Søkeresultater

1. S

HDMI kabel - Probelemer med å få 4K over 8meters kabel - Anbefalt kabel?

Denne kabelen er HDMI 2.1 som jeg egentlig ikke har støtte for, så vet ikke om dette også er med å påvirke dette.
  2. S

HDMI kabel - Probelemer med å få 4K over 8meters kabel - Anbefalt kabel?

Har en Optoma UHH52AV som er koblet opp til en NAD T758v3, men sliter med å få 4K, som jeg antar har sammenheng med at jeg er nødt til å 10 meters HDMI kabel. Har prøvd med flere kabler uten at jeg får en stabil oppløsning og på noen av kablene restarter prosjektoren seg gjentatte ganger. Blant...
  3. S

Optoma UHD52 - AppleTV 4K - Hva er feil?

Har en 8m Supra High Speed kabel. Apple står på 4.4.2. Kan skifte til 4.2.0 uten at det ser ut til å hjelpe noe. Signalet mistes med jevne mellomrom uansett
  4. S

Optoma UHD52 - AppleTV 4K - Hva er feil?

Trenger sårt litt hjelp. Er ny i AV verden og har gått til innkjøp av en Optoma UHD og tenkte å kjøre AppleTV 4K gjennom NAD758V3 revieveren, men jeg sliter veldig med at jeg mister HDMI signalet (tror jeg) til stadighet det går i prinsippet ikke an å se noe fordi signalet mistes hele tiden. Har...
  5. S

får ikke lyd fra mitt bose anlegg (PS3)

Jeg har koblet min PS3 via HDMI til min LG 55LX950N. (må dette for å få 3D) Prøver så å koble min PS3 til BOSE LIFESTYLE V20 via optisk kabel. Men får da ingen lyd fra mitt bose anlegg. Mener at jeg har har satt opp min PS3 rett, ved å velge optiacal/coax som lydkilde ut og kobler til den...
  6. S

Har ca 20 000 å bruke til tv, HJELP MEG

Har faktisk kikket på den TH42PA50. Ser at det finnes TH42PA50PDS og TH42PA50E. Noen forskjell på disse? Ser også at det kan være vanskelig å få tak i denne plasman grunnet stor etterspørsel etter akkurat denne modellen? NOen som vet hvor jeg kan finne den til en god pris?
  7. S

størrelsen jeg kunne tenkt meg er 37 eller 42". Hovedsaklig skal jeg se på vanlig tv og dvd, men kan hende jeg tester ps2 på den også (tror ikke jeg skal ta noe hensyn til det med tanke på kjøp av tv) Ellers så blir tven stående ca 4 meter unna go'stolen. Edit: Tven skal altså brukes til...
  8. S

Som topicen sier så har jeg tenkt til å bruke 20 000 på tv. Hva bør jeg gå for, og hvorfor? hva er best, lcd eller plasma? MÅ jeg ha HD (får vel ikke det uansett til den prisen...)?