Søkeresultater

1. Andersen88

Dagens innkjøp : Cambridge DacMagic XS (med bilder)

Idag kom jeg over en kjekk liten tass som løste et problem jeg ikke visste jeg hadde. Problemet er selvfølgelig dårlig lyd direkte fra laptop! Jeg jobber mye på pc, og da er headsettet alltid med meg (B&W P7). De er relativt lettdrevet, men liker godt mer effekt. Da kom jeg over denne lille...
  2. Andersen88

Ultrakompakt hjemmekino - Midlertidig 2.0-kino satt opp + akustikk

Nå er jeg endelig igang med bygging av min egen hjemmekino. Det eneste rommet som er tilgjengelig i huset er et ultrakompakt soverom. Rettere sagt 8,1 kvm. Har allerede kjøpt inn prosjektor (HW55), men har et par spørsmål. Slenger ved kjapp oppmåling av rommet. Hvor mye kan jeg zoome med en...
  3. Andersen88

10% på alle høyttalere hos Hi-Fi Klubben Kristiansand i morgen.

Hi-Fi Klubben har åpnet ny butikk i Kristiansand, og kjører 10% på alt av vanlige høyttalere, og 20% på inwall. Noen som er sugen på Epicon eller 800-serie ? :D
  4. Andersen88

Komplett.no - villedende markedsføring!

Dette er kanskje ikke en ting mange gidder å bruke tid på, men det irriterer meg likevel grenseløst at nettet skal forsøples med "fiktive" førpriser for å promotere et tilbud. Et eksempel på dette er siste kampanjen til komplett.no som de kjører nå. Asus RT-N66U De reklamerer med en...
  5. Andersen88

Til dere som sliter med trådløst nett i hjemmet. Les her!

Har i lang tid hatt store problemer med trådløst nett i huset. Det har vært ustabilt og tregt, og til tider svært ustabilt. Har en del av-relaterte produkter koblet opp (sonos, boxee, nas), og dette krever en del ressurser. Routeren jeg kjører er en Linksys E4200. Til dere som kjenner til...
  6. Andersen88

Vekt til Oracle Paris

Hei! Har en Oracle Paris platespiller, og jeg ser på nettet at folk har lodd på disse. mener da lodd som presser platen mot talerken. Skruen i senter av talerken er gjenget, så det er laget klart for dette. Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i slike? Slenger med et bilde av ønsket...
  7. Andersen88

Trenger dac

Hei. Jeg har nå gått over fra Nad M2 til McIntosh MA7000, og jeg trenger derfor en dac. Tenkte å høre litt med forumets brukere før jeg ender på det endelige valget. Budsjett har jeg satt til 10 000,-, og har foreløpig sett på disse tre: -Nad M51 -Hegel HD11 -Hegel HD20 Vet ikke hvilken av...
  8. Andersen88

Andersen88: Bakbokser har ankommet. CWM8.3!

Huskjøp i boks! MinHjemmekino neste? Ohyes! Vi tar over huset 6. april, så nå blir det kino! -Anders