Søkeresultater

1. A

Cognac tråden

Ny Norsk webside og gruppe på Facebook. Har kommer over en ny webside om konjakk: www.cognacfan.no og de har også en gruppe på Facebook: CognacFan Norge Meget lovende greier!
  2. A

Cognac tråden

Dette ser lovende ut inyourface! En sikkelig cognac-nyter! Har faktisk ikke smakt selv på de som er i quote'en... mye spennende der... Har vel rundt 30-40 forskjellige typer i samlingen min... så kanskje jeg har noe du ikke har smakt på?? :) Angående Bache Gabrielsen Petite 1973; var jeg en tur...
  3. A

Cognac tråden

Bache Gabrielsen 1973 er ikke for "nybegynnere". Det er mye sprit-stikk i den, men klarer man å smake seg forbi det, så har den en UTROLIG deilig smak liggende ventende på deg! En av mine favoritter. Ellers så er jeg på leting etter Cognac-klubber i Tønsberg, Nøtterøy eller Tjøme(vestfold). Jeg...
  4. A

Hjelp! Skal kjøpe tv i morgen :) men vet ikke helt hvilken?!?!

Nice! Håper det hjelper litt :) Tusen takk for den!
  5. A

En løsning er å skaffe seg tvsignal fra luften eller verdensrommet ja :) Koster jo litt...måndelig utgift liksom... også har jeg jo gratis kabel. Startet en ny tråd for problemet mitt :-/ http://avforum.no/forum/tv-apparater/91713-sony-kdl40w5500-store-problemer-stoy-kalibreringstips.html og...
  6. A

Sony KDL40W5500 - Store problemer med støy, kalibreringstips?

Kjøpte Sony KDL40W5500 i dag og ja.... har store problemer!! Store problemer med støy, fra et forholdsvis dårlig kabelnett. Hadde ikke problemer med min Samsung 32", men på Sony'en så er det virkelig ille... Så er det flere som har KDL40W5500 og har noen kalibreringstips?? Noen som vet av...
  7. A

Da kjøpte jeg Sony KDL40W5500 og er faktisk dødsskuffa!! Det er nok ikke tv'en sin feil... er nok litt min... og aller mest drittkvalitet på tvsignal!!! Jeg har ca dobbelt så ille bilde nå... en det jeg hadde med min 32" Samsung. Så her må det mye kalibrering til og en eller annen elektronikk...
  8. A

:) Samsung'en (40B535) anbefalte jeg til en kompis som fikk ødelagt tv'en her om dagen. Grunnet testen på Dinside og EISA testen. For min del så hadde jeg tenkt meg noe litt bedre... Sony KDL40W5500 har jeg sett en del på. Netshop har uke tilbud på den nå. Står K'en for noe spesielt...
  9. A

Har sett på tv'er i en lengre periode: Grunnen er at Samsungen min driver å "hopper"! Altså at bildet skifter fra normalmodus til shopping modus og endrer hele oppsettet... sånn helt uten videre. Men uansett.... Vurderte sist KDL-40W4000 og Samsung LE 40A656 hvis jeg husker rett. Da hadde jeg...
  10. A

Popcorn salt/tilbehør/utstyr osv

Var faktisk i kontakt med Kernel i USA! De reklamerte med 5bokser til $19.90 INKLUDERT FRAKT!!! Så jeg bestilte... fylte ut at det skulle sendes til Norge.... betalte... og ventet..... også fikk jeg en epost :) Nei det tilbudet var kun for USA osv :) Diskuterte lenge med de også måtte de faktisk...
  11. A

Var det kanskje Kernel sin serie??? Synes faktisk at de er veldig gode. Popcorn Seasonings : Popcorn Recipes : Online Shop | Kernel Season's
  12. A

For de som spør etter ostepulver og popcornsalt. Send en personlig melding. Så får jeg det på mail. Er skjeldent på av-forum for tiden :)
  13. A

Har Orville selv.. men ikke mikropop.. bruker popcorn popper. Tror det som er spesielt med Orville er at de bruker kokosfet og ikke annet plantefett. Får litt annen smak da... den oljen tåler også mer varme uten å få noen negative effekter. Men hva er grunnen til at du likte den Orville?? er...
  14. A

Siden "lageret" på Cheedar pulver går mot slutten så ser jeg meg nødt til å sette opp prisen litt. Veiledende priser Cheedar: 50gram Cheedar ost - kr 100kr + frakt (brevpost kr 22) 100gram Cheedar ost - kr 150kr + frakt (brevpost kr 22) Max 100gram pr pers.
  15. A

Tuuuusen takk!! Ja, Flavacol hadde litt mer sånn butter/topping smak :) utrolig kult å få muligheten til å få litt av deg! (var mer en litt også:-D ) Hadde du mye av dette egentlig?
  16. A

Flotte greier! :) Venter spent! ;)
  17. A

Veiledende priser Cheedar ost: 100gram Cheedar ost - kr 100kr + frakt (brevpost kr 22) 200gram Cheedar ost - kr 150kr + frakt (brevpost kr 22) 300gram Cheedar ost - kr 200kr inkl frakt
  18. A

Jeg har det samme saltet som de bruker på alle www.location.no Det er Creators Butter Flavored Popcorn salt. Cheedar pulveret er "normalt" cheedar pulver. Som kan brukes til alt fra dip, popcorn, makaroni and cheese osv osv :) Oversiktsbilde: Her ser du forskjellen på vanlig salt og...
  19. A

Stuen må gjøres om til kino - LCD?? Prosjektor??

Kjekt.. hva koster noe slikt da? er det stabilt? altså lite bevegelse i det?
  20. A

Har noe popcorn salt og cheedar pulver til salgs hvis noen er "keen" på det.