Søkeresultater

1. fabian

Noen som vet hvilken artist dette er?

Hei, jeg trenger litt hjelp her. Det hadde vært veldig fint om noe kunne fortalt meg hvilken artist dette er, evt hjulpet meg videre med å finne ut hvordan man finner ut. YouTube - "Fashion Show" by Filippa K
  2. fabian

Jeg trenger HJELP (RF+Multirom+Stereo)

Hei, håper noen kan hjelpe meg med mitt problem. Jeg har et bad, med Bose 191 i taket. Høyttalerkablene er trukket til et gustig sted for å koble dem på noe. Jeg vil ha musikk asap. Jeg vil kunne styre musikken, fra badet med en RF kontroll. Et alternativ er bose, for da kan man lett koble...
  3. fabian

47" LG 6000, Samsung A656, Eller SonyW4000

Komplett.no - LG 47" LCD-TV 47LG6000 - LG Komplett.no - Samsung 46" LCD-TV LE46A656 - Samsung Komplett.no - Sony Bravia 46" LCD-TV KDL-46W4000 - Sony Alle tre alternativer i 46 og 47". Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på bildekvaliteten. Når det kommer til utstyr/inn,utganger osv har jeg...
  4. fabian

Hvordan anlegg på Mood i Bergen!?

Noen som vet?
  5. fabian

Lite og lekkert anlegg til 25 000,-(HJELP!!!)

Hei.. Jeg skal kjøpe et anlegg til mine foreldre som skal være i en helt ny og moderne leilighet på fjellet. Anlegget må ha utseende med seg og samtidig være enkelt og greit i bruk. Høyttalerne bør være så små som mulig, men helst ikke bose(bare på grunn av at man trenger sub) Et alternavtiv...
  6. fabian

Sony X3500 eller Pioneer 428

Hvilken av disse modellene ville dere valgt? Tv'en skal brukes til vanlig¨kabel tv og film fra 1080p/720p dvd spiller(skalering) og Blu Ray fra ps3. Rommet er også et relativt lyst rom. Mitt spørsmål er da egentlig, bør jeg gå for en 1080p skjerm? Eller hva er egentlig det beste kjøpet? hvis...
  7. fabian

Koble Aktiv monitor til BilSpiller

Hei.. Dette dreier seg ikke om bil, men båt, men det går vel ca for det samme. I båten har vi en ganske potent Pioneer CD spiller. Ca 2 år nå tenker jeg, men den er ganske moderne vil jeg tro. Men det jeg lurer på er om jeg kan koble til en aktiv topp rett i spilleren... og få lyd ut.. hehe...
  8. fabian

Denon 2307

http://usa.denon.com/ProductDetails/3255.asp# Nå har den nye serien til Denon så smått begynt å komme til norge, man får 1507,1707 og 2807. Det kommer ingen 2107 slik jeg har forstått men en 2307. Dette blir vel den minste modellen til Denon med HDMI. På bildene blir det 2 inn og 1 ut...
  9. fabian

Fabians Loftstue Under oppgradering(Nye Bilder!!)

Hei hei alle sammen!! Der hvor jeg har hatt mine store stygge Cerwin vega høyttalere skal jeg nå gjøre om på hele rommet og lage en "hjemmekino" som hele familien skal kunne bruke. Selve rommet er litt rart Det ligger over garasjen og har skråtak hele veien ned til hver side. Rommet er ganske...
  10. fabian

Nokia N80

Hei hei.. Er det noen som har bestilt denne?? Eller fått den? kom med alle kommentarer som har med denne tlf å gjøre. Jeg vil høre alt. Jeg har bestilt denne og venter i spenning. Skal kjøpe meg 2GB minnekort også. Men venter til jeg får tlf. jeg synes sort er penest, da blir tlf'en mer...
  11. fabian

Demo på SVS?

Hei, jeg lurte på om det var noen i oslo, bærum området som har lyst til å gi meg en demo på svs`? da mener jeg SBS 01. helst 5.1 settet, men å bare kunne få høre på høyttalerne går, og PB 10 da. Hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette hadde det vært veldig fint!
  12. fabian

Noen her som seiler??

Hei, jeg lurer på om det er noen her som seiler?? Da tenker jeg egentlig på store båter, altså ikke jolle seiling som E-jolle og slikt. Eller selvfølgellig, alle som seiler kan si hva de seiler osv.. Jeg har aldri selv seilet aktivt, men seilet litt laser om sommeren, og det er utrolig morro...
  13. fabian

Digital tv Dekoder.

Hei, jeg har testet en digital tv dekoder fra canal digital, en liten boks, med scart video ut som beste video tilkobling. Men finnes det noen andre rimelige alternativer som har komponent? Er det for.eks mulig å putte det kortet som man får fra canal digital inn i media boksen som man får med...
  14. fabian

Sexy Platespiller!!

Jeg er på utkikk etter en platespiller.. Den må se skikkelig bra ut, ikke noe fancy DJ greier fra Ljudia, men en skikkelig hifi platespiller som rett og slett har utseende med seg, Lyden er det ikke så nøye med, jeg regner med at det er slik det er med cd spillere at det er hipp som happ.. om...
  15. fabian

Beste 26" LCD

Hei hei.. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne den beste 26" LCD skjemen. Jeg har sett på den nyeste til samsung som de selger på Hifiklubben. Den ser også veldig fin ut. Jeg så også på samsung sine hjemmesider hvor det er 3 26" men det finnes ikke forskjeller på de, eneste er at den ene...
  16. fabian

Elektrofil 2006

Elektromessen 2006 er om ikke så alt for lenge, helgen 1 og 2 april syntes jeg det stod. Denne er i Oslo Spektrum. Er det noen som har tenkt seg dit? Eller vet noe om hva som kommer til å bli utstilt? Jeg postet denne tråden her for jeg regner med at det kommer til å være mye flat skjermer...
  17. fabian

Hva ville du valgt??

Hei jeg trenger hjelp fort... En kamerat skal kjøpe deg tv.. og nå er det bakprojekson so plutselig ble interessant.. Hvilke av disse modellene er best? eventuelt andre modeller?? Trenger et raskt svar. De må seff være HD klare og en ny og bra teknologi. med alt av ut og innganger.. Jeg lurer...
  18. fabian

Bruktsider i Sverige

Er det noen som kan komme med noen internett sider hvor det er bruktbørs? Og da snakker jeg om svenske sider. takk.
  19. fabian

Markedets beste Videokamera

Og da snakket jeg om et kompaktkamera. Hvilke funksjoner trenger man nå? Harddisk? HD ready? osv.. hva anbefaler dere at er minimumskrav og hvilke merker/ modeller er gode? Jeg skal ha noe som er det nyeste innenfor teknologien, slik at det går noen år før det må byttes ut. Har et ganske lite...
  20. fabian

Sexy Fjernkontroll

Jeg føler nå at jeg strømmer over av fjernkontroller.. Skal man sette på en dvd og ha anlegget på må jeg liksom innomn 3 for bare det liksom. Det finnes sikkert noen i verre situasjoner, Men uansett noen som vet om noen fjernkontroller som er litt kule, og som gir litt kvalitets inntrykk? De...