Søkeresultater

1. Rovik

Rovik's kino rom. *Sketchup skisser ferdig, rev.01*

Hei, det har ikke skjedd noe kino relatert på en god stund dessverre. Har prioritert andre ting. Kommer sterkere tilbake når det skjer noe her.
  2. Rovik

Lyd isolering av luft kompressor.

Mest sannsynlig ikke :).. PC viftene mine er på 12v, bruker en justerbar AC/DC Omformer (3-12V) for å regulere hastigheten på viftene. Den står nå på 9V og det er nok kjøling. Det finnes også større vifter og disse er ofte i 230v, noe som letter koblingen for din del. Du bestemmer selv når og...
  3. Rovik

Lyd isolering av luft kompressor.

Hei og velkommen til forumet :) Jeg har også lydisolert kompressoren min, men dette er i en L-Boxx fra Bosch. Mulig du kan få litt tips her. Jeg har brukt pc vifter for kjøling av kompressoren, (push pull). For å dempe lyd, har jeg brukt dempemateriale samt 3mm asfaltgummi for lydisoleringen sin...
  4. Rovik

Hjemmekino i tilbygg: Nye surround og Atmos-høyttalere!

Kabelbånd med borrelås - CLAS OHLSON | Clas Ohlson
  5. Rovik

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!

Ufattelig gjennomført prosjekt, du har all grunn til å være stolt :)
  6. Rovik

2 stk DIY tc sounds LMS ultra subber

Dette skal bli spennende å følge med på. Legg gjerne ut bilder
  7. Rovik

Rovik's kino rom. *Sketchup skisser ferdig, rev.01*

Hei, den måler ca 232cm i bredden.
  8. Rovik

Gunnars kino MK-II - Auto formatskifte

Dette ble utrolig fint. Hva ble de innvendige målene av rommet tilslutt?
  9. Rovik

Valg av forsterker til b&w cm10

Hegel H200 med HD11 til 12.000,- på finn.no FINN.no - Mulighetenes marked
  10. Rovik

Valg av forsterker til b&w cm10

Kanskje litt dyrere enn hva du er ute etter, men hva med Hegel H200/H300. Skal vist være en meget god kombo.
  11. Rovik

Tv-Stue/Hjemmekino i gammelt rekkehus

Hei St_Thomas! Velkommen til forumet. Alltid hyggelig med nye byggetråder. Ser du nevner malia i Kristiansund, bor du der? Bor selv på Frei. Har også en byggetråd her på forumet, men har ikke fått kommet i gang skikkelig enda. Her er link til min tråd...
  12. Rovik

Bygging av "Big Miles" - Ferdig!

Et lite tips, hva med å gjære alle utvendige plater i 45 grader, for så å montere dem med lammel kjeks + lim og masse tvinger.
  13. Rovik

Lydhimling og vinduer opp til taket

Har du mulighet til å senke vinduene litt lenger ned på veggen da? Har du noe å gå på ute? Hvis ja kan det kanskje være et alternativ, selv om det er en del jobb.
  14. Rovik

Sorzy's nye hule

Hva skal du ha over hulldekket?
  15. Rovik

Delthral's kino. *Små og store oppgraderinger*

Du har da kommet et godt stykke på vei på de tre årene. Nesten flaut å si det, men jeg er fortsatt på planleggingsstadiet etter ca like lang tid. Har tatt kontakt med flere taktekker firmaer den siste tiden, men nesten ingen har tid. Et firma skal komme på befaring, henvendelsen min ble lagt i...
  16. Rovik

Delthral's kino. *Små og store oppgraderinger*

Begynner å dra seg til med ute prosjektene også nå. Har ikke sett bak huset ditt, men hadde kanskje gjort seg hvis verandaen du holder på med nå også fortsetter rundt på baksiden. Da har du solen fra morgen til kvelds på verandaen :)
  17. Rovik

Bygging av hjemmekino i garasje, rom i rom. Dårlig strømnett?

Skal du lakkere de selv, eller blir det et lakkeringsfirma?
  18. Rovik

HAL9000 bygger hjemmekino

Avrettet du hele gulvet i et jafs? Hvordan ble resultatet, ble det plant?
  19. Rovik

Sorzy's nye hule

Hvordan går det her?