Søkeresultater

1. Roger Waters

Canal Digital lanserer WIMP HIFI

Endelig lanserer de Wimp Hifi til deres kunder også, de har virkelig klart å spare 50kr i mnd. Dette er kjekt å ta med seg og selv har jeg hatt dette siden lansering, hva er deres erfaring med dette folkens? Les mer om dette her, selv har jeg byttet til dette og angrer ikke på det. :)...
  2. Roger Waters

Supervention - Den nye art of flight norsk utgave?

Dette er en ny og fin produksjon det er verdt å se frem til, de som likte Art of flight vil nok garantert like denne også. Er mulig at flere har fått det med seg men vil poste den alikevel. Her snakker vi om ganske heftige ski/snowboard scener som kan bli til glede og spenning for folk. Jeg er...
  3. Roger Waters

The art of flight, finnes det noe i samme klasse?

Jeg fikk kjøpt denne flotte videoen på Bluray men ønsker flere slike videoer i denne klassen, er det noen der ute som anbefale noe slikt her inne? Kunne tenkt meg noen fete motorsykkel, bmx/stuntfilmer som gir litt hakeslepp. Det finnes mye på Sports Videos DVD | Skateboard Video | Motorcycle...
  4. Roger Waters

Elkjøp kliner til med superprice

Dette er riktignok en feil i deres system men synes den var litt overprisa til den ble morsom, det er dumt å betale for mye sier dem. Slagordet stemmer vel ikke helt med utsagnet her kan du si. :)
  5. Roger Waters

Finnes det folk fra Moss her?

Jeg laget denne tråden for å finne ut hvor mange av dere aktive som befinner dere i Moss. Tenkte kanskje å danne en liten gruppe her inne vi kan ha litt aktiviteter og evt komme med forslag om messesamlinger etc. Hadde vært hyggelig å se hvor mange lydfreaks som finnes i første omgang. :) Om...
  6. Roger Waters

Vinyl neste, RIIA Trinn.

Jeg driver å sikler meg inn på vinylens verden for å holde det nostalgiske vedlike, her har jeg kikket på Pro-Ject Debut carbon esprit med Ortofon RED PU, ellers har jeg en Rega RP3 m/elys 2 PU i tankene. I dag driver jeg mine høytalere med Vincent SV 236 forsterker, denne har ikke phonoinngang...
  7. Roger Waters

Ny tv igjen..... VT50 går i retur

I år er det visst en svakhet på disse Panasonic plasma tvene at de er veldige svake for innbrenninger, her kan man ikke se på noe uten at logoer og annet brenner seg inn. Er ikke så moro det vel? Like greit å la denne gå i retur også, men hva nå etter vi har testa det vi kaller toppmodeller og...
  8. Roger Waters

Trenger hjelp fort.... Sony kdl hx 855 vs VT 50

Jeg har nylig kjøpt meg en Sony KDL HX 855 tv, men når jeg ser på tven så er det tegn på lysgjennomtrening i bildet og dette gir meg angst. Ikke mistforstå, tven er helt super men når jeg ikke får et jevnt og pent bilde så er ikke dette noe for meg i hverfall. Rart vi ikke kan få bak-led og...
  9. Roger Waters

Ny TV Panasonic VS Sony

Jeg er på utkikk etter ny tv og har kommet frem til at jeg ønsker meg 2 tver men som alle andre må jeg velge kun 1. Hva ville folket gått for, spesifikasjoner etc er knall på begge. Rommet tven står i består av 3 vinduer og det kan bli lett lyst her inne, håper jeg kan få avgjort dette her og...
  10. Roger Waters

Greie høytalere

Dette er et sjeldent syn når jeg plutselig blar i boligannonser på Finn, de har i hvertfall ikke spart på lyden når det kommer til høytalere. Selv synes jeg de hadde fortjent et eget lytterom. :) Hva synes dere? :) LIER/REISTADLIA - Betydelig påkostet eiendom-Panoramautsikt-Sjeldne
  11. Roger Waters

Musikk Bytteklubben - Bytting av Musikk på gamle måten

CDBytting: I min tidligere ungdom var jeg noe som kaltes "Swapper" i diverse Amiga grupper, dette var før internett så her måtte vi bytte software med kontakter vi hadde i forskjellige land. Dette gikk med at vi fikk lister av vedkommende og bestilte opp programvare etter det, de hadde...
  12. Roger Waters

Hva skjer med dette forumet?

Til Moderator/Guru/Konge/Høvding/Hvem hva hvor........ Jeg hadde over 6000 innlegg og nå har jeg plutselig under 5900, er forumet helt på trynet eller hva? Hva er det som egentlig skjer? Er det sjalusi eller er det noen som skal ødelegge for noen? Håper på et svar i hvertfall, synes det foregår...
  13. Roger Waters

CAMBRIDGE Azur 751BD Blu-ray spiller

I slutten av Mars skal Cambridge sin nye 3D Blurayspiller komme på markedet, denne er ca 3000kr dyrere enn nåværende 650 spilleren. Informasjon fra HFK sine produktsider: 751BD er en audiofil Blu-ray-spiller med støtte for 3D, trådløs nettverksfunksjon og lekkert aluminiumsdesign. Hvis...
  14. Roger Waters

Greensound Technology

Jeg kom over denne siden her via "Dinside.no", synes at dette var noe nytt og spennende for min del i hvertfall. Dette var noe sært samt det var kult på engang. Er dette WAF eller bare helt rått? Glass Speakers | Greensound Technology | Home Linken til Dinside artikkel: Høyttalere...
  15. Roger Waters

Tøfler er fremtiden ?

Jeg har det som mange andre her inne det med å skanne Finn, Avforum, Hifisentralen hver dag for nyheter og kanskje et godt bruktkjøp, men det er noe som jeg ikke blir helt klok på og det er eiesjuke kvinnfolk. Det er desverre altfor mange mannfolk som lar seg styre, kona bestemmer det meste i...
  16. Roger Waters

Striper / ormer

Jeg har sett det på flere tver og på sendinger som sport, nyheter, men hva kommer disse stripene av. Det jeg mener er det som kommer frem på slips, dresskanter etc. Det er grønn, gul, hvit, alt ettersom og ser ut om små "ormer". Er ikke så lett å forklare, men kanskje noen ble klokere enn meg...
  17. Roger Waters

Emotiva - Megahypen som forsvant?

Det er visst litt som skjer med Emotiva eiere for tiden, de tar helt av og kjøper dette merket alle er så fornøyd med. Men etter litt så ser jeg nesten daglige annonser med disse forsterkerne, hva er grunnen til man kjøper og selger disse like fort? Er de dårlige eller er det bare det å prøve...
  18. Roger Waters

Boomy bass

Jeg driver fortsatt og spiller inn mine Dali Mentor 8 men på noen innspillinger synes jeg ikke bassen er helt der den skal, kan virke litt "boomy" som man kaller det lydspråket. Det blir litt jobbing å se hvordan dette kan løses i påskeferien, sånn ståa er i dag at de står 2cm vinklet mot...
  19. Roger Waters

En frustrert kar, hva skal vi si folkens?

Mannen har en hobby og digger sine Dali Helicon 800 MK2, men her kan dere lese litt og det er dumt at man får direkte sår i hue. Er så mye dumme folk og hva folk finner seg i er et kapittel for seg selv. Det gikk bra til slutt men å hate disse høytalerne blir for galt. Høytalere i stua. -...
  20. Roger Waters

En Av-forum manns hjemmekino i Dagbladet

Bygg en ordentlig hjemmekino - tema - Dagbladet.no Rolf Hult sin kino og alle greier. :)