Søkeresultater

1. A

Sony KDL40W5500 - Store problemer med støy, kalibreringstips?

Kjøpte Sony KDL40W5500 i dag og ja.... har store problemer!! Store problemer med støy, fra et forholdsvis dårlig kabelnett. Hadde ikke problemer med min Samsung 32", men på Sony'en så er det virkelig ille... Så er det flere som har KDL40W5500 og har noen kalibreringstips?? Noen som vet av...
  2. A

Hjelp! Skal kjøpe tv i morgen :) men vet ikke helt hvilken?!?!

Har sett på tv'er i en lengre periode: Grunnen er at Samsungen min driver å "hopper"! Altså at bildet skifter fra normalmodus til shopping modus og endrer hele oppsettet... sånn helt uten videre. Men uansett.... Vurderte sist KDL-40W4000 og Samsung LE 40A656 hvis jeg husker rett. Da hadde jeg...
  3. A

Stuen må gjøres om til kino - LCD?? Prosjektor??

Mulighetene mine for å dra på kino nå er minimale siden jeg har fått en liten en. Siden filminterressen er høy så driver jeg å ser etter en ny tv / prosjektor. Har fra før: LE32R87 tv - hverdagsrom og soverom SAMSUNG Det jeg har sett på er: LE40A656 tv - hverdagsrom og soverom SAMSUNG Eller...
  4. A

Popcorn salt/tilbehør/utstyr osv

Heisann! Synes det er veldig rart at det ikke har blitt diskutert hvor man får kjøpt forskjellige tilbehør til popcornet. Det er jo en del av film opplevelsen er det ikke? Jeg har leitet meg halvt ihjel eller fks det gule popcornsaltet som de serverer på kinoene. Husker også når jeg var i...
  5. A

Trenger lyd til til TV'en, hva skal jeg kjøpe?

Har nettopp kjøpt meg LE32R72B og som de fleste vet så har den tv'en dårlig lyd. Så derfor trenger jeg et hjemmekino anlegg som ikke ser ut store elefanter som står rundt i stua. Har tenkt litt på BOSE. Noen her som har erfaring med det? Eksempel "Vårt mest populære, mest brukervennlige...
  6. A

Hva skal man kjøpe når man har 15k-25k? LCD? Plasma?

Har sett litt rundt omkring etter en ny tv. Jeg MÅ ha meg en ny tv iløpet av juli... så et eller annet må jeg ha. Har forstått det sånn at plasma "er mer ut" eller rettere sagt utkonkurrert? Stemmer dette? Har også hørt at plasma brenner seg fast osv (fks hvis den står mye på en kanal så...