Søkeresultater

1. Ideal

Anbefal meg en lydfjøl! :D

Vil ha en slik en lydfjøl til tv'en. (Plasshensyn.) Blir veldig glad hvis noen kan anbefale meg en lydfjøl. Tar i mot anbefaling på: 1) Den definitivt beste 2) Den som er best i forhold til pris f ex.. Takk!
  2. Ideal

Ny luring: jhammer QXL

Jada.. her var man ikke ferdig med alcaimport før det dukka opp en ny luring ;) Jeg snakker om denne selgeren: QXL.no - Søk Karakterbok: QXL.no - Karakter Han har nå solgt tv'er, mobiler, pc'er og så videre i to måneder på QXL. Likevel ikke en eneste karakter i karakterboka fra denne...
  3. Ideal

Samsung DVD-HR773: Hvilket format lagrer den i? (USB)

Jeg vurderer en slik opptaker, DVD-HR773, 775 eller 777, det er vel samme greia bare med forskjellige harddiskstørrelser. Mest fordi du kan bruke minnepinne på USB og så flytte filene du har tatt opp over på minnepinne. ER det noen som vet hva slags format denne lagrer i? For det vil vel være...
  4. Ideal

Rimelig bokhyllehøyttaler .. forslag?

Ønsker: minimum 93db følsomhet, 8ohm impedans Prisklasse under fem tusen for et par. Finnes en slik høyttaler? Skal brukes på rør oppsett.
  5. Ideal

Urimelig høye priser i Norge vs. USA?

Denon DP-300F platespiller hos Hifiklubben koster 3000 kroner. I USA har denne en veiledende pris på ca 300 dollar, som tilsvarer 1800 kroner. Og dette er veiledende! Tipper salgspris ligger på 250, eller lignende. JFsoundssystems i Drammen tar 4000 for Usher 520 høyttalere, og kaller dette en...
  6. Ideal

Mitt rør-anlegg

Hei! Min onkel har i årevis vært rør-entusiast. Etter å selv ha hatt en integrert Sony forsterker av meget billig type de siste ti årene ville jeg gjerne ha penere lyd, helst uten at det skulle koste veldig mange penger også. Etter å ha gjort litt forskjellig research endte jeg med å kjøpe...