Søkeresultater

1. seeker-man

Valg av ny receiver!

Skal bytte ut Yamahaforsterkeren min, men litt usikker på hvilken jeg skal velge. Har : Klipsch RF - 63. Klipsch RC - 64 senter. Klipsch RB-61 bakhøyttalere. SVS PC 12 - plus. Har også Emotiva XPA - 3 effekttrinn. Går mest sannsynlig for en ny Yamaha da de passer godt til Klipsch. Har...
  2. seeker-man

Tips/Linker til nye projektorer 2011?

Ser ut som om projektoren min kan ta kveld når som helst nå, er derfor ute etter en ny projektor egentlig snarest mulig, men om det kommer noen nye velfungerende tidlig i 2011 kunne jeg gjerne tenkt meg og vite det også :) 3d hadde jo vært greit, men ser de fortsatt koster en god del...
  3. seeker-man

Anbefaling til RCA kabel?

Noen som kan anbefale en god kabel som skal i bruk mellom en Yamaha RX-V1900 og en Emotiva XPA-3? Høyttalere er RF-63. Bør vel ikke koste stort mer enn 500 kroner...
  4. seeker-man

Mål på pappeskene som RF-63 blir sendt i?

Som skrevet over så lurer jeg på målene på pappkassene som RF-63 blir sendt i? Trenger og vite om jeg får de inn i bilen ;)
  5. seeker-man

Kvalitetslyd.no

Noen som har noen erfaringer angående denne nettbuttikken?
  6. seeker-man

Mål på lecastein!

Har planer om og lage meg ett rack hvor jeg bruker leca mellom platene. Men det jeg lurer på er om man får leca som er mer enn 50cm lange?? skulle gjerne hatt de 60 cm lange...
  7. seeker-man

Er dette en bra pris på RF-63?

Nye RF-63 levert på døra for 15 795 kr! Hos forhandler i norge. Edit.sorry visst feilposta.skulle muligens lagt den under prisjakt?
  8. seeker-man

Gulvtepper

Sliter litt med og finne nytt gulvteppe... Noen som har tips hvor man kan kjøpe fornuftige tepper til hjemmekinoen? Gjerne nettsjapper :) Kom med tips og gjerne bilder av egne tepper og hvor dere har kjøpt det,pris etc.
  9. seeker-man

Spm om kjøp av tv på nett.

Sikkert blitt tatt opp før,men jeg fant ikke noe fornuftig hvertfall!! Viss jeg kjøper en 40" LCD tv over nett.. Hvordan er det da visst tven klikker\får en feil og jeg må ha den til reparasjon.Må jeg da sende den tilbake til nettsjappa eller kan jeg gå til en lokal forhandler her i...
  10. seeker-man

Sofa fra Conceptshop

Får vel prøve og vær først da :) Noen som har testet denne sofaen : Consept HT-01 top grain Sort
  11. seeker-man

A/V - Møbler

Vet ikke om dette er tatt opp før men.. Hva med en egen kategori for A/V - Møbler...der folk kan diskutere rack,sofaer,stoler osv.?
  12. seeker-man

Noe for gamere!!?

Sorry visst denne har blitt lagt ut før.. Var ikke det peneste jeg har sett og ville heller aldri plassert den i f.eks en stue men sikkert en artig sak det her :) Nettavisen: Spillmagasinet
  13. seeker-man

Nettsjappe

Drev og surfet på nett i går kveld da jeg kom over denne siden her : Conceptshop.no Hadde jo en god del forskjellige ting her..blant anna A\V møbler. Noen som har erfaringer med denne nettbutikken?
  14. seeker-man

Problem med cd-spiller

Har en Pionner DEH-P55BT.. For noen mnd siden begynte bilen og gå tom for strøm,etter mye måling og greier fann vi ut at cd-spilleren var synderen.. Målte ei utlading på 7.5V.. Tapper strøm når den ikke er slått på.. Noen som har peiling på hva som feiler?
  15. seeker-man

HD-Filmer

Når kommer HD-filmer til utleige i videosjapper?
  16. seeker-man

Dali concept 8

4500+300 i frakt dyrt for disse høgtalerene? litt over 1 år gamle..
  17. seeker-man

Tx-200 og PS3

Bør jeg oppgradere projektor? Da tenker jeg på om tx-200 klarer og utnytte bildekvaliteten maksimalt på spill og blu-ray filmer! Sorry men er litt noob på dete her...
  18. seeker-man

Hvor kjøper du Blu-ray på nettet??

Til din europeiske versjon med norsk tekst vel og merke ;)
  19. seeker-man

Har forhåndsbestillt en ps3

Har sjekket litt på forumet her, men folk sier mye forskjellig.. Har tenkt og begynde og kjøpe litt blu-ray filmer mens jeg venter på PS3 så jeg lurer egentli bare på om det er "sone 1" blu-ray filmer som er/blir normalt og kjøpe for oss i norge som har den europeiske versjonen, o g hvilke...
  20. seeker-man

USA-New York

Reiser til USA nå på fredag så lurer jeg litt på hva som kan være lurt og kjøpe av elektronikk når jeg først er der...da tenker jeg ikke på tunge store ting som forsterkere,høytalere etc.. men mp3 spillere,video kamera, kamera og sånne ting..Tips? priser? Ett spm til : Viss jeg kjøper en...