Søkeresultater

1. J

Vurderer kjøp av rørforsterker, trenger tips og råd :)

I utgangspunktet var jeg kun på jakt etter en ny forsterker til å drive mine Dynavoice Definition DM-6, men etter en liten svipptur innom forskjellige annonser på finn.no ble gamle minner vekt til live igjen. Min far har en Marshall rørforsterker sammen med en gigantisk gitar høyttaler, og når...
  2. J

[LØST] Problem med min Harmony 600

Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en Logitech Harmony 600, men når jeg logger på MyHarmony, så står det at jeg må koble til Harmony-enheten. Men den er jo tilkoblet, og på skjermen på kontrollen så sår det USB Connected. Har prøvd flere USB-porter og å starte PC'n på nytt, men til ingen nytte. Jeg...
  3. J

Hvilke muligheter har jeg når det kommer til surround?

Den har jo også utgang for to subwoofere, og med litt korrigering så vil vel utfasing ikke bli noe problem?
  4. J

Den virker jo veldig spennende den subben, men nå i første omgang vil jeg tro at jeg kommer til å oppgradere til surround-reciever først. Jeg vil tro det er en av de "viktigste" oppgraderingene? Funderer litt på Onkyo TX-NR809B. Noen som har erfaringer med denne? Den har jo også Pre-Out til alle...
  5. J

Har ikke tenkt så mye på pris ennå egentlig. vil den 15" funke sammen med den 15" jeg har fra før? liker trykket den produserer nå.
  6. J

Nå som jeg har oppgradert min "Hi-Fi" med nye høyttalere, sub og forsterker, så kommer plutselig suget etter å oppgradere til surround sigende. Av utstyr så har jeg ett par CV VE-12F som blir drevet av en Denon PMA-915R, i tillegg har jeg en CV XLS-15S. Bildet blir levert fra PS3 til en...
  7. J

Østfold/Oslo-området: Hjelpe meg bygge et stereoanlegg

Finnes mye spennende lesing på dette forumet, kan være lurt å tilbringe noen kvelder foran skjermen og gjøre litt research og lese seg opp litt på det aktuelle temaet :-D Her kan du f.eks. finne noe spennende lesing :) Og dersom du ønsker å bygge høyttaler selv, så kan det være greit å begynde...
  8. J

Noen som reparerer gamle forsterkere?

Jeg har en gammel (sikkert 30 år eller noe) pioneer forsterker som har begynt å bli litt sliten. Lager diverse ulyder og innganger som ikke virker osv. Har ikke testet den på lenge, men regner med det ikke har forandret seg så mye. Noen her som driver med reperasjoner eller vet om noen? hadde...
  9. J

Føler behovet for nye høyttalere til festbruk

Senere i kveld skal det testes noen CV VE-12 i stuen, og om jeg er fornøyd så blir det å beholde de. Får de grisebillig, så blir vel kanskje til at jeg beholder de uansett :-D
  10. J

Hvordan kombinere headset og rumperister?

Kjøre y-ledd fra ps3 du mener? :) Det kunne vel faktisk funket :-D
  11. J

Er det headsettet du snakker om nå? isåfall er mitt trådløst (Logitech F540). Det vil si at jeg har en liten boks vedsiden av min ps3, som har 2 eller 3 innganger for RCA, og sender signalet videre til selve headsettet. Men dersom jeg kjøper meg en reciever med 2 RCA utganger (eventuelt...
  12. J

Hvor får ristern signal ifra da? Er det sånn at jeg må kjøpe en reciever også? Kablingen går fra ps3 til tv med HDMI, og RCA til boksen som hører til headsettet.
  13. J

Ingen som har noe å bidra med? :-D
  14. J

Cerwin Vega DC12! - Mopedportalen Hva tror dere om dette? Han håper jo på å få 1200 for alt sammen, og det blir vel ikke så alvorlig mye i utgifter til kasse. Skal vel klare å holde meg under 3000 med dette settet? Da har jeg isåfall 3000 til overs som jeg skal sløse på soverommet :-D I mine...
  15. J

Har studert den, men hva skal jeg med forforsterker om jeg ikke har effektforsterker? :) Men dette vil jeg tro er verdt pengene uansett, og forforsterker kan jo eventuelt selges videre, så ble jo høyttalerene plutselig VIRKELIG grisebillige :-D
  16. J

Nå skal man prøve å ta gaming- og filmopplevelsen opp ett hakk, og tenkte da på en rumperister siden jeg for det meste bruker headset til denne typen aktiviteter :) Alt blir kjørt fra en ps3, til en 42" plasma og ett Logitech headset utviklet for gaming. Headsettet fungerer utmerket til sitt...
  17. J

for 6000 blir det litt vel hardt å få både cls-215 og en heftig forsterker? Godt nyttår til deg også ja! :)
  18. J

Det er snakk om en litt eldre 2-kanaler, og blir for øyeblikket brukt til å drive ett par cls-215, og det klarer den uten problem :)
  19. J

Onkyo pleier vel å være greie saker? Hvertfall helt ypperlig til å drive ett par cls-215 :)
  20. J

Ligger ikke de litt høyt i pris?