men kritiserte forumet. Så de tok meg for linjeskift.. og profilen min ba jeg til slutt om å få slettet. Etter 4 måneder som egentlig...
  8. Danke

Jeg ble utestengt fordi jeg brukte linjeskift, et betalende medlem klagde på det. Slik.. Det var vist for irriterende, var nok andre ting som irriterte også. Jeg gav uttrykk for at det ikke var et fritt forum, noe det heller ikke er. Dessuten er det ikke noe måneds utestengelse, de som får...
  9. Danke

Vel slike tråder stenges fortere enn man roper Høvding!! Og det er bare et fåtall igjen av de som tror på tweaks og forskjeller mellom kilder og dacs.. De andre er kastet ut eller mobbet vekk.
  10. Danke

Dankes Stuekino

Jeg har testet litt nå, ikke blindtest akkurat men mye switching.. Sony sin Dac/Jack utgang er bedre lydkvalitet og mer volum enn Dragonfly Black hands down fra mobil. Dragonfly Black er ikke Audioquests beste eller nyeste modell, men den koster tross alt 900kr ellns. Fra Laptop Audioquest...
  11. Danke

Dankes Stuekino

Ny audiofil Mobil.... Sony Xperia 1iii og kanskje snart Sony Blåtann hodetelefoner 3 serien.
  12. Danke

Dankes Stuekino

Det kan bekreftes at Zen DAC er varm i signaturen, bass boost er kult på pop og rock... Solid og kul volumkontroll, Sennheiser er den tyngst drevne hodetelefon jeg har, men volum er/virker grenseløst. Og denne Ampen er som sagt varmere men kan spille mye høyere med god lyd enn Audioquest black...
  13. Danke

KRIGSFILM

Saving Private Ryan og Dunkirk...
  14. Danke

Dankes Stuekino

Nusselig liten og solid sak.
  15. Danke

Dankes Stuekino

Ny Hodetelefon forsterker/DAC/preamp iFI Zen Dac versjon 2, rimelig Supra USB kabel 3 meter og ny musikk. Ministry of sound, The Annual XXV, Jussi Björling Arias and Songs, Miles Davis Miles Stones 2cd edition, Michael Bublé Nobody but me Deluxe version
  16. Danke

Dankes Stuekino

Siste innkjøp, ganske nye skiver. Steven Wilson og Lana Del Rey
  17. Danke

De få som er igjen lager jo tråder om hvor ille det har blitt hele tiden.... https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/hvor-er-den-guttaktige-entusiasmen.102315/
  18. Danke

Dankes Stuekino

Jeg har fått prøvd Sennheiser hodetelefonene endel nå.. Er sjokkert over hvor bra de er, meget oppløst og detaljerte men ikke for skarpe og bassen er veldig definert, og går dypt.... Det frister nesten mer med Laptop dac og Sennheiser enn anlegget nå faktisk. Er jo enklere og ikke like mye styr...
  19. Danke

Ja, det er slik det er. Hifisentralen er en gjeng gubber som alle er enige og jatter sammen. Alle andre er kastet ut eller flyttet frivillig.
  20. Danke

Bytte ut høyttalerkabler + bi-wiring

De er jo ikke så dyre, Sjekk ut Supra Ply og Xindak også....