Søkeresultater

1. Skalle

Musikk Quiz Les regler i post 1

Det er nok et fleksibelt godteri du skal frem til.
  2. Skalle

Jøss. Tråden lever enda. Jeg tror du spør etter en låt med de aller Værste, men hvilken?
  3. Skalle

I min verden er ford knapt nok et fremkomstmiddel Jeg har leitet høyt og lavt, uten å komme noen vei Kan du pøse på med litt hint @Tronic ?
  4. Skalle

Julenissen trengte neppe å hjelpe til på denne. Du er så flink Tronic. God jul til alle quizzere med denne sangen. https://www.youtube.com/watch?v=7B6Flt8Bkis
  5. Skalle

Jeg regner ikke Ford som en bil, men som et fremkomstmiddel. Så du er på sporet. God jul min venn, og skål. Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  6. Skalle

Siden det er julaften, så må vi ha noe julemusikk. Fra et vinter-album, fremført av en artist med et fremkomstmiddel i etternavnet. Han kan synge ørten oktaver opp og ned og er mest kjent som vokalist i et et band. sangen er mørk og sakral. ???
  7. Skalle

Kaller han seg det? Altså bare etternavnet? Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  8. Skalle

Det må nok mere hint til
  9. Skalle

Da er det vel ikke lenge siden dette bandet var offer for en quiz? Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  10. Skalle

Er det to kjønn i sangen? Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  11. Skalle

Takk for det Tronic. Har du et hint til?
  12. Skalle

Tusen takk for det Danke. Fruen var enig med meg at dette var saker, og har kuppet kinoen og hører på André Rieu
  13. Skalle

Her bare leker en seg med en splitter ny RX-V2080 i et par timer, og så er svaret avslørt. Fysj. 2080 var forresten en gigantisk oppgradering fra 1065. Steike for en lyd. Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  14. Skalle

Det er vel et band som heter noe med angrep da? Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  15. Skalle

Du er alt for flink til dette Tronic Din tur igjen Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  16. Skalle

Neste elv ut heter "Avsky" og "hat", og de færreste er villig til å krysse denne frivillig. Sangen er et framkomstmiddel som alikevel beveger seg utpå. Albumet er noe som alle hus har. ???
  17. Skalle

Godt å høre. jeg fikk det ikke til å stemme med albumet. Så da er ikke Tronic dement alikevel. Mulig jeg er det siden jeg ikke vurderte dette bandet først. Men kneleren(praying mantis) sitt parrings-rituale med avrevne hoder og sexibalisme satte meg litt ut. Fysj. Slikt kan få hvemsomhelst til...
  18. Skalle

Tror jeg prøver med denne:https://www.youtube.com/watch?v=SzGRibEWyRA
  19. Skalle

Jeg tenkte på edderkopper først, men tror nå at dette kan være en kneler Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk
  20. Skalle

Riktig igjen. Din tur. Sent fra min Lenovo YT3-X50F via Tapatalk