Søkeresultater

1. oyvindlilleberg

Chromecast sender lyd til projektor istedet for høyttalere

Recieveren skrur seg på automatisk når jeg caster innhold til Chromecasten.
  2. oyvindlilleberg

Har forstått det slik at denne er ute av produksjon og ikke finnes lengre. Har også hørt av andre at det fungerer helt fint med vanlig Chromecast til strømning av lyd.
  3. oyvindlilleberg

Jeg har en hjemmekino i stuen med projektor, reciever og 2 stk. front høyttalere innfelt i vegg som er koblet til recieveren. Recieveren er av typen Yamaha HTR2071. Tilkoblet denne har jeg hatt en Apple TV og projektor. Oppsettet har fungert optimalt lenge nå. Lyden har gått til høyttalerne og...
  4. oyvindlilleberg

Universal fjernkontroll/app til hjemmekinosystem

Hei, Jeg er på jakt etter en universal fjernkontroll som kan styre hele hjemmekinosystemet vi har. Det består an en BenQ projektor, Elite Screens lerret, Yamaha receiver og en Playstation 4. Alternativt kan det være en app på telefonen. Har Huawei Mate 20 Pro med infrarød sender så det...
  5. oyvindlilleberg

Hjemmekino løsning til stue

Hei igjen, Blåser litt liv i denne igjen. Vi har til nå funnet løsning for lerret og høytallere. Lerretet skjuler vi bak en gardinlist som vi henger i taket foran lerretet. Høytalere har vi sett på infelte høytalere i vegg, og da Bose Virtually Invisible 691. Men projektoren har vist seg å...
  6. oyvindlilleberg

Hjemmekino løsning til stue

Hei, Vi skal i gang med utvidelse av vår tomannsbolig, og da skal blant annet stuen bli større. I tilbygget ønsker vi å legge opp til en slags light hjemmekino løsning. Da dette skal installeres i stuen ønsker vi at mest mulig av kabling og utstyr skal være skjult. Så da trenger jeg litt tips...