Søkeresultater

1. Shallow_

Feil med PM/Conversation

Jeg opplever fremdeles mye feil med PM/Conversation tjenesten her på AVForum, er dette noe dere kjenner til ? Meldinger forsvinner når man refresh'er, og er borte lenge. Men så kommer de plutselig tilbake. Noen ganger ser jeg bare min første post, andre ganger ser jeg deler av samtalen men...
  2. Shallow_

Killing Eve

Da har jeg nettopp sett første episode av sesong 2 av Killing Eve, og dette er en av de beste seriene jeg noen gang har sett!! Den fikk endel gode reviews når den kom ut, men virker som den har gått relativt godt under radaren til de fleste. Sandra Oh spiller Eve Polastri, en MI6 analytiker som...
  3. Shallow_

Reparasjon av AV utstyr - Erfaringer etc.

Jeg har i 1 1/2 år eid en Panasonic Ub700 UHD Spiller kjøpt på Power/Expert. Da Wonder Woman ble utgitt så fikk jeg problemer med avspillingen, bildet fryser opp, hakker/pixeleres, filen er tilnærmet usebar. Jeg Google litt, og det kan se ut som andre har liknende problemer så får erstatning...
  4. Shallow_

Lagre Silverlight videoer fra feks. TV2

Sitter å ser på et sykkelklipp på tv2.no og har lyst å lagre dette til disk. Har testa litt med Adobe HDS/HLS downloader på Chrome, men får ikke til å funke. Noen som har fått til å lagre videoer fra tv2.no ? Det er bare dagbladet som har tatt til fornuft og benytter youtube til alle alle...
  5. Shallow_

Norske nettsider aviser etc. 100% CPU fryser PC

Hei, fant ut at dette var minst feil tråde. Er det noen andre enn meg som problemer med at flere norske nettsider, som for eksempel nettaviser, ender opp med å fryse PC med 100% CPU bruk hvis man lar en sak stå åpen i et vindu ? Nå sist i dag var det Filmweb. Hadde bestilt billetter til Black...
  6. Shallow_

Noen som har RC koder til Panasonic UB900/700 ?

Er det noen som har programmert opp en universal fjernkontroll og har RC kodene til Panasonic UB700/900 som dere kan poste her ? Tensker spesielt siden jeg har UB700 med en litt spinklere fjernkontroll, men også at det ikke er vits at alle finner opp hjulet på nytt ;)
  7. Shallow_

Rogue One - A Star Wars Story

Fyyyyyyy fasan detta var bra!!! Sett i dag kl 10.00 i sal 10 stavanger. 3D og Dolby Atmos. Filmen som utspiller seg umiddelbart før A New Hope og som (spoiler alert) handler om når rebellene stjeler planene til Dødsstjerna. Regissert av Garreth Edwards, mannen bak Monsters og Godzilla, og han...
  8. Shallow_

Shallow_s dedikerte Replica/Steelbook-rom. Inn i siste fase.

Da har jeg fått et godt spark i rævva av en hjemmekino-bekjent, og med litt hjelp fra overnevnte fått fingen ut med innrede et roterom til utstillingsrom. Dette er et 18m2 rom som er murgulv og leca vegger, og har bare vært oppsamlingsplass til avdanka stæsj, og noen år med Amazon emballasje :)...
  9. Shallow_

Playstation 4 Mediaplayer

Hei Jeg bruker i dag PS 3 til å streame tv-serier fra pc (frem til jeg kjøper de på bluray seff ;) ), og konverterer alt fra mkv til mp4 med mkv2vob. Men har nå lest at Playstatin 4 sin mediaplayer skal være oppe å gå og fungerer nå likt som på PS3, men i tillegg støtte for .MKV. Kan noen...
  10. Shallow_

Windows 10 - Erfaringer, tips, etc.

En tråd hvor vi kan diskutere erfaringer med Windows 10, og gi tips og råd til å hjelpe hverandre. (hvis noen har forslag til mine tanker under så kjør på) Da har jeg oppgradert den ene pc'en min til win 10 fra win 7, og begynnt å teste litt. Oppstarts tid er egentlig ganske uviktig for meg...
  11. Shallow_

Omgå teleselskapenes lureri med 5 sifrede nummer

Jeg, som sikkert de fleste andre, har nå fått meg et mobil abonnement hvor jeg betaler for mengde datatrafikk og har sms og telefoni inkludert 'gratis'. I tiden før jeg gikk over til dette ble jeg regelmessig kontaktet av teleoperatør som ville ha meg over på slikt abb. og refererte da til mine...
  12. Shallow_

Jamo SW600E Oppheng i oppløsning edit: ble ny sub heller

Som overskriften sier så har jeg en Jamo SW600E subwoofer. Denne har en 100w forsterker og 2x 10" elementer (som heter W21382) Skumopphenget på den ene av disse er gått helt I oppløsning og den laget ikke gode lyder nei ;) Her er en side som selger skumringer til disse. Special foam ring for...
  13. Shallow_

Hva Sykler du ? og tips til vedlikehold etc.

Som tittelen tilsier så er dette en umotorisert itgave av 'Hva kjører du' tråden. Så, altså, når jeg tar meg en liten sykkeltur så er det på en gammel traver. Dette begynnte som en DBS Intruder STX3000 i 1995/96 kan jeg tenke meg. Så noen år senere fikk jeg et godt tilbud på en Merida sykkel...
  14. Shallow_

VPN - Anonym surfing - Erfaringer/utfordringer

Da har jeg, etter denne nye latterlige lovendringen, bestemt meg for å teste ut en VPN Tjeneste. Valget mitt falt på BTGuard.com etter å ha lest litt på Torrentfreak.com. Oppsett gikk greit, og hastighetene ser ut til å være som før, men det har oppstått noen utfordringer. Min IP sier nå at...
  15. Shallow_

Eurovision 2013

Da er vi bare 1 uke ifra ett av årets musikk høydepunkt, ESC :) Har nettopp hatt en hurtig gjennomgang av de 39 bidragene og funnet mine favoritter. Ingen 'Euphoria' iår som bare gruser alt annet, men Slovenia var vel den jeg likte best denne gangen. Ellers var Russland, Irland, Tyskland...
  16. Shallow_

Crysis 3 = ny PC ;)

Da var jeg såå klar til å bestille Crysis 3 å stupe inn i... før jeg fant ut at jeg måtte oppgradere, først operativsystem, så skjermkort.. Da ble det likegodt ny pc da.. Så d ble 'litt' dyrere med Crysis 3 enn først planlagt, ca 17k dyrere for å være eksakt. men nå holder den forhåpentligvis i...
  17. Shallow_

Jaevla Lectinect Mage reklamen å nå har de sendt meg dritten uten å ha bestilt!!!

Værste som dukker opp på tvskjermen er den jaevla Lectinect Mage reklamen å nå har de pokker meg sendt meg dritten uten å ha bestilt!!! Noen i grimstad som vil ta på seg et privat Torpedo oppdrag ? :)
  18. Shallow_

Reparasjon av Denon DJ CD spiller i Stavanger

Som overskriften tilsier så har jeg en Denon DN-1800F dobbel dj cdspiller som har vært i min eie siden den ble kjøpt ny for 7-8 år siden. Butikken den ble kjøpt i er nedlagt for lenge siden og jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få service på den. Har fungert perfekt frem til igår da...
  19. Shallow_

Musikk i ny Viasat HD reklame ??

Så en ny Viasat HD reklame på tv ikveld, med ting som kommer i September. Fantastisk bra musikk, men var over før jeg fikk opp telefonen for å ta opp :( Noen som har hørt/vet hva det er ? Er noe dance musikk jaffal med kvinnelig vokal.
  20. Shallow_

Bluray Steelbook tråden (bilder ønsket)

Da var det jaggu på tide vi fikk oss en Steelbook tråd her. Ser det er flere som er bitt av basillen og hva er vel da bedre enn en liten samleplass for mani'en :) Det er selvfølgelig svært ønskelig med bilder, og da helst egenprodusert. Atlså en kombinert tråd med: -Hvilken Steelbook har du...