Søkeresultater

1. Aerik

Problemer med Av forum i Firefox

Hei. Jeg sitter med siste vers. av Firefox, har ingen brannmurer eller virusprog. på for å finne ut av dette, men får en feilmelding som jeg ikke finner ut av. Har relativ gode datakunskaper så det meste er prøvd, også reinnstalert prog. Feilmeldingen jeg får på å følge en tråd er: Fatal error...
  2. Aerik

Få hører forskjell på CD-kvalitet og komprimert musikk

I dagens Aftenposten, er professor Sverre Holm på banen med en påstand som for meg ikke henger helt på grep. Pesonlig hører jeg bra forskjell på samme låta som kommer fra ulike kilder som: Spotyfi eller Wimp kontra fra CD eller vinyl spilleren min i mitt oppsett, men kjør diskusjon så vi får...
  3. Aerik

Kommer Yamaha med nye blue-ray spillere i høst?

Yamaha er ute med blue-ray spilleren BD D-A1020 som går under "ny", men jeg har hørt at det skal komme flere nye og større modeller senere i høst. Yamaha kommer visstnok med modeller med betegnelsene BD-S473 og BD-S673 etter hva jeg har hørt rykte sier.? Er det noen som kan bekrefte eller...
  4. Aerik

rdio ble lansert eller sluppet i dag

Music everywhere. Millions of songs. On-demand. No ads. Litt av samme lesten som Spotify. Har ikke testet den nok til å vurdere den godt nok til å skrive om den er bra eller dårlig. Men det lille jeg har prøvd, så fungerer dette bra. De har også en del artister som Spotify ikke kan tilby ala...
  5. Aerik

Vevo i Norge

Noen som vet om når Vevo blir tilgjengelig i Norge?, alt som jeg finner ut på dette er en adr. som videresending til: *comingsoon.vevo.com* Not available in your country, men ellers så er det bare mye rare meninger der ute om dette. Vet at det er mulig å komme inn på de via utenlandske proxy...
  6. Aerik

AVforumTV sin kanal og videorepotasjer.

Må bare få si at de videoreportasjene dere nå har laget, er en sped begynnelse på en god måte til å formidle budskapet på nyheter osv. på en fin visuelt måte i dette forumet. 8) Personlig syntes jeg dette er veldig bra at dere prøver å formidle nyheter eller andre ting med brukerne, ved at dere...
  7. Aerik

Vinyl in all its facets.

Denne reportasjen her fra audiovideo2dayhar med 6 sider med god stoff om "Vinyl in all its facets" Det er sikkert flere som er på søken etter info om vinyl, så her er det noen saklige fakta å fange opp. Mange har solgt unna dette formatet, andre er på full fart på vei inn igjen, ser ut til at...