Søkeresultater

1. shield

LG C9 Dimming

Tester fra LG ubk80 kun HDR og den er mye bedre kvalitet enn på ubk90, mer skygge detaljer pooper faktisk mer i bildet Teksten er mer lys sterk på HDR enn på DV, teksten på DV fra ubk90 er dimmet delux og det samme er bildet, bildet er mørkere på DV på ubk90 enn på HDR. Skjønner ikkje...
  2. shield

LG C9 Dimming

Går ikkje an og låse HDR og DV, kun SDR Ja vivid mode blir jo det lyser og uekte farger osv, så det er forskjell på dem hvis jeg switcher til vivid mode Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  3. shield

LG C9 Dimming

Jeg tenker jeg prøver å slå av ASBL i service menyen og se om det hjelper, men kan liksom ikkje skjønne at det er ASBL og for da ville den gjort det samme på Apple tv appen på collateral og. Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  4. shield

LG C9 Dimming

Er ikkje mye innstillinger på Apple tv appen Ikkje alle filmer som dimmer sånn, de som dimmer fra spilleren, dimmer ikkje fra Apple tv appen. Har en LG ubk80 den er kun HDR på men dimmer ikkje ned på HDR, ellers så har jeg dessverre ikkje noen an 4k spiller Den er ikkje noe reference disc...
  5. shield

LG C9 Dimming

HDR Cinema user Oled light 100 Contrast 100 Brightness 50 Sharpness 0 Colour 50 Dynamic Contrast av Dynamic tone mapping av Super resolution av Colour Gamut auto Gamma 2.2 Warm 2 Også er jo seff White balance kalibrert Peak Brightness high Noise reduction av Mpeg Noise reduction av Smooth...
  6. shield

LG C9 Dimming

Seff er dem like Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  7. shield

LG C9 Dimming

Det er kalibreringsmannen Han er dyktig. Har ikkje noe med kalibreringen å gjøre. Har snakket med han og han skjønner heller ikkje hvorfor det skjer. Har google og men ikkje noe fiks å få utenom å slå av ABL i service menyen, men tror ikkje det er den heller får da ville det samme skjedd på...
  8. shield

LG C9 Dimming

Ja kansje det. Det står Dolby Vision og 2160p når jeg sjekker info HDR funker helt fint ingen dimming på HDR, bare på Dolby Vision fra spilleren min Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  9. shield

LG C9 Dimming

Kalibrert Cinema user og expert dark mode på Sdr og ja samme innstillinger på Apple tv app og spiller Jeg bruker Apple tv app på tvn og ikkje Apple 4k tv boksen Skjønner bare ikkje hvorfor spilleren dimmer ned i mørke scener så bilde blir så mørkt Det skjer ikkje på Apple tv appen fra tvn og da...
  10. shield

LG C9 Dimming

Ta for eksempel teksten, den dimmer ned og opp, dimmer ned i mørke scener og opp i lyse scener, det skjer ikkje på Apple tv app, der er teksten stabil uansett mørkt eller lyse scener, dette er i DV. Så hvorfor dimmer spilleren min i DV menst Apple tv app fra tvn dimmer ikkje Plus teksten er...
  11. shield

LG C9 Dimming

Problemet er at at bildet dimmer i mørke scener som collateral osv i DV, men det dimmer ikkje når jeg kjører samme film i Apple tv app fra tvn, så det har ikkje noe med hvor bra eller dårlig spilleren min er. Hvorfor dimmer DV fra spilleren min men ikkje fra Apple tv app? Skulle skjønt det...
  12. shield

LG C9 Dimming

Alt av dimming satt av på tvn, så er ikkje det. Tvn er også proff kalibrert Dolby Vision fra Apple tv app på C9 er bedre og se på enn fra LG Ubk90 spilleren er, popper mer i bildet på på Apple tv app enn fra disc og sånn skal jo det ikkje vere, disc skal vere bedre enn Apple tv Sent fra min...
  13. shield

LG C9 Dimming

Hei Jeg kjøpte collateral 4K disc og etter en stund dimmer bilde seg i mørke scener og når lys eller lyse scener så blir det lyst igjen i Dolby Vision seff, spiller er LG UBK 90 Kjøpte samme filmen i Apple tv app på C9 og der dimmer ikkje bildet i heletatt og bildet popper mer på Apple tv app...
  14. shield

Panasonic ub700

Skulle se Bad Boys for life i kveld og dette er hva som skjer når jeg spiller den av Sånn har det vert no evig så lenge, noen spiller feilfritt av og noen ikkje Spillte bad Boys på X-box one og der spiller den feilfritt av Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  15. shield

Panasonic ub700

4K disc ja Dem spiller feilfritt på X-box one og LG ubk80, men på Panasonic ub700 hakker og stopper opp og Birds of prey får jeg bare opp ikkje kompatibel Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  16. shield

Panasonic ub700

https://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/bd/download/ub900/ub900_euro.html Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  17. shield

Panasonic ub700

Vasket dem osv Sony x700? Jeg har en Panasonic Ub700 jeg Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  18. shield

Panasonic ub700

4k disk er jo sonefri X-box one er ikkje sonefri Har andre 4k filmer kjøpt fra USA og dem spiller helt fint ppå ub700 Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  19. shield

Panasonic ub700

Jepp siste FW 1.80 Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
  20. shield

Panasonic ub700

Hei Kjøpte Sonic the hedgehog og Birds of prey fra USA Sonic hakker og stopper opp på ub700 men på Xbox one og LG ubk80 spiller den helt fint Birds of prey får jeg bare melding opp ikkje kompatibel men spiller fint av fra X-box one og LG ubk80 Kontaktet Panasonic men der var det ikkje mye hjelp...