Søkeresultater

1. K

Presentasjons vegg.

Hei. Min arbeidsgiver har skjønt at jeg liker å bygge hjemmekino og svære stereoanlegg og vil ha meg til å hoste opp en løsning for å få opp ett lerret og prosjektør mellom vinduene på bildet. Bruken er alt fra bilde/video fremvisning i brullyp, firma presentasjoner, og gjerne og i party...
  2. K

Hva er riktig pris for en gammel denon 3805

Ja det bør den. Helt sjef boks viss man ikke sikler etter moderne finesser. :)
  3. K

Enkle spørsmål yamaha rx-a2050

Hei. Har byttet ut min gamle denon3805 med en yamaha rx-a2050. 1. På min gamle denon3805 som nå er pensjonert hadde jeg ett menyvalg som gikk ut på at det som gikk til LFE (subwoofwer) også gikk til fronthøytalere. Er det mulig å få til på yamahaen også ? Frontene min er i praksis en subwoofer...
  4. K

Slenger inn en harmony one (siden orginal kontroll suger og alltid har sugd) og selger den for 1500kr i kveld tenker jeg. Viktigere å få den ut av huset enn å la den ligge å ta plass. :-)
  5. K

Det er min gamle som skal ut. Selve forsterkeren ser helt topp ut og fungerer helt greit. Fjernkontroll er litt sarvet og eter batterier. (Som den alltid har gjort) Mvh Knut
  6. K

Receiver Black friday - dyr eller rimelig?

Heldig du. Fikk mail fra i går om at an den dagen var sendt fra yamaha og skulle svinge innom dem en tur. Så laaaaaaaaangt uti neste uke en gang :-/
  7. K

Hmm. Sikkert vanlig bedriftspakke eller pallekolli fra yamaha til stereofil. Sikkert ikke utsending av servicepakker fra stereofil til kunder før tidligs onsdagen da. Blir overrasket om den kommer før helgen da :-)
  8. K

Har alle andre fått sin black friday rx-a2050 fra stereofil nå ? Jeg har ikke.
  9. K

Jeg og hev meg på denne. På tide å pensjonere denon3805 nå :-)
  10. K

lydplanke med blueray/dvd/cd spiller og radio og platespiller inngang.

Finnes noe slikt ? Mor har en: Samsung 7 serie tv. (Lyden i denne høres ut som tven står nedi ett oljefat) En get hd pvr. en platespiller. Og ønsker da en lydplanke, radio, blueray/dvd/cd spiller som tingene hennes kan kobles opp mot. Finnes noe slikt i en eneste boks ? Eventuelt en rimelig...
  11. K

Hva reciver skal jeg kjøpe. (Lite fjas, men god på den kan type reciver)

Hmm :) Denon x4000 til 7000kr og en nad c275 til 7000kr er jo innenfor budsjett. Spennende konsept. En reciver er jo nesten ferskvare som må byttes viss man ønsker ny funsjonalitet som dukker opp. En effekt forsterker kan jo alltid brukes til noe og blir aldri utfaset pga manglende funsjoner...
  12. K

Bare en liten greie helt på sidelinjen hær. Det er min gamle denon3805 som nå er moden for fornying. Den har ikke hdmi inn/ut så alt er jo koblet med egen ledning til tv/ monitor/projektor og egen for lyd inn til reciver. Så i dag kan jeg gjøre som jeg vil. Se på tv og høre på musikk. Spille...
  13. K

Hehe Pøpp. Det er havet som er problemet. Ser ikke treet for det er så mye skog i veien opplegget :-)
  14. K

Er onkyo 3010 på tilbud til 11000 lapper nedsatt fra fra over 20000 noe som er verd å se på ? http://www.soundgarden.no/onkyo-tx-nr3010-surroundreceiver-sort.html
  15. K

Hadde denne hatt mer enn 4hdmi innganger som også hadde støttet alle dagens ting hadde den vært i mål. En reciver som ser ut som den har fokus på det som teller. http://www.lydogbilde.no/test/anthem-mrx-700 Finnes det noen alternativer i samme gate eller kan denne være det denne jeg er ute...
  16. K

-skal bare være 5:2 (Trenger ikke ekstra kanaler og zoner rundt omkring) -Trenger ikke noe fancy fjas som innebygget spotify eller air eller whatever. (Har pc og mediebokser for all type mediestreaming.) -vil ha mange hdmi inn for alt som skal innpå det være seg playstation, pc...
  17. K

Trenger hjelp, står fast !

Er batteriet på bilen din litt halvgammelt ? Hvor mange amper gir strømgeneratoren din ? (dynamoen)
  18. K

AVTorget og useriøse kjøpere !!!!!!

Hvorfor fjerne funsjonalitet. Hvofor kan ikke folk få velge selv om de vil auksjonere bort tingen sin eller selge til en viss pris. Blit litt vagt å si at man ikke gidder auksjoner, derfor må man slutte med auksjoner. Mange som liker det og. Viss det er no sånn at målgruppen blir for smal og...
  19. K

Ny laptop. Hvilken av disse to alternativene?

mpx og komplett. Komplett og MPX går sammen elkjøp og lefdal ForbrukerrÃ¥det raser mot Elkjøp - TV 2 Nyhetene Disse laptoppene til mpx scorer forøvrig godt i tester og ser ut til å ha fått seg noen entusiastiske disipler. Det er bra saker de selger. Jeg for min del er asus fanboy og kjøper...
  20. K

Ny laptop. Hvilken av disse to alternativene?

Ta en titt på ASus sine G-serie maskiner. Det er vel hakket opp i forhold til den Asusen du ser på. f.eks denne. Komplett.no - ASUS G75VW 17.3" Full HD Selv har jeg en G55vm med 15 tommer på. Har bikket over fra bærbar til litt slepbar nesten. Men den kjører spill helt greit og høres ikke ut...