Søkeresultater

1. A

Dsf

Aaargh. DSF, hvor iallverden har denne kanalen blitt av. Plutselig borte fra kanallisten. Noen som vet?
  2. A

Speaker delay - i preamp og/eller spiller?

Nå ble jeg usikker her... Skal "speaker delay" konfigureres både i preamp og DVD-spiller, eller holder det med en av stedene?
  3. A

Bruktpris på Arcam AVR300

Noen som har innspill i forhold til hva som er fornuftig pris på en Arcam AVR300...?
  4. A

Røreffekt til diskantene?

Har blitt anbefalt å prøve en rørforsterker til diskantene, samtidig som bassenhetene drives av en transistorforsterker. Er det noen som har erfaring med denne komboen? Og er det noen fallgruver som jeg må passe meg for?
  5. A

"Boks" til å gjemme Force-tuner?

Hey, Har en sølvfarget Force-tuner som skiller seg fra alle de andre herlige (sorte)komponentene i hifi-møbelet mitt. Vet noen om det er mulig å få kjøpt en slags "boks" av noe slag, slik at jeg kan få gjemt/integrert Force-tuneren...? mvh ARS --
  6. A

Oppgradering, kombinert CD- og DVD-spiller?

Hva er folkets oppfatning av CD-prestasjonene til DVD-spillere? Vil en passelig dyr DVD-spiller virke bra som CD-spiller også, eller er det fornuftig å ha en CD-spiller ved siden av? Hifimøbelet mitt trenger plass til en ny innflytter, så jeg kunne tenkt meg å selge Arcam-en (CD73) og...
  7. A

Frontrekke til ca. 50K

Noen som kan anbefale noen gode allround-høyttalere + senter til mellom 40 og 50K? Med "allround" mener jeg noe som kan spille av rock, pop, akustisk, klassisk, punk, etc. på en noenlunde overbevisende måte, i tillegg til å kunne fungere OK i en hjemmekino. Skal foreløpig stå i stua og drives...
  8. A

Kjøpe Audiovector - hvor?

Ja, hvor er det beste stedet å kjøpe Audiovector? OHFC og HFC-kjeden selger dem, ser jeg. Men det virker som det er et knippe tusenlapper dyrere i Norge sammenlignet med prisene ellers i Norden. Er det forresten mulig å få noen form for rabatt fra de nevnte utsalgsstedene hvis man kjøper et...
  9. A

AV Mi1 Sig + Arcam?

Noen som har hørt Audiovector Mi1 Signature i samarbeid med Arcam? Vurderer å bruke disse som biampa fronter i kombinasjon med en AVR300 frem til jeg får råd til Mi3 Sig-ene. ARS --
  10. A

~20K,- til oppgradering av anlegg

Hallo. Har planer om å oppgradere anlegget en smule og klarer ikke å avgrense meg for hvilke produkter jeg skal teste ut. Hadde derfor vært hyggelig om noen kunne gi meg en anbefaling eller tre. Har tenkt å bruke 20-30K,- men er åpen for å utvide budsjettet hvis det er snakk om en...