Søkeresultater

1. 1215mk2

Noen som vet? Sneppert

Har tenkt å skaffe meg snepperter til de avtagbare fronttrekkene jeg skal lage meg.. Har kjøpt dem de har hos Eltek, men synes dem så litt "billig" ut.. Samt at dem krever et stort borehull.. Problemet er: Hvis man skal søke etter dette ute i den store verden... eks.. ebay så må man ha et...
  2. 1215mk2

Synk problem/hopping i bilde (VPH1001QM)

Jeg har som tidligere nevt en sony vph1001qm projector. (1996) Den er ikke brukt så mye som 1000timer. Men jeg har hatt et problem at bilde hopper hver gang det blir vist sterke farger eller mye hvitt. Jeg prøvde å se filmen De utrolige igår men måtte gi opp, Bildet hoppet konstant når de viste...
  3. 1215mk2

Forslag til ny kategori

Ser at det er mange utenlandske avforum som har en egen kategori som heter "vintage" (årgang) Der de presenterer/diskuterer stereoanlegg som har noen år på baken. Har ikke det vært litt kult å få til også her? Eller er det bare jeg som får litt kribling i magen når jeg ser en forsterker med...
  4. 1215mk2

Problemer angående min VPH1001QM

Jeg har hatt min Sony projektor siden 1995. Kjøpte den ny på kampanjetilbud for 55 000kr Jeg har bestandig hatt ett problem som jeg har slitt med. Når en film viser veldig mye hvitt så hopper bildet. Da jeg spurte hva det kunne være så fikk jeg i svar at hvitfargen forstyrret syncfrekvensen til...
  5. 1215mk2

Cerwin Vega- bytte av element.

Lurer på om noen har noe erfaring med innbytte av cv høytalere. Jeg har ett par 1215mk2 høytalere som sårt kunne trengt seg nye 12" elementer. Det er ingen ting feil med dem bortsett fra at den røde ringen på dem har blitt gul etter solbleiking. Får jeg samme type element tilbake eller blir det...