Søkeresultater

1. raeggis

vikingkino

Her var det masse bra utstyr👍🏼 Jeg har også veldig sans for eldre Klipsch. Har selv hatt mange av de.
  2. raeggis

Nå er det kun stereo som gjelder, med rørforsterker med klasse A drift, og 3 veis hornhøytalere...

Nå er det kun stereo som gjelder, med rørforsterker med klasse A drift, og 3 veis hornhøytalere. Noe rørbytting har det også blitt. Jeg spekulerer på å få mer spl på bassene. Siden jeg ikke får bassforsterkning via bakvegg (store vinduer). Det spilles en del musikk via bluetooth gjennom en dac...
  3. raeggis

Er det noen med erfaringer med FaitalPro 15PR400 ?

Fs 32 Hz Re 5.1 Ohm Qes 0.31 Qms 6.02 Qts 0.30 Vas 267.2 dm^3 (9.44 ft^3) Sd 805.5 cm^2 (124.8 in^2) Xmax * 5.75 mm Xdamage ** 15.5 mm Mms 85.2 g Bl 16.7 N/A Le 0.75 mH Mmd 72.5 g Cms 0.29 mm/N Rms 2.85 Kg/s Eta Zero 2.68 % EBP 103 Hz
  4. raeggis

Klipsch klubben

slett.
  5. raeggis

Klipsch klubben

Klipsch på moderne class d forsterkere er veldig bra.
  6. raeggis

Class D audio

Jeg har bestilt et par monoblokker av typen SDS-470 Pre er Yamaha RXV 3800 Høytalere er Klipsch RF 7 ii med Mundorf supreme matede horn. Noe Sølv i olje er det også. Noen påstår at bassen blir gjengitt som klasse A, mens mellomtone og diskant blir gjengitt som en god rørforsterker. Dette...
  7. raeggis

Ghent audio GA-M500p monoblokker. Erfaring? Icepower.

Dette høres spennende ut. Jeg har hatt både Embla og Midgard sine forsterkere tidligere, jeg vil tro disse er minst like bra om ikke bedre. Hvordan ble det med tollavgiftene?
  8. raeggis

NRK app Sony tv 2014

Den appen har jeg desverre ikke sett noe til på min Sony W855A , 3D testfilmer er også borte. Har satt på en androidbox som er i bruk nå :-)
  9. raeggis

Klipsch klubben

Ikke så mye aktivitet her inne, men se her dere med RF-/ II http://avforum.no/forum/showthread.php/135253-Oppgradering-av-delefilter-på-Klipsch-RF-7-II?p=2004445#post2004445
  10. raeggis

Oppgradering av delefilter på Klipsch RF-7 II

Ja det er mange sider å lese. Jeg har kjøpt RF-7II som kommer til helgen. Skal teste de ut originalt mot RF-5 som er oppgradert. Er det ikke flere med RF-7 II her inne? Jeg hadde håpet på litt debatt rundt temaet.
  11. raeggis

Erfaringer med to centerhøyttalere?

Om det er domediskant funker dette bra, men om det er hornhøytaler, så må hornet stå i samme retning som stående høytaler. dvs snu hornet i 90 grader på liggende høytaler.
  12. raeggis

Klipsch KLF - 10 og KLF - C7

Rundt 5000 kansje
  13. raeggis

Cerwin Vega

Du kan jo prøve med 2/3 av ordinærpris
  14. raeggis

Rykte om nye høyttalere ifra Klipsch.

Bassrefleks i front, da kan de settes nermere bakvegg. Tror ikke de blir noe bedre med denne løsningen.
  15. raeggis

5.1 til maks 6000 (har forsterker)?

Disse har ligget ute til 2500 kr . ser prisen er øket nå, men du kan prøve deg ;-) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52119560&searchclickthrough=true&searchQuery=klipsch
  16. raeggis

Cerwin Vega 1215 skurring

Du kan høre med hifi klubben
  17. raeggis

Klipsch RF-63 vs Swans Diva 6.2F ?

Midgard er gode forsterkere.
  18. raeggis

Av erfaring , så har jeg gjort det samme med nevnte høytalere tidligere: Klipsch KLF-30 Klipsch KLC-7 Klipsch RF-5 (Det blir en sammenligningsenere mellom oppgradert RF-5 mot RF-7 II original) Klipsch RC-7 Cerwin Vega 1215SE Cerwin Vega DC15 Cewin Vega LS12 Proson 210
  19. raeggis

Denne tråden må leses https://community.klipsch.com/index.php?/topic/147351-deang-rf-7ii-from-start-to-finish/?hl=%2Bklipsch+%2Brf-7+%2Bii+%2Bwith+%2Bdean+%2Bupgrade#entry1675474 Er det noen som har tenkt på det samme?