Søkeresultater

1. Gesel

Tips til nye høyttalere? Akustisk musikk hovedsaklig.

Hei De siste ti årene har jeg vært mer eller mindre ute av gamet. Anlegget står i stua men det er mest bare for å ha lyd. Det består av en Parasound A23, en Primare pre med innebygget DAC samt Audio Physics Classic 10. Nå har interessen begynt å dukke opp igjen, og nærmere sommeren kommer...
  2. Gesel

Forsterker til Amphion Argon 3

Hei igjen Endte opp med en Primare i22 da den var meget fordelaktig priset i forrige uke (7000).. Forhørte meg med flere og flere anbefaler komboen, så da blir det spennende når dette blir testet i helga :)
  3. Gesel

Forsterker til Amphion Argon 3

Har vært borte fra hifi-verdenen noen år nå. Sist jeg var her var det Mentor 6 og Vincent som ga meg godlyd. Nå har jeg tid og økonomi nok til å slenge meg på igjen. Har bestemt meg for Amphion Argon 3 etter å ha hørt disse hos en kompis. Jeg har en liten NAD stående, men denne skal byttes ut...
  4. Gesel

Dalis Entusiaster

Vurderte de, ja. Men har et rom og plassering som krever bassport i front, så da ble det Concept :)
  5. Gesel

Dalis Entusiaster

Da er jeg tilbake, riktignok ikke det jeg slapp. Solgte ifjor sommer oppsettet mitt med Vincent på Mentor 6, idag plukket jeg opp Concept 1 og Denon 520-forsterkeren med tilhørende CD-spiller hos HFK. Samlivsbrudd tok knekken på gamle-anlegget, men nå er jeg ihvertfall ett lite skritt nærmere...
  6. Gesel

Problemer med NAD integrert forsterker

Googlet litt jeg også, men det er hovedsaklig problemer med overopphetning som dukker opp. Fant også det med kondensatorer, men jeg kan ikke se med det blotte øye om noen har gått, har ei heller noe å måle med :)
  7. Gesel

Fjernet skruene og tok av lokket. Ser ingen sikring der som kan ha gått..
  8. Gesel

Hei Har en NAD C315BEE som til nå har fungert bra. Men etter jobb i dag kom jeg og guttungen hjem og han skulle slå på forsterkeren. Men null reaksjon, dioda over av/på-knappen lyser oransje. Har prøvd å koble fra alt av ledninger, så nå er det kun strømledningen som står i. Uansett hva vi...
  9. Gesel

Hva er du mest stolt av når det gjelder ditt eget anlegg?

Nettopp solgt alt, men har kjøpt meg 46" Samsung LED (8000-serien) og Xbox. Så er vel de to tinga jeg er mest fornøyd med :P Ungkar uten hifi :-(
  10. Gesel

oddster's stereoanlegg:)

That's how we roll :) Grattis med DP, det er grymt :)
  11. Gesel

World of Warcraft - Mist of Pandaria

25/9-12.. Jeg gleder meg ihvertfall :)
  12. Gesel

En liten housemix fra meg

Hei Hadde min siste spillejobb i 2005. La hobbyen på hylla da første ungen kom i hus :) Nå har jeg derimot funnet frem de gamle CDJ-500ene mine og DJM-500en min samt en 1210 og har lyst å spille litt igjen, mest for min egen del. Har ingen ambisjon om å spille ute igjen. Hadde vært...
  13. Gesel

Hvor gammel er du?

Straks 29, hifiinteressert i snart 17 (arva min første Sansui på 12års dagen).. Bidrar generelt lite.
  14. Gesel

Får ikke løs kabelen! Hjelp!

Får du løsnet i andre enden av kablene slik at du får den løs fra benken?
  15. Gesel

Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne?

Jeg er ganske sikker på at jeg har Dirty Work-cden, men uten DVD'en.. Skal se etter den etterpå, har jeg den fortsatt skal du få den :)
  16. Gesel

Hele konserter på YouTube!!!

Liker denne tråden allerede ^^ Anbefaler dette Beardyman-showet.. Han har sykt bra skills. Litt sært, men du verden så morsomt OG talentfult :) Jeg var der selv, og det var den beste timen jeg har hatt på "konsert" noensinne. Beardyman - Live in the Underbelly: The Full show - YouTube
  17. Gesel

Dalis Entusiaster

Det kommer :) Forresten, Pink Floyd - The dogs of war med god guffe på volumet? Oh lord det var herlig! Alene hjemme-helgen er nå over, men har kost meg masse ^^
  18. Gesel

TOPP 3 Chill/relax låter

Første gang jeg har sett Bailando på en liste over chillout :S Klarer nok ikke å lage en liste over tre, da jeg stort sett kun hører på chillout/dub/trip-hop, etc. Men har en klar favoritt: Massive Attack - Atlas Air (Heligoland) - YouTube
  19. Gesel

Dalis Entusiaster

Javisst, det her er nirvana :) Har funnet frem mange av de gamle vinylene mine fra slutten av 90-tallet.. Så nå går det i Portishead, Massive Attack, Morcheeba, etc :)
  20. Gesel

Kjøpe akustikkplater i Trondheim

Kontakt Glava på Stjørdal om dere skal ha Ecophon, jeg kjøpte derfra sist.. Bestilte via telefon og hentet på lageret der. Såvidt jeg skjønte lages de ikke på Stjørdal, men de bestiller inn. Ble litt billigere enn i butikk.