Søkeresultater

1. Dimacruz

Avengers age of ultron. dårlig lyd på bluray

Ble skuffet over lyden på age of ultron da jeg så den i hjemmekinoen igår. Syns lyden var lite dynamisk. Måtte dobbeltsjekke at dynamisk volume eller slikt tullball ikke var aktivert, noe det ikke var. Tenkte at kanskje lyden bare var litt lav og boostet opp en god del uten at jeg syns dette...
  2. Dimacruz

Rotel RB1080 problemer

Igår da jeg slo på effektforsterkeren var det kun lyd i høyre høyttaler. Alt fungerer hvis jeg kobler utenom rotelen men b&w dm603 trives ikke så veldig godt på en stakkars receiver. Det virker som om venstre høyttalerutgang på rotelen har tatt kvelden. Noen som har noen ideer? Kan det være...
  3. Dimacruz

titanic super 3d

Titanic SUPER 3D - YouTube :D
  4. Dimacruz

Immortals bluray uk versjon er klippet, Hva med norsk versjon?

Sikkert gammelt nytt for mange men uk versjonen er visst klippet med 18 sekunder. :( Noen som vet om blurayen som selges i norge også er klippet istykker? Tenkte å kjøpe den, men er lite interessert i og betale for en klippet versjon.
  5. Dimacruz

HW30, TW9000 eller jvc X30 i batcave. hvilken er best?

Hei. Jeg vurderer å kjøpe ny projector og valget står mellom disse 3. Jeg har skjønt at alle er meget gode, men spørsmålet er hvilken jeg blir mest fornøyd med:) rommet den skal brukes i er en batcave med sort scenemolton på vegger og tak. grått teppe på gulvet. ingen vinduer. Lerret er 120"...
  6. Dimacruz

Bluray avspilling på pc virker ikke. Noen tips?

Har kjøpt ny gaming pc, og valgte bluray spiller siden det ikke kostet mye ekstra. jeg må tydeligvis gjøre noe spesielt for og få det til å virke? Har prøvd med windows mediaplayer. vlc og power dvd. media player gir følgende feilmelding: Kan ikke spille av DVDen. Den ble opprettet på en måte...
  7. Dimacruz

Leter etter en litt spesiel knivholder

http://www.vg.no/bilder/edrum/1166005609199_321.jpg Husker jeg så denne knivholderen for noen år siden. Noen som vet om denne er å få tak i lenger?
  8. Dimacruz

verdivurdering av b&w dm 604s3 + senter og bakhøyt

Hei. jeg vurderer å selge b&w høyttalerne mine. Aner egentlig ikke hva de er verdt i dag, så det hadde vert greit og fått noen tilbakemeldinger. Det er ikke umulig at komplett sett havner på avtorget, bare jeg finner ut hva det er verdt. Høyttalerne det er snakk om er dm 604s3...
  9. Dimacruz

problemer med pip/pap på sony kdl46W5500

Hei. Pappa har fått nytt tv, og for han er det veldig viktig å kunne se 2 kanaler samtidig. Dette fungerer tydligvis ikke helt etter planen. Det ser ikke ut til at det er mulig å få bilde fra for eksempel en scart inngang og en hdmi inngang samtidig. eller 2 hdmi innganger. Hvis jeg har skjønt...
  10. Dimacruz

Ny tv. hvilken modeller passer for meg?

Hei. Lurer på om noen kan komme med noen tips til tv som jeg burde se nærmere på. Har noen kriterier. Størrelse 46" eller 50" Må være lcd. Grunnen til dette er at den skal bli brukt i en lys stue med store vinduer. lcd er vel best da, med tanke på lysstyrke og refleksjoner? Må ha bra...
  11. Dimacruz

Finnes sonefri bluray spiller nå?

Hei. Som det står i topic så lurer jeg på om sonefri bluray spiller er mulig å få tak i. Da mener jeg ikke sånn jalla multiregion hvor man må velge vilken sone man skal spille. Jeg vil ha en spiller hvor jeg kan putte inn en bluray eller dvd og så bare spilles den helt av seg selv, slik som på...
  12. Dimacruz

Henge opp pj i tak med dobbel gips

Heisan. Har et lite spørsmål. Sikkert noen her som har dobbelt lag med gips hengende i lydbøyler i taket. Jeg lurer på hvordan dere har festet projectoren i taket. Nå har jeg panel i taket og har skrudd pj rett opp der men det funker jo dårlig hvis det bare er gips der :) Og hvis man skrur hull...
  13. Dimacruz

Vicoustic Isolation Iso Blanket Pro, funker de?

Trenger å få dempet kjeller kinoen min. de som bor over hører alt for mye når jeg ser film. Fant disse på avshop. AVshop.no / Vicoustic Isolation Iso Blanket Pro (1m x 5m) Reel Jeg tenkte å feste det i taket, men hvordan vil det fungere? Det er bassen som jo er det største problemet. får klager...
  14. Dimacruz

headsett og rumperister

Heisann Jeg har hørt at headsett kombinert med rumperister skal være ganske kult. Hvordan skal jeg koble dette sammen? Jeg har ikke så mye erfaring med headsett, men det jeg gjør er å koble de inn i phones utgangen på reciveren, men når jeg gjør dette så har jeg bare lyd i headsettet. Jeg...
  15. Dimacruz

hvordan få HD lyd fra denon AVR 2808?

Heisann. Driver og tester en 2808 her nå men tror ikke jeg klarer og få noe hd lyd her. I bruksanvisningen står det at når det er dolby digital plus skal det stå dolby digital + i displayet. er det dolby true hd skal det stå dolby true hd og er det dts-hd master audio skal det stå dts-hd mstr...
  16. Dimacruz

Billigste receiver med full støtte for HD lyd?

heisann. Har lyst på en ny receiver med støtte for de nye lydformatene. jeg vil ha dts hd, dolby true hd igjennom hdmi kabel. Men nå i disse jule tider så er det mye annet og bruke penger på. jeg lurer på hva man må betale for en receiver med støtte for dette? den må fungere med HDMI kabel...
  17. Dimacruz

Cerwin-vega VE 12F er ødelagt. hjelp!

Heisann. Koste meg litt med filmen flight of the peonix. så på den berømte scenen der flyet styrter. Kjempe masse deilig bass i den scenen der. Plutselig ble det helt stille i fronthøyttalerne. har prøvd igjen ett par timer senere når forsterkeren hadde fått kjølt seg ned litt, men cerwin vega...
  18. Dimacruz

infocus x1 og action model1 mk3 verdt noe?

Heisann. En Kamerat har en infocus x1 til salgs, og jeg har en action model one mk3 til salgs. Planen er at kammeraten min skal selge sin x1 for så og kjøpe min action. Jeg har ingen anelse om hva disse projectorene er verdt. X1 har gått rundt 1800 timer og action har gått rundt 650. Hva er...
  19. Dimacruz

Sortnivå på plasma kontra crt

Hei. Plasma og lcd har jo som kjent slitt med sortnivå lenge. Men hvordan er sortnivået på de aller beste plasmaene nå i forhold til en god gammel crt tv. Jeg har en gammel toshiba 32" crt tv og sortnivået på den er helt sinsykt. Det er svart som natta. Hadde sortnivået på benq PE8720 vært i...
  20. Dimacruz

Blu ray spiller fra utlandet

God dag. Jeg vil ha en blu ray spiller men siden de som selges her er sone 2, trenger jeg en spiller som kan spille filmer jeg kjøper fra for eksempel usa og canada. Noen tips om hvor jeg kan bestille en blu ray spiller som tar sone 1 discer?