Søkeresultater

1. M

Tunge høytalertårn på spikes - beskytte parketten

Mine 2 høytalertårn står på spikes, ca 4-5 cm- over parketten. De er hver seg 21 kg. tunge Fins det noe som kan erstatte ''spikene''? Jeg vil av og til flytte på høyttalerne og må beskytte parketten.
  2. M

Verdt å vente på Marantz NR1711

Valget ble Denon AVR-X3700H Men hvordan skal jeg få bi-ampet den med en 26 år gammel THX effektforsterker fra Rotel (RB985) Denonen har noe som heter ''Trigger - out'' ved biamp oppsett. Det har ikke Rotel forsterkeren. Men den har det utgåtte ''DB25 input' 'kontakten. Jeg har stilt det...
  3. M

bi ampe ifra Rotel Rb 985?

Har du fått ordnet det?
  4. M

bi ampe ifra Rotel Rb 985?

Blåser liv i denne .. Trenger hjelp med spørsmålet om det er mulig å kople dette sammen:rolleyes: Jeg har en Denon AVR -X3700H og ønsker å bi-amp mot en analog Rotel RB 985 THX hjemme kino effektforsterker. Denoen, som da vil fungere som forforsterker / possessor, har noe som kalles ''Trigger-...
  5. M

Ny Marantz NR1711

Min surroundreciver Yamaha RX-A1030 ''tok kvelden''(forklaring under) og jeg må kjøpe ny 2 spørsmål: - Er Marantz sin nye NR1711 til kr. 8 000,- såpass god at det er verdt å vente til ut i juni før levering? - Eller har forumet et bedre forslag i denne budsjett klasse? Denne pris er omtrent...
  6. M

Verdt å vente på Marantz NR1711

Min sourrondreciver Yamaha RX-A1030 ''tok kvelden''(forklaring under) og jeg må kjøpe ny 2 spørsmål: - Er Marantz sin nye NR1711 til kr. 8 000,- såpass god at det er verdt å vente til ut i juni før levering? - Eller har forumet et bedre forslag i denne budsjett klasse? Denne pris er omtrent...
  7. M

Erstatte Panasonic 42' Plasma tv fra 2006

Takk for svar :) Ja jeg også er usikker på lysforhold. Plasmaen min sjeneners av dagslys inn i stua. Må trekke for, men mørke filmer er litt lei å se på. Vet ikke om OLED er det samme vedr. dagslys? Her er en LG OLED 65'' fra i fjor. Utrolig at de fortsatt koster nær 20 tusen.... .:(...
  8. M

Erstatte Panasonic 42' Plasma tv fra 2006

Hei. skal jeg velge OLED tv, som erstatning for min plasma TV? Jeg ser mye filmer / serier. Bor i en lys hjørne leilighet med masse stue vinduer på 2 av de 4 vegger. Jeg er en økonomisk type, og kjøper gjerne fjorårets modeller. Dvs. tv som er satt godt ned i pris fordi nytt er på vei inn...
  9. M

Ny surround prosessor!

Hei , er det mulig å få tips / råd til å erstatte min surround prosessor Yamaha RX A1030? Som du skjønner, er ikke dette noe 'high end' eller middels budsjett ;-) Den var koplet opp i mot listen under + en laptop som videreformidlet Altibox TV tjenester og TV. Vil gjerne beholde: - 5...
  10. M

surround possessor 'tatt kvelden' - spør om råd om ny!

Hei , er det mulig å få tips / råd til å erstatte min surround prosessor Yamaha RX A1030? Som du skjønner, er ikke dette noe 'high end' eller middels budsjett ;-) Den var koplet opp i mot listen under + en laptop som videreformidlet Altibox TV tjenester og TV. Vil gjerne beholde: - 5...
  11. M

Bruktpris Rotel RB 985

Hei, takk for svar! Forventningen var sterkt preget av at denne effektforsterker fra Rotel, som var en viktig del av et komplett Rotel surround analogt anlegg, ville bringe tilbake analoge ''lyd-gelder'' som den gjorde før. ''Før'' dvs. jeg kunne ''så vidt'' ( ca 10-15%) bruke volumet før...
  12. M

Bruktpris Rotel RB 985

Koplet opp effetkforsterkeren RB-985 til min Yamaha surround possessor: Merker ikke forskjell Undrer på om jeg jeg har gjort noe feil med innstillingene på den avanserte digitale Yamaha'n?
  13. M

Bruktpris Rotel RB 985

Hva er Rotel RB-985 verdt i dag da?
  14. M

Ny tv OLED?

Takk! 😉 Slik jeg forstår video forklaringen er LG C9 bedre til film og CX til spill? Jeg ser på film ,så det var gdoe nyheter i.o.m. prisen vil synke. - ''Prisjakt'' er på satt ''sporet'' ;-)
  15. M

Ny tv OLED?

Men er ikke C9 fjorårets modell? Og den er bedre en CX?
  16. M

Ny tv OLED?

hvorfor er LG C10 eller x eller hva den heter så bra? Her er link. Koster mye da :( https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/153748/lg-65-cx-4k-oled-tv-oled65cx
  17. M

Ny tv OLED?

Men det er jo helt siden februar! Har du vert uten TV så lenge? - Og hvorfor velger du LG?
  18. M

Qled og lugging i bildet

hva var feilen?
  19. M

Ny tv OLED?

Hva valgte du?
  20. M

Ser på film. Skal skifte ut 42' Plasma TV. Hva er best for film?

Eller hva med Sony 65' XG95 Har hørt det er brukervennlig? For dyrt enda?