Søkeresultater

1. Retep

Karmann`s Hule

Saarg og meg er nesten naboer så jeg hiver meg med på neste tur
  2. Retep

Karmann`s Hule

Så de har vert hos deg og brukte en hel time og rakk ikke kino demo. Det var ikke bra synes jeg.
  3. Retep

Retep`s lytterom. Hva blir neste...?

Mr Nei, men gjør ikke det. Fungrer greit nå mer nærfelt lytting. Så får bare kose meg med musikk fremover. Utstyrjaget kommer nok det. Får vente til jeg et på plass i ny bolig.
  4. Retep

Haha, ja det var en god ide. Spørs bare om det ikke blir litt problemer med å få tak i pilsen etterhvert som timene går..
  5. Retep

Vente på at hu hjemme skal bestemme seg for farge på veggene anlegget... 😁 Har musikk og på langveggen så låter det helt greit. Får ikke nåyja lenger nå...
  6. Retep

Må si jeg er noe spent på det selv.
  7. Retep

Litt Rockwool i den buen min. Alt ble gitt bort igår.
  8. Retep

Da var det slutt på morroa. Nå blir det litt oppussing og så etterhvert flytting. Har hatt mye gøy her oppe men håper at jeg kan få et ok rom på neste plass også. Snipp snapp snute...
  9. Retep

Ny utsikt fra lytteposisjon. Ikke helt som i går. Men lyd det har eg. Og innimellom så er det faktisk det viktige. Så da starter ventinga
  10. Retep

Siste plata for i kveld. Musikk ass, det er virkelig noe ganske så fantastisk.
  11. Retep

Det meste her er til salgs etterhvert 😁 Beholder platespiller og riaa så blir det nok en skikkelig opptur senere. Får se hvordan det ser ut med skatten...
  12. Retep

Fungerte ikke for meg, så alt ble flyttet nesten 150cm til ut fra frontveggen. Det fungerer mye bedre for meg. Litt tungt i bassen ved 60hz. Men det passer rock og ekektronica veldig godt. Riaa trinnet er utrolig bra. Kjempefornøyd med det. Lyden passer også lp plater bedre enn streaming. Må...
  13. Retep

Så frem med målemik..
  14. Retep

Og noen flere ting dukka opp
  15. Retep

Joda ting kom da på plass
  16. Retep

Ble dessverre ikke ny riaa, men kanskje denne uka. Gjenstår å se. Men den skal være rett rundt hjørnet.
  17. Retep

Det her blir muligens en ekstra spennede helg. Min nye RIAA er på vei inn. Min siste RIAA for fryktelig lang tid. Kjøper med godt inn og opp i kvalitet denne gangen, slik at jeg blir litt ferdig med den delen. Lotto må tikke inn om jeg skal gå for noe bedre. Blir muligens ny PU også. Mer om det...
  18. Retep

Da ble det stereo som ble bestemt. Kinoen er kobla ned. Så venter spent på ny RIAA.
  19. Retep

19 desember var siste innlegg her i tråden. Det er FOR lenge sida. Vel hva har skjedd hos meg, jo jeg har oppgradert PU på marantz til Hana EH, Exposure XM RIAA og Cambridge stream magic 6 v2 er solgt. Inn kommer PS Audio stellar phono (jippi) det gleder jeg meg sykt til. Er en liten streamer...